Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Juni, 2023 https://annoncelight.dk/showad/333758 Her bor en meget sød og serviceminded pige, som er skruet rigtig godt sammen. Der blev brugt dele fra øverste hylde. Hun er midt 30, og har en del erfaring udi mandekroppens funktioner og ved hvor de forskellig håndtag og knapper sidder. Rummet var dejligt køligt, men hun tog alligevel den fine kjole af, hvilket var et smukt syn. Atter engang ramte jeg plet, og gik glad og fornøjet ud i sommersolen. Atter var Hanomagen start villig, så det blev en god dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samba 20 Skrevet 27. Juni, 2023 Aarhuselsker skrev, for 27 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/333758 Her bor en meget sød og serviceminded pige, som er skruet rigtig godt sammen. Der blev brugt dele fra øverste hylde. Hun er midt 30, og har en del erfaring udi mandekroppens funktioner og ved hvor de forskellig håndtag og knapper sidder. Rummet var dejligt køligt, men hun tog alligevel den fine kjole af, hvilket var et smukt syn. Atter engang ramte jeg plet, og gik glad og fornøjet ud i sommersolen. Atter var Hanomagen start villig, så det blev en god dag. Er der kun den ene pige på adressen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Juni, 2023 Samba skrev, for 15 minutter siden: Er der kun den ene pige på adressen? Jep, plus mutter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Nielsen 33 Skrevet 27. Juni, 2023 Hvordan er hendes krop ca.? Store silikone bryster eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nusser99 2 Skrevet 21. August, 2023 Hun er virkelig meget sød og dygtig til det hun gør. Gentagelsesfare er meget stor her. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 24. August, 2023 Uh, jeps. Gode gamle Randersvej. Der har jeg godt nok både haft træffere og missere. Kan godt være, at det skal prøves igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 1. September, 2023 Nu er det jo sådan at det er forskellige piger som besøger stedet, og derfor vil man jo have forskellige meninger og kemi og aldrig den samme oplevelse for hver især Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg