cassanova 584 Skrevet 3. Juli, 2023 Havde lyst til en omgang Thaimassage og sex. SMS ede med flere mulige, blandt andet en lidt kraftig thaidame , tænkte at hun skulle prøves. Jeg mødte op på adressen og det var ganske vist damen på billedet der åbnede døren, men det var en ung charmerende og virkelig flot pige der skulle servicere mig , hvilken positiv overraskelse wauuu. Pigen virkede tilknappet og genert. Men det var hun bestemt ikke. Hold da kæft hun kunne håndværket . Først fantastisk, ja fantastisk, sex og b to b massage, fremragende. Hun kyssede helt spontant. Sexakten var en blanding af det hele. Hun sluttede af med fremragende virkelig god og grundig massage. Pigen er yderst charmerende , men underspillet. Kroppen er nøddebrun og atletisk. Her kommer jeg helt sikkert igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 992 Skrevet 3. Juli, 2023 Det lyder som en god oplevelse. Måske du skulle overveje at dele et link, så andre interesserede kunne prøve en tur. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse1 51 Skrevet 3. Juli, 2023 Hvor og hvad hedder hun ?link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 399 Skrevet 7. Juli, 2023 cassanova skrev, den 3.7.2023 at 15:39: Havde lyst til en omgang Thaimassage og sex. SMS ede med flere mulige, blandt andet en lidt kraftig thaidame , tænkte at hun skulle prøves. Jeg mødte op på adressen og det var ganske vist damen på billedet der åbnede døren, men det var en ung charmerende og virkelig flot pige der skulle servicere mig , hvilken positiv overraskelse wauuu. Pigen virkede tilknappet og genert. Men det var hun bestemt ikke. Hold da kæft hun kunne håndværket . Først fantastisk, ja fantastisk, sex og b to b massage, fremragende. Hun kyssede helt spontant. Sexakten var en blanding af det hele. Hun sluttede af med fremragende virkelig god og grundig massage. Pigen er yderst charmerende , men underspillet. Kroppen er nøddebrun og atletisk. Her kommer jeg helt sikkert igen. Af en der har skrevet over 300 indlæg, så er det sgu sløjt, at der ikke er et link 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg