Tiger100 0 Skrevet 5. Juli, 2023 Er der nogen for nyligt, der har besøg parret fra Fyn, der går under navnet "liderlig". Renlighed, sprit af ect. nogle nye erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 5. Juli, 2023 https://annoncelight.dk/showad/365571 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 103 Skrevet 5. Juli Er dette par overhovedet eksisterende. Jeg har skrevet et par gange, men får aldrig svar. Annonce id 365571. De reklamerer også for healing i id 383416. Har nogen opnået at få lov at besøge dem, hvis de overhovedet eksisterer? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunkist1 330 Skrevet 6. Juli Hook skrev, for 11 timer siden: Er dette par overhovedet eksisterende. Jeg har skrevet et par gange, men får aldrig svar. Annonce id 365571. De reklamerer også for healing i id 383416. Har nogen opnået at få lov at besøge dem, hvis de overhovedet eksisterer? Jeg har fin kontakt via mail. Overvejer at besøge den snarest, især fordi de lige nu kører et godt tilbud…. men det er svært lige at finde tid i kalenderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 6. Juli Efter at have fulgt annoncen gennem lang tid tror jeg faktisk kun der er en mand bag denne. Jeg har aldrig hørt om nogen der har mødt en kvinde (eller andet) via annoncen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 6. Juli underligt en blond har mørke fisse hår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 170 Skrevet 7. Juli Jeg kan bekræfte at de er ægte nok. Jeg har købt korte film og billeder af dem, lavet på mine instrukser. Det er over et år siden og jeg kan ikke huske hvad det kostede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 103 Skrevet 7. Juli Hfyr skrev, for 59 minutter siden: Jeg kan bekræfte at... Det er måske dig, der står bag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 170 Skrevet 8. Juli Hook skrev, den 7.7.2024 at 15:19: Det er måske dig, der står bag? Hvad er det præcis der for dig til at tro det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 103 Skrevet 8. Juli Hfyr skrev, for 42 minutter siden: Hvad er det præcis.... Du bekræfter deres eksistens med ydelser de ikke reklamerer med, så jo de er ægte?! Du har ikke mødt dem (= ham) i virkeligheden, men jo, de findes! Ha ha. Jeg er helt på linje med Den Lange, en mand. må stå bag. Skulle nogen mod forventning have haft sex med "hende", så please, skriv!!! Indtil da konkluderer jeg FAKE til den store guldmedalje!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 170 Skrevet 8. Juli Hook skrev, for 50 minutter siden: Du bekræfter deres eksistens med ydelser de ikke reklamerer med, så jo de er ægte?! Du har ikke mødt dem (= ham) i virkeligheden, men jo, de findes! Ha ha. Jeg er helt på linje med Den Lange, en mand. må stå bag. Skulle nogen mod forventning have haft sex med "hende", så please, skriv!!! Indtil da konkluderer jeg FAKE til den store guldmedalje!! Det må være varmen under din sølvpapirshat… Som jeg skriver er det over et år siden at jeg har haft kontakt. Dengang solgte de film og billeder. Og jeg modtog en film af hende, der var lavet ud fra min instruks. De brugte deres private MobilePay nummer i begyndelsen, så jeg ved hvor de bor og har også fundet dem på Facebook. De oplysninger deler jeg selvfølgelig ikke. Jeg vil ikke besøge dem da jeg syntes deres krav til afspritning og brug af slikkelab vil ødelægge alt for meget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 288 Skrevet 8. Juli Hook skrev, for 1 time siden: Du bekræfter deres eksistens med ydelser de ikke reklamerer med, så jo de er ægte?! Du har ikke mødt dem (= ham) i virkeligheden, men jo, de findes! Ha ha. Jeg er helt på linje med Den Lange, en mand. må stå bag. Skulle nogen mod forventning have haft sex med "hende", så please, skriv!!! Indtil da konkluderer jeg FAKE til den store guldmedalje!! Jeg må lige bakke @Hfyr op her. Jeg husker for længe siden, da de var nye på AL, at de ikke skjulte deres identitet særlig godt. Derfor kunne man også let finde dem på facebook. Hvordan det så er at møde dem, det ved jeg ikke, da deres tilbud ikke lige tiltaler mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 103 Skrevet 8. Juli niskanen skrev, 1 time siden: Jeg må lige bakke @Hfyr op her... Ok, men hverken dig eller filminstruktøren har mødt dem fysisk. Spændende om nogen skriver dig har. Og enig, sært koncept. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 170 Skrevet 15. Juli Lige pt har de “Tilbud” på 15 min. Men der er ingen svar på deres mail desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1144 Skrevet 17. Juli Personfnidder kan i tage på PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 170 Skrevet 17. Juli Bryan Mills skrev, 1 time siden: Personfnidder kan i tage på PM Jeg tænker faktisk at stormen har lagt sig, for 9 dage siden ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg