MEN 191 Skrevet 25. Juni, 2023 (edited) Deer er tilbage efter en længere pause/ferie. Hun skrev til mig hun var retur og jeg lavede en aftale med hende samme dag. Jeg skulle lige forholde mig til at hendes priser har fået et nyk op i hendes fravær. 1.000 kr for 30 min er steget til 1.500 kr for 30 min. Det kan stadig gøres billigere hvis man ikke vælger VIP pakken som før var den eneste mulighed. Hun er helt sikkert pengene værd men når man ikke har alverdens penge så betyder 500 kr ekstra en del og vil desværre gøre jeg må skærer ned på mine besøg hos hende. Når men væk fra det formelle og frem til det vigtige. Deer levere den perfekte service hver gang, hun er nærvær og får en til at føle at man faktisk er i et forhold og hun ikke gør det for penge. Hun læser mig fuldstændig hver gang og ved præcis hvordan hun får mig helt ud på kanten. Jeg har været sammen med mange andre fantastiske GP som, Mina, Lizbeth, Barbara, Diana, Livlige Laura, Filippa osv som levere 10 ud af 10 servicer men Deer giver den for mig lige et nyk op og er uden tvivl den som tilfredsstiller mig bedst og jeg syntes oplevelsen bliver bedre for hver gang jeg besøger hende. Redigeret 25. Juni, 2023 af MEN 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BJL 69 Skrevet 25. Juni, 2023 Wow 50% prisstigning! Hvis hun kan komme afsted med det, er det selvfølgelig godt for hende, men jeg må indrømme, at jeg af rent princip så melder fra! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MEN 191 Skrevet 25. Juni, 2023 BJL skrev, for 3 minutter siden: Wow 50% prisstigning! Hvis hun kan komme afsted med det, er det selvfølgelig godt for hende, men jeg må indrømme, at jeg af rent princip så melder fra! Du kan stadig få 30 min for 1000 kr. hendes priser er jo ikke højere end så mange andre hvor det er normalt med 1000 kr for 30 min også kommer ekstra listen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 293 Skrevet 25. Juni, 2023 Når jeg går priserne efter hos de andre GFE piger er det samme priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BJL 69 Skrevet 25. Juni, 2023 (edited) Det er egentligt ikke så meget prisen jeg opponerer imod. Det er mere en 50 % stigning fra før til nu, naturligvis forudsat at "pakken" (og pigen) er den samme. Jeg ved godt at så høje procentvise stigninger er sket på andre varer det seneste år, men det synes jeg også er voldsomt! Redigeret 25. Juni, 2023 af BJL stavefejl! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viking69 56 Skrevet 25. Juni, 2023 BJL skrev, for 4 timer siden: Det er egentligt ikke så meget prisen jeg opponerer imod. Det er mere en 50 % stigning fra før til nu, naturligvis forudsat at "pakken" (og pigen) er den samme. Jeg ved godt at så høje procentvise stigninger er sket på andre varer det seneste år, men det synes jeg også er voldsomt! hvis man nu bruger en lommeregner er det.. 33.33% .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Slatne 93 Skrevet 26. Juni, 2023 viking69 skrev, for 3 timer siden: hvis man nu bruger en lommeregner er det.. 33.33% .. Så betaler du også kun 20% i moms?!? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BJL 69 Skrevet 26. Juni, 2023 viking69 skrev, for 9 timer siden: hvis man nu bruger en lommeregner er det.. 33.33% .. Du har ret i at 500 kun er 33,33% af 1500, men hvis før prisen er 1000 så er 1500 altså en stigning med 50 % 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viking69 56 Skrevet 26. Juni, 2023 Den Slatne skrev, for 7 timer siden: Så betaler du også kun 20% i moms?!? 0% 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 994 Skrevet 26. Juni, 2023 viking69 skrev, for 16 minutter siden: 0% Så må du altså hoppe over i de jyske tråde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg