gentlemanfromdenmark@gmail 29 Skrevet 2. Juli, 2023 Er der nogen der kan berette om Sarahs ydelser (og er billeder og tekst retvisende)? https://annoncelight.dk/showad/377571 Jeg takker på forhånd:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
206 3 Skrevet 4. Juli, 2023 Har været der for et stykke tid siden, billederne er ikke af hende - hun havde lyset slukket for at skjule det, men kunne ane slaviske træk (ikke videre køn), men hun var meget flink.. snakker som et vandfald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curious_dk 27 Skrevet 4. Juli, 2023 Jeg var der for ca måned siden og er ret sikker på det er hende på billederne - ganske sød og imødekommende. Og ja - megen small-talk jeg bookede massage med fuld pakke og det var super Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HejsaMedDig 16 Skrevet 11. August, 2023 (edited) Andre der har besøgt? og er det bare mig eller er de priser vanvittige? Er rigtig nysgerrig på om billederne, vi har jo to som næsten siger det modsatte! Redigeret 11. August, 2023 af HejsaMedDig detaljer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg