Hyggeonkel 55 Skrevet 3. Juli, 2023 (edited) Jeg besøgte dejlige og skønne Diana i Holsted, og det var mit første besøg både hos hende og i Holsted, men ikke mit sidste Sikke da en dejlig kvinde, hun er efter min mening meget smukkere i virkeligheden end hendes billeder Hun er meget velplejet, men smukke kunsterisk lakerede finger- og tånegle, og til jer der har en lille fodfetish, er hendes fødder og tæer virkelig velplejede, smukke og sexede og er både venlig, sød og imødekommende, og meget smilende, taler fint engelsk, bestilte en halv time, og kan anbefale at slikke hende, hun er både velsmagende, velduftende, har en blød og lækker glat mis og reagerer fantastisk på stimuleringen, der er ingen tvivl om hun nyder det og så giver hun et fantastisk blow, hvor hun kommer dybt ligesom bollerne også får en grundig tur Glæder mig til at besøge hende igen https://annoncelight.dk/showad/281646 Redigeret 3. Juli, 2023 af Hyggeonkel stavefejl 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den urolig 22 Skrevet 3. Juli, 2023 Jeg kan kun give dig ret Hun er en dejlige kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 4. Juli, 2023 Kan du fortælle lidt om stedet, Lejlighed, hus, rent og pænt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg