Guest Antoninus Skrevet 26. Juni, 2023 Er der nogle som har været forbi https://annoncelight.dk/showad/337668 for nylig? de sidste anmeldelser hun fik var lidt dårlige i det. hvordan ser det ud nu?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UomoRagno 0 Skrevet 26. Juni, 2023 Jeg vil også gerne vide det, for jeg vil gerne booke hende;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frenchlover 10 Skrevet 27. Juni, 2023 Jeg besøgte hende to gange. En gang januar og en anden gang februar. Første gang var ikke særlig god, men anden gang var virkelig elendig forstået på den måde, at hun har altså en træls attitude. Jeg går i hvert fald derfra med en dårlig smag i munden. Den anden gang holdte hun helt vildt på kondomet, og hun ømmede sig virkelig. Så hun har nok haft gang i forretningen, men hun havde stadig sådan en "bitchy" attitude. Det skal lige siges, at jeg er venlig og høflig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 27. Juni, 2023 Alle tidligere anmeldelser af pigen siger hendes attitude er ekstrem dårlig. Ikke besøg hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frenchlover 10 Skrevet 28. Juni, 2023 (edited) Ja det er ærgerligt, fordi hendes krop har da sex-appeal. Udmærkede bryster og røv. Hun er også en ryger, kan jeg hilse og sige. (det trækker også ned i min optik) Redigeret 28. Juni, 2023 af Frenchlover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg