Hop til indhold
Thai-addict1

Hvad tænder jer visuelt ?

Recommended Posts

En rank og spænstig gang og holdning - som en prof. sambadanserinde, lange skridt i høje stiletter og helst samme højde som jeg selv. En der kryber langs panelerne er et turn off. Skal helst udstråle selvværd og selvbevidsthed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Catana skrev, 1 time siden:

En rank og spænstig gang og holdning - som en prof. sambadanserinde, lange skridt i høje stiletter og helst samme højde som jeg selv. En der kryber langs panelerne er et turn off. Skal helst udstråle selvværd og selvbevidsthed.

Jeg har nu også prøvet dem der kryber langs panelet, og nogle af dem er sgu ret aktive når først festen starter ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det første er en god numse, har også en svaghed for naturlighed, har en lille fetish tænder på øjenbryn, ikke plukket men flotte brede og gerne mørkere end deres hår på hovedet, øjenbryn og intim hår hænger sammen i min fantasi, jeg startede med at tænde på tynde normal vægtige kvinder, efter at have været sammen med skønne frodige kvinder, betyder vægt ikke noget bare det er godt fordelt dog har jeg ikke prøvet en som vejer mere end +20 kilo end mig, måske det skulle prøves ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...