Hop til indhold

Recommended Posts

Er dette par overhovedet eksisterende. Jeg har skrevet et par gange, men får aldrig svar. Annonce id 365571. De reklamerer også for healing i id 383416.

Har nogen opnået at få lov at besøge dem, hvis de overhovedet eksisterer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hook skrev, for 11 timer siden:

Er dette par overhovedet eksisterende. Jeg har skrevet et par gange, men får aldrig svar. Annonce id 365571. De reklamerer også for healing i id 383416.

Har nogen opnået at få lov at besøge dem, hvis de overhovedet eksisterer?

Jeg har fin kontakt via mail. Overvejer at besøge den snarest, især fordi de lige nu kører et godt tilbud….

men det er svært lige at finde tid i kalenderen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at have fulgt annoncen gennem lang tid tror jeg faktisk kun der er en mand bag denne. Jeg har aldrig hørt om nogen der har mødt en kvinde (eller andet) via annoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan bekræfte at de er ægte nok. Jeg har købt korte film og billeder af dem, lavet på mine instrukser. 
Det er over et år siden og jeg kan ikke huske hvad det kostede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hfyr skrev, for 59 minutter siden:

Jeg kan bekræfte at...

Det er måske dig, der står bag? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hook skrev, den 7.7.2024 at 15:19:

Det er måske dig, der står bag? 

Hvad er det præcis der for dig til at tro det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hfyr skrev, for 42 minutter siden:

Hvad er det præcis....

Du bekræfter deres eksistens med ydelser de ikke reklamerer med, så jo de er ægte?! Du har ikke mødt dem (= ham) i virkeligheden,  men jo, de findes! Ha ha. Jeg er helt på linje med Den Lange, en mand. må stå bag.

Skulle nogen mod forventning have haft sex med "hende", så please, skriv!!!

Indtil da konkluderer jeg FAKE til den store guldmedalje!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hook skrev, for 50 minutter siden:

Du bekræfter deres eksistens med ydelser de ikke reklamerer med, så jo de er ægte?! Du har ikke mødt dem (= ham) i virkeligheden,  men jo, de findes! Ha ha. Jeg er helt på linje med Den Lange, en mand. må stå bag.

Det må være varmen under din sølvpapirshat…

Som jeg skriver er det over et år siden at jeg har haft kontakt. Dengang solgte de film og billeder. Og jeg modtog en film af hende, der var lavet ud fra min instruks.

De brugte deres private MobilePay nummer i begyndelsen, så jeg ved hvor de bor og har også fundet dem på Facebook. De oplysninger deler jeg selvfølgelig ikke.

Jeg vil ikke besøge dem da jeg syntes deres krav til afspritning og brug af slikkelab vil ødelægge alt for meget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hook skrev, for 1 time siden:

Jeg må lige bakke @Hfyr op her. Jeg husker for længe siden, da de var nye på AL, at de ikke skjulte deres identitet særlig godt. Derfor kunne man også let finde dem på facebook. Hvordan det så er at møde dem, det ved jeg ikke, da deres tilbud ikke lige tiltaler mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
niskanen skrev, 1 time siden:

Jeg må lige bakke @Hfyr op her...

Ok, men hverken dig eller filminstruktøren har mødt dem fysisk. Spændende om nogen skriver dig har.

Og enig, sært koncept.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige pt har de “Tilbud” på 15 min.

Men der er ingen svar på deres mail desværre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bryan Mills skrev, 1 time siden:

Personfnidder kan i tage på PM

Jeg tænker faktisk at stormen har lagt sig, for 9 dage siden !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...