Hop til indhold
elsker6

Regler for opslag omkring oplevelser i udlandet?

Recommended Posts

Hej alle, 

Er det tilladt på eroguide at skrive anmeldelser fra lande hvor prostitution er ulovligt? 

Jeg kan ikke finde noget omkring det i retningslinjerne, og vil derfor være sikker på det er tilladt, før jeg laver jeg et opslag herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
elsker6 skrev, for 52 minutter siden:

Hej alle, 

Er det tilladt på eroguide at skrive anmeldelser fra lande hvor prostitution er ulovligt? 

Jeg kan ikke finde noget omkring det i retningslinjerne, og vil derfor være sikker på det er tilladt, før jeg laver jeg et opslag herinde. 

I Thailand er prostitution ulovligt - se om det afholder nogen fra at skrive anmeldelser derfra ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
elsker6 skrev, for 8 timer siden:

Jeg kender heller ikke til regler imod det, men sørg i det mindste for at hun eller hendes fremtidige kunder ikke kan komme i klemme. Så hvis du fx skriver om kvinder i Sverige, så skal du nok ikke skrive hvem hun er eller hvor hun arbejder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 6 timer siden:

Jeg kender heller ikke til regler imod det, men sørg i det mindste for at hun eller hendes fremtidige kunder ikke kan komme i klemme. Så hvis du fx skriver om kvinder i Sverige, så skal du nok ikke skrive hvem hun er eller hvor hun arbejder.

I Sverige er det kun kunden der straffes. https://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution_in_Sweden 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...