benny49 150 Skrevet 13. April, 2024 6pingvin skrev, den 6.4.2024 at 20:54: Jeg beklager min besked blev misforstået, @Sensual.massage har skrevet en PM til mig, og jeg har skrevet undskyld til hinde. Tænker heltsikkert jeg følger rådet og spørg GP næstegang. Fik du besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 150 Skrevet 13. April, 2024 SeriøsXXX skrev, den 1.4.2024 at 07:47: Tror hun har travlt de få dage hun er på. Ved det ikke, men har selv haft tanken om 90 min. Har skrevet til hende, og hun bekræfter hun laver 90min og 120 min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 150 Skrevet 21. April, 2024 SeriøsXXX skrev, den 12.3.2024 at 19:24: Jeg har prøvet at kontakte hende flere gange uden held Nogen gode råd ??? Prøv at spørge om du kan få en tid idag kl 18 00 Jeg havde en tid kl 18 00 ,90 min, men vågnede op imorges og var blevet syg. Ondt i halsen Jeg beklagede og Hun skrev really?, og please never text me again Og har nu blokeret mig.. altså, man aflyser i god tid, og det bliver man straffet for.. Så hvis i er hurtige måske hun har tid idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sensual.massage 26 Skrevet 21. April, 2024 benny49 skrev, for 39 minutter siden: Prøv at spørge om du kan få en tid idag kl 18 00 Jeg havde en tid kl 18 00 ,90 min, men vågnede op imorges og var blevet syg. Ondt i halsen Jeg beklagede og Hun skrev really?, og please never text me again Og har nu blokeret mig.. altså, man aflyser i god tid, og det bliver man straffet for.. Så hvis i er hurtige måske hun har It is not a problem when you cancel an appointment. But you also wrote on the forum that I don't answer. When I answered you on April 6th and you made the appointment for today, you wrote to me on April 8th and on the 12th, 17th and you also wrote to me yesterday and today you canceled... I'm sorry that I - I allowed myself to think that you just like to send messages.... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 150 Skrevet 21. April, 2024 Sensual.massage skrev, for 2 minutter siden: It is not a problem when you cancel an appointment. But you also wrote on the forum that I don't answer. When I answered you on April 6th and you made the appointment for today, you wrote to me on April 8th and on the 12th, 17th and you also wrote to me yesterday and today you canceled... I'm sorry that I - I allowed myself to think that you just like to send messages.... I am actualy very serious. And never cancel normalt, But you bloked me..without beeing able to explain Just Really? Thanks, dont contakt me again, bye Seems little harsh I am sorry i Got sick. And I was very much looking forward to meeting you. But I Will never know how you Are, if you get irritaded And block People Hope to get the chance to see you. I am a very Nice Guy Take care Michelle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 150 Skrevet 21. April, 2024 Sensual.massage skrev, for 12 minutter siden: It is not a problem when you cancel an appointment. But you also wrote on the forum that I don't answer. When I answered you on April 6th and you made the appointment for today, you wrote to me on April 8th and on the 12th, 17th and you also wrote to me yesterday and today you canceled... I'm sorry that I - I allowed myself to think that you just like to send messages.... I Even took out euro for you.. so if I was well i would have come today Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg