Hop til indhold
B Skov

Kvinders alder er nedadgående ;-)

Recommended Posts

Nedenstående er ikke tænkt som at skulle give anledning til debat - blot lidt sjovt at nogle kvinder tror det hjælper at ændre sin alder. :-P

Her et glimrende eksempel:

Fra 42 til 40 i samme profil. :D:D

PS: Jeg har aldrig besøgt Amanda og kan dermed ikke udtale mig om hvordan hun er eller om hun svarer til sin beskrevne alder.....men umiddelbart vil jeg da ikke afvise hun skal ha et besøg en dag.....uanset alderen. :P:razz:

https://annoncelight.dk/profile/MissAmanda+

image.png.98427471390d806b516dae64f632ee12.png

image.png.43ee74ea10aa41c7c419030ffe1b45a4.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

De prostitueret må ha fundet kilden til evig ungdom. Ser de samme profiler som har været 22 de sidste 10 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
B Skov skrev, for 4 timer siden:

Nedenstående er ikke tænkt som at skulle give anledning til debat - blot lidt sjovt at nogle kvinder tror det hjælper at ændre sin alder. :-P

Her et glimrende eksempel:

Fra 42 til 40 i samme profil. :D:D

PS: Jeg har aldrig besøgt Amanda og kan dermed ikke udtale mig om hvordan hun er eller om hun svarer til sin beskrevne alder.....men umiddelbart vil jeg da ikke afvise hun skal ha et besøg en dag.....uanset alderen. :P:razz:

https://annoncelight.dk/profile/MissAmanda+

image.png.98427471390d806b516dae64f632ee12.png

image.png.43ee74ea10aa41c7c419030ffe1b45a4.png

Jeg skal gerne indrømme at jeg simpelthen ikke har fået det ændret efter min fødselsdag.. Så I min annonce tror jeg der faktisk står i teksten at jeg er 32 og i info at jeg er 33:ph34r:.. Måske det samme gør sig gældende for pigen i eksemplet.. Jeg er ekspert i prokrastinering:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 45 minutter siden:

Så I min annonce tror jeg der faktisk står i teksten at jeg er 32

Faktisk står der 31 :P Spørg ikke hvor jeg ved det fra. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 4.7.2023 at 13:04:

Jeg skal gerne indrømme at jeg simpelthen ikke har fået det ændret efter min fødselsdag.. 

Det burde du, du er som god årgangsvin der bliver bedre og bedre med alderen :wub: ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...