Frøns 65 Skrevet 26. Juni, 2023 Ja som overskriften siger..! HOLD DA OP - for en positiv overraskelse..! https://annoncelight.dk/showad/298947 Og ja jeg havde da læst nogle halv gamle anmeldelser af Jolien - så helt galt kunne det jo næppe gå - tænke jeg..!! og derfor tænker jeg efter at have besøgt hende her til aften, at hun i den grad fortjener en frisk anmeldelse. Jeg havde allerede dagen forinden taget kontakt - bare for at være sikker på at hun var her (Frederikshavn ) endnu en dag, hvor jeg så kunne planlægge mit besøg - til i aften og det skulle vise sig at være en rigtig god beslutning. Efter yderlige et par sms’r frem og tilbage (som gik hurtig) besluttede jeg for 30 min med bj/69 og naturligvis sex - jeg må sige Joilie er yderst serviceminded og sparede hverken på indlevelsen eller tiden - jeg var først ude igen efter vel nok 45 min efter jeg både havde fået en rigtig god massage efter sex’n og herefter tilbudt både vand og bad - her var absolut ingen stress og jag - tværtimod nogle vil måske nok savne en mere detaljeret beskrivelse om sexoplevelsen men den holder jeg for mig selv - jeg vil håbe jeg får muligheden for igen at besøge Jolien igen - men så vidt jeg kunne forstå, (hun taler forøvrigt udmærket engelsk) var hun her (Frederikshavn) kun et par dage, inden hun vendte hjemover..(Spanien) 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 210 Skrevet 26. Juni, 2023 Jeg har besøgt hende et par gange i Arnum for noget tid siden og kan kun slutte op om de positive bemærkninger. Smuk, venlig og god service 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Super6banditten 46 Skrevet 27. Juni, 2023 Jolien er fantastisk og i særklasse. Helt på toppen af min GP shortlist. Det er nok blevet til 8 - 10 besøg efterhånden. Afsindigt BJ, super skøn sex, proff massage og altid god tid. Altid sød og imødekommende og smuk på alle måder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse1 50 Skrevet 27. Juni, 2023 Absolut fantastisk har besøgt hende en del gange efterhånden, super service og dejlig kvinde, hun har en fantastisk krop og super sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hardticket 23 Skrevet 27. Juni, 2023 Håber hun kommer syd på igen. Hvordan er hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 748 Skrevet 27. Juni, 2023 hardticket skrev, for 9 timer siden: Håber hun kommer syd på igen. Hvordan er hendes priser? Det gør hun.. Hun tager til Spanien i morgen.. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hardticket 23 Skrevet 28. Juni, 2023 North skrev, for 12 timer siden: Det gør hun.. Hun tager til Spanien i morgen.. /North Det er lige langt nok syd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SkipperSkrå 44 Skrevet 4. Juli, 2023 Besøgte denne eventyrligt smukke og servicemindede unge dame ved Glejbjerg idag, så helt hjem er hun ikke taget. Oplevelsen hos hende var fra øverste øverste hylde - Nøj hun måtte gerne kigge forbi Sjælland med mellemrum! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse1 50 Skrevet 5. Juli, 2023 Hun er bare dejlig, skal besøge hende i denne uge, tager altid 1 time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg