dickens 638 Skrevet 28. Juni, 2023 Frodige Ida skrev, for 4 timer siden: Det må du bedømme ikke jeg. Det jo ligesom det du gør i det du skriver! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cumasyouare 7 Skrevet 28. Juni, 2023 Jeg ønsker ikke at afspore tråden, så den må gerne flyttes, hvis det vurderes til det. Men en moden slank/normal bygget moden kvinde, som også er til sport i 2'eren og mega? Nogen som evt. kender en, jeg har søgt i evigheder uden held. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 29. Juni, 2023 dickens skrev, for 11 timer siden: Det jo ligesom det du gør i det du skriver! Er det så stort et problem for dig at stole på hvad jeg opgiver af alder i min annonce eller er du bare fætter træls for opmærksomhedens skyld? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 29. Juni, 2023 Cumasyouare skrev, for 10 timer siden: Jeg ønsker ikke at afspore tråden, så den må gerne flyttes, hvis det vurderes til det. Men en moden slank/normal bygget moden kvinde, som også er til sport i 2'eren og mega? Nogen som evt. kender en, jeg har søgt i evigheder uden held. Nu er det jo ikke dig der har startet tråden så at bede om at få den flyttet er vist ikke op til dig men trådstarteren . Du kan jo altid starte din egen tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 29. Juni, 2023 Frodige Ida skrev, for 1 time siden: Er det så stort et problem for dig at stole på hvad jeg opgiver af alder i min annonce eller er du bare fætter træls for opmærksomhedens skyld? Du skriver jo selv om jeg KUN har kigget billeder så må du jo mene at jeg godt kan vurdere det til 60 hvis jeg ikke læser din tekst hvor din alder står. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 29. Juni, 2023 dickens skrev, for 9 minutter siden: Du skriver jo selv om jeg KUN har kigget billeder så må du jo mene at jeg godt kan vurdere det til 60 hvis jeg ikke læser din tekst hvor din alder står. Tror du ikke bare, du skal acceptere, at du ikke skal besøge Ida? - så kan dette vil stoppes 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 29. Juni, 2023 Cords skrev, for 1 minut siden: Tror du ikke bare, du skal acceptere, at du ikke skal besøge Ida? - så kan dette vil stoppes Acceptere !! Nu er det jo ikke mig der har henvendt mig til hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 29. Juni, 2023 (edited) dickens skrev, den 26.6.2023 at 21:29: F4k skrev, den 26.6.2023 at 14:39: Hej med jer. Er der nogen, der har kendskab til en ældre GP? jeg tænker gerne 60+ Frodige ida er vel der omkring. Så du mener ikke det er en henvendelse? - I rest my case, det nytter vist ikke noget Redigeret 29. Juni, 2023 af Cords 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 29. Juni, 2023 Cords skrev, Lige nu: Øhh det er vel til F4K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 29. Juni, 2023 Frodige Ida skrev, for 2 timer siden: Er det så stort et problem for dig at stole på hvad jeg opgiver af alder i min annonce eller er du bare fætter træls for opmærksomhedens skyld? naaaa...men mon ikke du har rundet de 60, så kan man tro på det eller lade være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 29. Juni, 2023 Røvslikker skrev, for 15 minutter siden: naaaa...men mon ikke du har rundet de 60, så kan man tro på det eller lade være Jeg kan jo bare skrive i min annonce at jeg er mellem 21-87 år så er der frit spil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 29. Juni, 2023 Cords skrev, 1 time siden: Så du mener ikke det er en henvendelse? - I rest my case, det nytter vist ikke noget Jo til F4K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F4k 29 Skrevet 29. Juni, 2023 Tak for de fine forslag. Dem må jeg kigge lidt nærmere på. I forhold til @Frodige Ida har jeg set hendes annoncer og faktisk også forsøgt at fange hende for 7 år siden Denne gang falder hun dog uden for alderssegmentet jeg søger, så det må jeg gemme til en anden god gang :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Æ tømrer Skrevet 29. Juni, 2023 (edited) F4k skrev, for 32 minutter siden: Tak for de fine forslag. Dem må jeg kigge lidt nærmere på. I forhold til @Frodige Ida har jeg set hendes annoncer og faktisk også forsøgt at fange hende for 7 år siden Denne gang falder hun dog uden for alderssegmentet jeg søger, så det må jeg gemme til en anden god gang Jeg håber dog du har nået at besøge Ida. Hun har leveret genialt de gange jeg har besøgt hende. Redigeret 29. Juni, 2023 af Æ tømrer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 29. Juni, 2023 Æ tømrer skrev, for 15 minutter siden: Jeg håber dog du har nået at besøge Ida. Hun har leveret genialt de gange jeg har besøgt hende. Og tro mig når jeg skriver at jeg er DYBT misundelig. Og det kan du gange med 100. Vil så mega gerne opleve den skønne og frække @Frodige Ida. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 29. Juni, 2023 Videre til efterlysning. Alle interne beskeder kan tages på PM Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 1. Juli, 2023 Æ tømrer skrev, den 29.6.2023 at 16:10: Jeg håber dog du har nået at besøge Ida. Hun har leveret genialt de gange jeg har besøgt hende. Når man møder hende i virkeligheden - snakker hun så også konstant? For hun skal jo kommentere samtlige opslag og indlæg her på Eroguide. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 1. Juli, 2023 Liderbukken skrev, for 5 timer siden: Når man møder hende i virkeligheden - snakker hun så også konstant? For hun skal jo kommentere samtlige opslag og indlæg her på Eroguide. Nææææh ikke når jeg har munden fuld af et lækkert mandfolk. Hvis du mener jeg ikke må kommentere herinde på lige vilkår med andre bruger må du vel bare anmelde mig eller scrolle forbi mig hvis du ellers er mand nok til det 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 1. Juli, 2023 Frodige Ida skrev, for 7 timer siden: hvis du ellers er mand nok til de Disse mænd findes dog ej herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg