Hop til indhold
tommy123

Bedste blowjob i Østjylland?

Recommended Posts

Jeg har virkelig en forkærlighed for et dybt og frækt blowjob. Men hvem skal jeg besøge i aften for at finde det?
Det skal være øko og med enten CIM eller COF.

På forhånd tak,

Tommy 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, hun giver et fantastisk blowjob. Men jeg er virkelig på jagt her til aften og Mette har vist ikke været til at træffe de sidste par dage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, for 5 minutter siden:

Hun er nok i flyverskjul efter at have narret flere tusinde kroner fra kunder :D:D

Hun flytter i dag, og har haft travlt med, at arrangerer flytningen og opmagasinering af hendes indbo.

Hun er rigtig ked af situationen og har lover og tilbage betale over tid, nu har hun kun. En husleje så mon ikke det går.

Men hvad pokker hun bruger hendes penge på ved jeg ikke, det rager jo ikke mig, men jeg tror ikke hun er klar i dag, hun får både forretning og bopæl samme sted- det ønsker hun. Ikke, og det forstår jeg sandelig godt 

Jeg foreslog hende og tage flere kunder ind,men hun vil ikke have flere kunder end hun synes det var dejligt, og det har hun sådan set ret i-jeg tænker hun kommer på toppen igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
tommy123 skrev, 1 time siden:

Ja, hun giver et fantastisk blowjob. Men jeg er virkelig på jagt her til aften og Mette har vist ikke været til at træffe de sidste par dage.

Så kan jeg anbefale Maya i Aarhus.

https://annoncelight.dk/showad/257986

Hun har givet mig det bedste blowjob. Jeg kom så kraftigt, at blodet forsvandt fra hovedet og jeg lige måtte hvile lidt bagefter. CIM er inkluderet. Det er også dejligt, at komme udover hendes store fyldige bryster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, 1 time siden:

Hun er nok i flyverskjul efter at have narret flere tusinde kroner fra kunder :D:D

Det lyder ret vildt. Hvordan er det gået til? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...