Qwas 137 Skrevet 27. Juni, 2023 Har nogen besøgt denne nye Marta på Østerbro? Var det en god oplevelse eller ej? Mit valg står mellem hende og en anden pige, som jeg har besøgt før. https://nympho.dk/n12609/4071/marta-new-in-copenhagen/ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 824 Skrevet 27. Juni, 2023 er også nysgerrig synes kvaliteten har været ringe fra den gruppe på det sidste . lissy og kamilla gik jeg skuffet derfra men håber marta kan løfte kvaliteten 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 733 Skrevet 28. Juni, 2023 Hvis nogen har erfaringer med Marta følger jeg også med her, da hun umiddelbart virker fristende på mig !!!! Så kom frit frem hvis der skulle være nogle stykker derude der har prøvet hende og har noget at berette På forhånd tak og forsat go' sommer! PN 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 733 Skrevet 28. Juni, 2023 Nå så er hun vist smuttet, hendes annonce er ihverftfald taget ned på Nynpho .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg