Hop til indhold

Recommended Posts

Fister2000 skrev, for 13 timer siden:

Hun er villig uden kondom - mod merpris - kan vi læse i gråden længere tilbage. 
Det er da i den grad useriøst. Bare tanken om at slikke en pige, der har været udsat for smitte. 
Så skal man da ikke gå hjem og kysse sin datter godnat…….

Forstår heller ikke denne hype omkring Lin. Jeg vendte om den eneste gang, jeg besøgte hende. 

Der er et usagt kropsvæskernes hierarki, som skinner igennem mange af indlæggene. Ikke alle kropsvæsker er lige slemme og hvor man møder dem har åbenbart afgørende betydning.

Værst er tanken om at slikke en pige mens tidligere elskers/kundes sæd stille drypper ud på lagnet. 

Helt omvendt med bj uden kondom. Ingen tager anstød eller føler sig utrygge ved tanken om, at pikken uden kondom nu er inde i en mund, hvor en anden pik gjorde ophold blot tyve minutter før - og måske endda afleverede noget biologisk materiale.

Og ingen har nogensinde antydet, at det er klamt, når en kvinde giver dejlige, våde, dybe kys - velvidende at selv samme læber bliver brugt til at sutte pik.

Jeg synes der er et højt niveau af slutshaming og hykleri her. Det er også tankevækkende, at de fordømmende profiler ofte er nye/anonyme. Det gælder vist også enkelte af dem som går all in på kropsvæskerne. 

Jeg er selv til det hele og ikke specielt bekymret. Der er medicinsk løsninger som kan tages forebyggende mod både hiv og de mere almene infektioner. Personligt beskytter jeg mig mod almene infektioner ved at tage en dosis doxi efter sex.

Jeg er meget bevidst om at enhver form for sex uundgåeligt medfører kontakt til et og ofte flere mennesker i mikrobiologisk forstand.

Redigeret af bighead

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...