Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg muligheden for at besøge skønne Katalina. Sikke en dejlig kvinde. WAUU - bare WAUU. Allerede i døren blev jeg mødt med et smil og velkomst så jeg med det samme følte hun havde længtes efter mig længe. Og der var ingen tvivl om at alle fotos er ægte.

Det blev til en time i hendes selskab med flere udløsninger. Hendes BJ kunne mange lære af, for det var intenst og dybt. Helt igennem fantastisk. I første runde blev det til flere positioner og endte med en skøn og intens udløsning. Som en rigtig GFE oplevelse blev der også kysset og krammet.

Efter lidt pause tid til mig blev det til runde 2. Og med samme fantastiske varme og intensitet fortsatte vi ind i 2. runde. Lidt flere positioner og så kom udløsningen. Man kan godt mærke det latinske i hendes bevægelser for det er som at danse salsa med hende.

Jeg ved hun kun er meget kort tid i Horsens - så det er bare om at få booket en tid, hvis man er en skandinavisk gentleman for det tænder hende.

Katalina i Horsens

Del dette indlæg

Link til indlæg
Catono06 skrev, for 2 timer siden:

Hmmm lugter lidt af Google translate :biggrin:;)

Ja der er ikke den store engelske forfatter gemt i hende, men det er heller ikke derfor man skal besøge hende. ;-) Det er muligt mange andre gode steder at få stillet sin filosofiske lyst til engelsk digtsamlinger ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...