Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var i dag forbi den skønne Leia på endnu en solrig sommerdag. Valget stod mellem hende og veninden Kamilla, men der var noget ved Leias billeder, der gjorde udslaget. Stedet var en slags boligkompleks/ rækkehus et lille stykke væk fra byen ude på Holmen, men i et meget fint kvarter – jeg tror, at hun har været lidt forskellige steder.

Leia: https://nympho.dk/n12047/3916/leia-again-in-copenhagen/ (link til nympho.dk virker ikke).

Leia modtog mig i en fin sommerkjole. Pengene skiftede hænder, og så var det i bad. Mens jeg var i bad, blev kjolen udskiftet med lidt fint, pink lingeri – jeg kunne i hvert fald ikke se det gennem kjolen, da hun modtog mig. Man kunne se, at hun havde gjort noget ud af det.

Pigen var høj og slank med langt, fint blond hår. Hun er vist polsk, 23 år (læg måske en anelse til). Blålige øjne – de havde et ret særligt skær over sig. Jeg havde bestilt en time med CIM til i alt 2.100 kr. Et par meget fine bryster, som jeg havde svært ved at afgøre forinden, om var naturlige eller ej, men de havde fået lidt hjælp – altså de er silikone. De sad dog pænt på hende og havde en god størrelse (synes jeg). Et par enkelte tatoveringer.

Rigtig fine kys (med tunge), helt sikkert GFE, ned på hende, et meget fint øko-blow. Hun brugte en helt særlig teknik, hvor hun næsten “omfavnede” pikken – jeg skulle lige vænne mig til det, men det var ret lækkert. Jeg tror bedst, at det kan beskrives som en blanding af lidt frækt og behageligt. Så sex, både med missionær og doggy, hvor jeg endte med at afslutte (numsen var ret fin…).

Derefter den obligatoriske pudesnak, som jeg synes, at hun klarede rigtig fint – det engelske var ikke perfekt, men helt okay. Helt sikkert en kvik pige.

Alt i alt en fin oplevelse. Leia virker som en meget stille og rolig pige. Hun er god til at sætte en ramme, men blid og behagelig. Eneste anke. Var lingeriet på, da jeg kom? (havde jeg nok foretrukket), og så var stedet måske lidt anderledes, end jeg lige var vant til, men det gjorde ikke så meget (typisk er det jo en form for lejlighed). Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Varme anbefalinger herfra. Hun er her vist en uges tid endnu, så der burde være god mulighed for at give hende et visit.

God jagt derude :)

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

tak for anmeldelse ! har gerne ville besøge hende men har ikke kunne finde tiden

er måske også lidt tilbageholdende når hun er 176 cm høj . passer højden synes du ?

en tidligere anmelder bemærkede at hun var multiorgasmisk , oplevede du noget lignende ?

stedet er forfærdeligt . fik du også tilsendt en 3 minutters lang video hvor du skulle bevæge dig rundt blandt en masse kolonihavehuse som alle ligner hinanden ? kæmpe nejtak herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, 1 time siden:

tak for anmeldelse ! har gerne ville besøge hende men har ikke kunne finde tiden

er måske også lidt tilbageholdende når hun er 176 cm høj . passer højden synes du ?

en tidligere anmelder bemærkede at hun var multiorgasmisk , oplevede du noget lignende ?

stedet er forfærdeligt . fik du også tilsendt en 3 minutters lang video hvor du skulle bevæge dig rundt blandt en masse kolonihavehuse som alle ligner hinanden ? kæmpe nejtak herfra

Som sagt så er hun en høj og slank pige, så det skal man selvfølgelig synes er fint – højden på 176 cm passer sikkert udmærket. Det var helt sikkert en anden oplevelse at gå ned på hende, men der er jo ikke to piger, der er ens (jeg ved dog ikke, om det betyder, at hun er multi-orgasmisk).

Som sagt en af mine anker var stedet – det var et fint kvarter, men det kunne have været lidt mere diskret – også på trods af, at ja, der blev sendt lidt videoinstruktioner, som jeg egentlig synes var helt okay (betyder det for øvrigt, at du nåede derud?). Men som sagt – en meget fin pige, så hende er jeg altså nødt til at anbefale. Jeg ville dog ikke have brokket mig, hvis der lige stod, at hendes bryster nu var med silikone (som jeg også er helt fin med, men nu står der netop naturlige i annoncen) :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

* Og eneste få anker, skulle der selvfølgelig have stået i anmeldelsen.

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
meUsex skrev, for 7 timer siden:

She is know in Kbh K so maybe a bit more easier 

I don’t think you should put too much into that. Might be the same place (as I said she has moved a little around) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 21 timer siden:

Bare rolig - det er ikke længere kolonihavehuset! Som, jeg dog synes var fantastisk hyggeligt og let at finde. (Og, hvis man ikke kan finde et kolonihavehus - skal man så bruge Agent i sit navn?). 

BTW. Leia er fantastisk!

Redigeret af Mega Happy
Glemte at ironi ikke er alt ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
meUsex skrev, for 2 timer siden:

She sent address reflecting KBH K another note  it stupid she says natural boobs

Hmm… Well, it is a little difficult for me to answer to this since I don’t want to disrespect the guidelines of Eroguide in regards of a girl’s address but I wouldn’t put too much into that since many places in “Holmen” uses the post code “København K” even though it technically speaking is outside the city centre. And yes, I think the same – as I also wrote it would have been nice if the add had said with the boobs.

Mega Happy skrev, for 13 minutter siden:

Bare rolig - det er ikke længere kolonihavehuset! Som, jeg dog synes var fantastisk hyggeligt og let at finde. (Og, hvis man ikke kan finde et kolonihavehus - skal man så bruge Agent i sit navn?). 

BTW. Leia er fantastisk!

Godt at høre, at du også havde en god oplevelse. Og nej, det er nemlig ikke et kolonihavehus – mere en slags rækkehus/boligkompleks (og der er netop stadig en lille video). Men som sagt anderledes, end hvad jeg lige selv har været vant til. Medmindre hun selvfølgelig er flyttet endnu engang? Og lad os nu ikke få tråden her til at handle om andre medlemmers navne :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 1 minut siden:

Godt at høre, at du også havde en god oplevelse. Og nej, det er nemlig ikke et kolonihavehus – mere en slags rækkehus/boligkompleks (og der er netop stadig en lille video). Men som sagt anderledes, end hvad jeg lige selv har været vant til :)

Ok - fik aldrig videoen - for hun kom vist til at sende adressen / hus nr. for tidligt dvs. dagen før ... Men, det er et lidt specielt sted. Og, synes det er cool, at de er begyndt at sende en video - det bliver meget lettere at finde rundt:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mega Happy skrev, for 1 time siden:

BTW. Leia er fantastisk!

jeg fandt det skam , men tror selv 007 ville kalde på Q for hjælp . og når pigen ikke åbner med det samme står man der som en idiot og ligner en indbrudstyv , eller blot total forvirret om man nu er det rigtige sted

er ikke sikker på i modtog samme video som jeg da jeg jo besøgte en anden pige samme sted og måske endda kom ind et andet sted fra ( offentlig vs bil vs gå osv ) videoen viser jo bare en grusvej og man skal prøve at spotte en havelåge eller postkasse men alt ligner hinanden . så jeg skulle gense videoen flere gange

nu var det ikke bare vejen dertil der var gal , men værelset . jeg fik børneværelset som var varmt , mikroskopisk og man kunne knap være to i sengen 

så kæmpe nejtak herfra til kolonihavehus

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 1 time siden:

eg fandt det skam , men tror selv 007 ville kalde på Q for hjælp . og når pigen ikke åbner med det samme står man der som en idiot og ligner en indbrudstyv , eller blot total forvirret om man nu er det rigtige sted

Hej - med den forklaring - kan jeg godt forstå dig. Dog, havde jeg stadigvæk en god oplevelse med Diana - uden nogen problemer. Synes også at video-vejledningerne er et godt nyt tiltag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mega Happy skrev, for 5 timer siden:

(…)

Dog, havde jeg stadigvæk en god oplevelse med Diana - uden nogen problemer. Synes også at video-vejledningerne er et godt nyt tiltag.

Jeg tror ikke, min sidste kommentar om navnene på brugere nåede med, før det blev citeret. Uanset hvad så tænker jeg (børneværelse eller ej), at I fortsat må snakke om Leia? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 4 timer siden:

Uanset hvad så tænker jeg (børneværelse eller ej), at I fortsat må snakke om Leia? :)

Det er også rigtigt - beklager, hvis jeg afsporede din anmeldelse; det var ikke meningen. 

Jeg vil gerne besøge hende igen - dog videste hun ikke, hvor lang tid hun blev - så hvis nogen har den oplysning - må de gerne dele ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mega Happy skrev, for 11 timer siden:

(…)

Jeg vil gerne besøge hende igen - dog videste hun ikke, hvor lang tid hun blev - så hvis nogen har den oplysning - må de gerne dele ...

Som sagt da jeg skrev anmeldelsen en uges tid. 

Nu glemte jeg også helt at få et af mine sædvandlige citater med til anmeldelsen af Leia, så det kommer her:

“Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time”.

Thomas Edison.

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som en lille tilføjelse er hendes annonce ikke længere oppe, så der er nok nogen andre, der må svare, da det med en uge var, hvad jeg fik at vide? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

For os i det jyske, der kun har savlet over hendes billeder, læst om hende og drømt om hende - 

Er det så rigtig forstået at hun på nogle billeder på et tidspunkt lignede en pige med ægte bryster - 

Hvorimod man nu kan se på flere af hendes billeder, at det er de ikke ...

Samtidig har det vidst i alle hendes annoncer været nævnt at hun var en 100 procent naturlig pige ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listelømmel skrev, for 7 timer siden:

For os i det jyske, der kun har savlet over hendes billeder, læst om hende og drømt om hende - 

Er det så rigtig forstået at hun på nogle billeder på et tidspunkt lignede en pige med ægte bryster - 

Hvorimod man nu kan se på flere af hendes billeder, at det er de ikke ...

Samtidig har det vidst i alle hendes annoncer været nævnt at hun var en 100 procent naturlig pige ...

Om hun kommer til det jyske på et tidspunkt, skal jeg ikke gøre mig klog på. Men jo lige netop – som nævnt i anmeldelsen er hun netop nu med silikonebryster. De er fine af slagsen, de er som en anden bruger har været inde på i en anden tråd ret bløde, det er ikke det, god størrelse, jeg har dog set dem være endnu mere “elegant” udførte. Men jeg havde netop også lidt svært ved at afgøre det forinden, da der stod naturlige i annoncen og der i tidligere anmeldelser også stod, at hun i hvert fald dengang havde haft naturlige. Nogle af hendes nye billeder kunne dog netop indikere, at hun muligvis havde fået lavet dem (andre lignede ikke). Jeg synes dog, at det havde været en fin ting, hvis det havde stået der, da jeg i hvert fald selv havde svært ved at afgøre forinden. Uanset hvad dog netop en meget fin pige som helt sikkert kan anbefales :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

En lille tilføjelse, min anmeldelse har åbenbart ikke været “fin” nok til at komme på Leias profil. Den anden nylige kom? Uanset hvad en anbefaling herfra :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...