Kakki 47 Skrevet 4. Juli, 2023 https://annoncelight.dk/showad/377953 jeg ville gerne høre om nogen har besøgt pigen her ?? lidt sjovt setup ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 135 Skrevet 4. Juli, 2023 Ja, lyder da meget cool. På billederne ser hun ud til at have fine former. Bare vade ind, give hende en tur bagfra, og smide en plovmand på ryggen af hende, og skride igen.... Jeg har langt til Vojens, så bliver nok ikke mig der tester først. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 4. Juli, 2023 Hun er god nok har været hos hende og det var helt okay. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 4. Juli, 2023 Prøv at skrive HVOR vi er henne i landet - i overskriften, så er det nemmere for alle....Tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 38 Skrevet 4. Juli, 2023 Bolleman skrev, for 4 timer siden: Hun er god nok har været hos hende og det var helt okay. Så du pigen, eller var det gloryhole? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 4. Juli, 2023 Hun havde bind for øjnene og låg klar til at blive taget i doggy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyr4 29 Skrevet 4. Juli, 2023 Okay gør hun det med eller uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 4. Juli, 2023 Flotfyr4 skrev, for 36 minutter siden: Okay gør hun det med eller uden Kun med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GentlemanJack 22 Skrevet 12. Juli, 2023 Bolleman skrev, den 4.7.2023 at 12:25: Hun er god nok har været hos hende og det var helt okay. Skrev du en email til hende? Synes altid, det er suspekt, når der ikke er tlf.nr i annoncen. Ps: hun er i Varde nu ifølge annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 12. Juli, 2023 GentlemanJack skrev, for 12 minutter siden: Skrev du en email til hende? Synes altid, det er suspekt, når der ikke er tlf.nr i annoncen. Ps: hun er i Varde nu ifølge annoncen. Ja det gjorde jeg og ja hun er i Varde et par dage nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GentlemanJack 22 Skrevet 12. Juli, 2023 Bolleman skrev, for 3 minutter siden: Ja det gjorde jeg og ja hun er i Varde et par dage nu Tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 12. Juli, 2023 Ingen pik over 17 cm? Hvordan tjekker hun det hvis man bare undlader at støde helt i bund. Og bliver man så smidt på porten hvis hun opdager at den er større? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 319 Skrevet 12. Juli, 2023 (edited) Man møder selvfølgelig ikke op, hvis den er over 17 cm. Man respekterer hendes krav. Redigeret 12. Juli, 2023 af GBlover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg