Guest hrolandj Skrevet 4. Juli, 2023 For nylig har der været en del snak her på siden om, at udenlandske piger ikke kan lide at modtage danske penge og at danske piger har problemer med at tage imod andet end kontanter, som de bagefter ikke rigtigt kan få ind på en bankkonto eller lignende. Jeg har i de debatter givet mit besyv med, hvordan man kunne gøre det, så meningmand kan betale pigen og undgå ting som MobilePay og banker. Indtil videre har alle mulighederne været teoretiske, men en bekendt, som arbejder i 'et andet land, hvor man slet ikke må købe sex' spurgte om vi ikke kunne lave forsøget. Det kunne vi nemt, og kort tid efter havde hun faktisk en løsning, som virker. Det eneste, der skal til er en Stripe-konto og lidt teknisk snilde. Jo, jo, løsningen koster da 22,- kroner om måneden med mindre man eksempelvis er nogle stykker, der går sammen om det. Den kan adskilles helt og aldeles så ingen modtager penge, der er ment til andre og den slags. Det er så latterligt nemt at lave og det er faktisk bedre end MobilePay eller kontanter! Alt, hvad man skal gøre er at have en hjemmeside, der hedder noget "uskyldigt" og en Stripe-konto, der er tilsluttet en bankkonto. Stripe-kontoen og bank-kontoen er helt anonym for køberen, men pengene løber direkte fra Kunden til Stripe med øjeblikkelig virkning - og pigen kan med det samme se, at pengene er overført på sin Stripe-App. Navnet på Stripe-kontoen kan hedder hvad som helst på kunden kontoudtog. Jeg lavede et eksempel til min bekendte: Sådan ser siden ud på en telefon Sådan ser betalingsdelen ud Man kan skrive sin emailadresse ind, men det er ikke et krav. Sådan ser Stripe-App'en ud, når der er betalt - opdateret 5 sekunder efter købet gik igennem Der udveksles ingen informationer, som kan udnyttes af hverken den ene eller den anden part. Pengene på Stripe-kontoen kan enten blive dér eller automatisk udbetales (tager nogle dage i starten). I kan eventuelt prøve selv. Jeg har sat "testprisen" til 3 kroner da Jeg selv skulle teste den, men prisen kan sættes til hvad som helst. Jeg har samme system på en anden hjemmeside, hvor Jeg har sat prisen til 48.000,- og det er ikke noget problem for Stripe at håndtere. Hvis nogen glædespiger vil have en forklaring på, hvordan man sætter det op så kan de sådan set bare kontakte mig. Gør det gladeligt og det tager få minutter for mig, hvis hun allerede har en Stripe-konto, som heller ikke tager ret lang tid at sætte op. Den er en nem måde at slippe uden om MobilePay, Revolut og alt et gejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 544 Skrevet 4. Juli, 2023 Ved et hurtigt kig på truspilot kan ses en rating på 3,1 (Fra 1-5). 40 % af ca. 12.000 anmeldelser har givet dem 1 af 5 stjerner (den dårligste rating). Dette får for mit vedkommende nogle alarmklokker til at ringe. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 4. Juli, 2023 ErnstOle skrev, for 3 minutter siden: Ved et hurtigt kig på truspilot kan ses en rating på 3,1 (Fra 1-5). 40 % af ca. 12.000 anmeldelser har givet dem 1 af 5 stjerner (den dårligste rating). Dette får for mit vedkommende nogle alarmklokker til at ringe. Hvem har de ratings? Stripe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 544 Skrevet 4. Juli, 2023 hrolandj skrev, for 3 minutter siden: Hvem har de ratings? Stripe? Ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 4. Juli, 2023 Det virker som et fint alternativ for de piger der har problemer med at modtage kontanter. hrolandj skrev, for 27 minutter siden: faktisk bedre end MobilePay eller kontanter! Det kan være at du mener det, men personligt er foretrækker jeg altid kontanter - Cash is king, som man siger. hrolandj skrev, for 28 minutter siden: Hvis nogen glædespiger vil have en forklaring på, hvordan man sætter det op så kan de sådan set bare kontakte mig. Hvorfor ikke bare udgive din forklaring her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 4. Juli, 2023 ErnstOle skrev, for 2 minutter siden: Ja. Omvendt så har de også 49%, der giver 5 stjerner. Jeg har brugt Stripe i mange år uden nogen som helst form for problemer... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 4. Juli, 2023 Eventyrmanden skrev, for 3 minutter siden: Det virker som et fint alternativ for de piger der har problemer med at modtage kontanter. Det kan være at du mener det, men personligt er foretrækker jeg altid kontanter - Cash is king, som man siger. Nu er det jo så set fra pigernes synspunkt. Kontanter er nemmere for kunden, men det er de sjældent for pigen. Eventyrmanden skrev, for 4 minutter siden: Hvorfor ikke bare udgive din forklaring her? Fordi den på skrift ville være lang og kedelig for læseren. Den involverer sådan noget som at købe et webhotel, sætte sit stripe-konto op og al den slags. Det tager 5 minutter over telefon, men at beskrive det i detaljer og illustrere det med billeder ville tage evigheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike 283 Skrevet 4. Juli, 2023 En potentiel udfordring er at Stripe ikke tillader noget som helst der har med "Adult Content" at gøre. Det indebærer helt sikkert også massageydelser. Hvis de bliver opmærksom på at dette foregår via Stripe, vil kontoen blive lukket og blokeret. Ved ikke om de ligefrem kan tilbageholde penge der er modtaget, men det er i hvert fald værd at være opmærksom på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 4. Juli, 2023 Mike skrev, for 14 minutter siden: En potentiel udfordring er at Stripe ikke tillader noget som helst der har med "Adult Content" at gøre. Det indebærer helt sikkert også massageydelser. Hvis de bliver opmærksom på at dette foregår via Stripe, vil kontoen blive lukket og blokeret. Ved ikke om de ligefrem kan tilbageholde penge der er modtaget, men det er i hvert fald værd at være opmærksom på. Ja, men det er ikke noget problem så længe der ikke står noget på siden om, at det er massage-ydelser eller nogen af service-ydelserne hedder noget, der kunne henvise til den slags. Hvis Stripe lukker en konto får man det at vide og du finder som regel ud af det fordi pengene er blevet udbetalt. De udbetaler nemlig pengene umiddelbart før de lukker kontoen, hvilket også er grunden til, at det ikke er PayPal, men Stripe, der bruges. PayPal kan det samme, men de indefryser pengene, hvis man bliver lukket ned. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike 283 Skrevet 4. Juli, 2023 hrolandj skrev, for 26 minutter siden: Ja, men det er ikke noget problem så længe der ikke står noget på siden om, at det er massage-ydelser eller nogen af service-ydelserne hedder noget, der kunne henvise til den slags. Hvis Stripe lukker en konto får man det at vide og du finder som regel ud af det fordi pengene er blevet udbetalt. De udbetaler nemlig pengene umiddelbart før de lukker kontoen, hvilket også er grunden til, at det ikke er PayPal, men Stripe, der bruges. PayPal kan det samme, men de indefryser pengene, hvis man bliver lukket ned. Super - jeg har bare haft dårlige erfaringer med PayPal i gamle dage, så da jeg så klausulen om "Adult content" fik jeg dårlige minder :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donny 30 Skrevet 4. Juli, 2023 (edited) Sikke meget energi der bruges på at hjælpe prostituerede med at få deres sorte penge ud af landet. Det kan aldrig være kundernes problem at de ikke kan håndtere betalinger. Det kan løses nemt ved at oprette en bankkonto og få et visa dankort. Andre løsninger inkluderer altid gebyrer som selvfølgelig falder tilbage på kunden. Også kryptovaluta som skulle løse gebyrproblemet. Redigeret 4. Juli, 2023 af Donny 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donny 30 Skrevet 4. Juli, 2023 (edited) Fejl40 Redigeret 4. Juli, 2023 af Donny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 4. Juli, 2023 Donny skrev, for 27 minutter siden: Det kan løses nemt ved at oprette en bankkonto og få et visa dankort. Det er ikke rigtigt. Bankerne har en tendens til at blande sig og udelukke piger, når de finder ud af, at de er glædespiger. Der er flere problemer end man lige skulle tro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg