Hop til indhold
Mega Happy

Leia – et must, hvis man er til blondiner

Recommended Posts

Hej

Hvis man er til høje, hvide, tynde blondine med store bryster og meget blå øjne, så kan man ikke gå fordi Leia – som udover faktisk at være fantastisk smuk også er utrolig imødekommende.

Jeg har vist stadig ikke helt forstået reglerne herinde – men må man sammenligne? Eller det var vist det som hed en perspektivering i skolen … For Leia er ligeså empatisk som Filippa var og som Jessica S. er og det er en ligeså stor oplevelse som Tiara.

Stedet er et stykke ude på Christianshavn / kan se hun har skiftet bopæl – og det er Airbnb – hvis man kommer i bil er hovedindgangen på den anden side af parkeringspladsen; jeg blev selv lidt forvirret … Det giver mening, når man er der.

Som, nævnt synes jeg, at hun er gudesmuk, helt lys i huden, meget blå øjne og store bryste – som er kunstige; men meget godt håndværk, dvs. er stadigvæk bløde uden at være hårde som bowlingkugler. Jeg havde bestilt en cocktail på en 1 time med deepthroat og dominans til hende; det oversteg (igen) alle mine forventninger – total vildt.

Glemte jeg noget …. Så spørg.

Leia - again in Copenhagen ️️️ | Sex i København K (nympho.dk)

Bortset fra at jeg ikke kan indsætte link, som jeg plejer ... ups - nogen som kan forklare det?

Ja - netop - hvorfor kan man ikke linke til nympho.dk? 

Redigeret af Mega Happy
mangler link

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, for 12 minutter siden:

Link? 

Ja - jeg ved ikke hvorfor man ikke kan indsætte link fra nympho.dk - nogen som har en forklaring?

Del dette indlæg

Link til indlæg
poppel skrev, for 25 minutter siden:

Ja.

Og, tror ikke jeg forstår den ovenstående forklaring:) - hvorfor kan man ikke gøre som man plejer ...?

Redigeret af Mega Happy
Der var en som svarede før mig ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mega Happy skrev, 1 time siden:

Ja.

Og, tror ikke jeg forstår den ovenstående forklaring:) - hvorfor kan man ikke gøre som man plejer ...?

Eroguide har blokket for link fra Nympho - og kun dem 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes hun er en af de smukkeste piger, man kan finde på diverse sider.

Men et er jo et tiltrækkende ydre. ( dog nu åbenbart ikke ægte bryster længere ).

Men lyder til, hun har noget mellem ørerne og, som du nævner en empatisk personlighed.

Mange plusser - desværre har hun indtil videre kun været på Sjælland.

Mener jeg læste, at hun skrev, at hun havde ægte bryster første gang hun var her, men nu kan man se på nogle af hendes billeder at hun desværre har ødelagt, de dejlige ægte bryster.

Tak for info.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Øffe skrev, 1 time siden:

Eroguide har blokket for link fra Nympho - og kun dem 

Oki - er det en kamp? - og hvorfor? - har jeg sovet? Vil det sige, at vi så IKKE skal indsætte links fra nympho selvom det kan gøres på en anden måde - det må være et relevant spørgsmål ...?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Svar til Mega Happy

Søg og du skal finde - det var noget med utroværdige anmeldelser engang

Redigeret af Øffe
Glemt noget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Links til Nympho kan diskuteres i debat. 

Tilbage til anmeldelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keeper skrev, for 14 timer siden:

Links til Nympho kan diskuteres i debat. 

Tilbage til anmeldelse

Det beklager jeg selvfølgelige, - dog, har fået en aftale med hende i weekenden og vender tilbage, hvis det er i orden ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mega Happy skrev, for 10 timer siden:

Det beklager jeg selvfølgelige, - dog, har fået en aftale med hende i weekenden og vender tilbage, hvis det er i orden ...

Aftalen blev aflyst! - der er åbenbart sket noget i går - jeg håber ikke der er sket noget med hende - hun er smuk og fantastisk på alle måder. Jeg ønsker hende held og lykke videre i livet.

Vil det være for meget at spørge efter om nogen ved, hvad der kan være sket ... Er både bekymret og nysgerrig på samme tid - håber i hvert fald hun er ok.

Redigeret af Mega Happy
Er nysgerrig - ok? - ellers slet den sidste linje

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næppe grund til bekymring. Annoncen på Nympho er igen aktiv, og tidsstemplet viser, at Leia for 2 timer siden skrev en begavet flirtende tekst med invitation til aftensjov i dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigeglad skrev, for 39 minutter siden:

Næppe grund til bekymring. Annoncen på Nympho er igen aktiv, og tidsstemplet viser, at Leia for 2 timer siden skrev en begavet flirtende tekst med invitation til aftensjov i dag. 

Det er meget glad for - den besked jeg fik lød meget dramatisk ... Det måske mit debatindlæg lidt overlødigt ... - Men, tak for info!

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK så hun er tilbage kan jeg forstå. Ved I om det er samme adresse eller et nyt sted?

Hvad er det med at slikke hende? Reagerer hun meget anderledes end andre GP'er? 

@Mega Happy hun skulle nok lige dampe af og have en pause. 

Mht brysterne ville det være være god stil hvis hun skrev det er silikone. Nogle af os går op i de 2 detaljer :wub:

/B

Redigeret af ButterflyMan
mere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mega Happy skrev, for 1 time siden:

Det er meget glad for - den besked jeg fik lød meget dramatisk ... Det måske mit debatindlæg lidt overlødigt ... - Men, tak for info!

Som jeg skrev i min anmeldelse af Leia, så regnende hun med at være her ca. en uges tid. Generelt set kan der jo være mange faktorer, som spiller ind på, hvad der lige sker, og nu er annoncen oppe igen, men i mange anmeldelser skriver folk jo altid pas godt på pigen, så det kan man sikkert også sige her :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 16 minutter siden:

OK så hun er tilbage kan jeg forstå. Ved I om det er samme adresse eller et nyt sted?

Hvad er det med at slikke hende? Reagerer hun meget anderledes end andre GP'er? 

Hej - du - hun er for vild og helt i top-klassen; hvem vil du sammenligne hende med? For mig ligger hun tæt på Filippa/den smukke danske blondine ... (Og, hvor blev hun af???)

Del dette indlæg

Link til indlæg

* Så regnede hun med, skulle der selvfølgelig stå i min tidligere kommentar.

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mega Happy skrev, for 13 timer siden:

For mig ligger hun tæt på Filippa/den smukke danske blondine ... (Og, hvor blev hun af???)

På hvilken måde ligger hun tæt op af Filippa?
Væremåde, personlighed, intimitet? 

Filippa er i øvrigt flyttet, stoppet og har fundet sig selv i sit nye liv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, 1 time siden:

Filippa er i øvrigt flyttet, stoppet og har fundet sig selv i sit nye liv.

Det er jeg glad for at høre.

yrghh skrev, 1 time siden:

Væremåde, personlighed, intimitet

Det var det jeg havde i tankerne - og imødekommen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...