Picasso 39 Skrevet 7. Juli, 2023 Jeg har her i formiddag besøgt Nelly igen - denne gang i Kolding. Jeg følte gensynsglæden med rigtige kys og kram. Jeg er vild med en lille petit kvinde som Nelly. Hun er både sød og servicemindet og jeg føler at hun også nyder besøget. Jeg slikkede igen Nelly’s lille mis. Jeg finder den rigtig lækker med hendes forholdsvis store skamlæber. Resultatet udeblev heller ikke. Orgasme til Nelly og hun takker med “It was very very nice darling” Som altid sluttede vi med sex i tre velkendte forskellig stillinger, inden jeg måtte overgive mig i en doggy med udsyn til Nelly’s lille bagdel. Så nu er jeg klar til afslapning i weekenden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 7. Juli, 2023 Picasso skrev, for 5 minutter siden: Jeg har her i formiddag besøgt Nelly igen - denne gang i Kolding. Jeg følte gensynsglæden med rigtige kys og kram. Jeg er vild med en lille petit kvinde som Nelly. Hun er både sød og servicemindet og jeg føler at hun også nyder besøget. Jeg slikkede igen Nelly’s lille mis. Jeg finder den rigtig lækker med hendes forholdsvis store skamlæber. Resultatet udeblev heller ikke. Orgasme til Nelly og hun takker med “It was very very nice darling” Som altid sluttede vi med sex i tre velkendte forskellig stillinger, inden jeg måtte overgive mig i en doggy med udsyn til Nelly’s lille bagdel. Så nu er jeg klar til afslapning i weekenden. Tak for indlæg. Er billeder 100% hende eller retvisende.? Hvor er hun fra? Land? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 7. Juli, 2023 Jeps det er hende på billederne, hun er fra Ungarn og ganske sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 7. Juli, 2023 reknas skrev, for 3 minutter siden: Jeps det er hende på billederne, hun er fra Ungarn og ganske sød Tak for hurtigt svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 7. Juli, 2023 https://annoncelight.dk/showad/358927 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 7. Juli, 2023 Picasso skrev, for 1 time siden: Jeg har her i formiddag besøgt Nelly igen - denne gang i Kolding. Jeg følte gensynsglæden med rigtige kys og kram. Jeg er vild med en lille petit kvinde som Nelly. Hun er både sød og servicemindet og jeg føler at hun også nyder besøget. Jeg slikkede igen Nelly’s lille mis. Jeg finder den rigtig lækker med hendes forholdsvis store skamlæber. Resultatet udeblev heller ikke. Orgasme til Nelly og hun takker med “It was very very nice darling” Som altid sluttede vi med sex i tre velkendte forskellig stillinger, inden jeg måtte overgive mig i en doggy med udsyn til Nelly’s lille bagdel. Så nu er jeg klar til afslapning i weekenden. Nogle der kender alderen på hende, bare sådan cirkus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 7. Juli, 2023 Gud hvor jeg ikke fatter jeg besøgte hende. 25 min efter stod jeg på gaden, havde betalt for 45 min. Totalt ingen indlevelse, ingen kys som aftalt udover et tantekys. Bevares flot og okay krop, som beskrevet men det kunne lige så godt være en dukke. Kune simpelthen ikke holde begejstringen.. ingen anbefalinger herfra desværre 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonOdense 40 Skrevet 8. Juli, 2023 Det er hendes sidste dag i Kolding, og havde overvejet at give hende et skud.. men jeg har virkelig dårlige erfaringer efterhånden med at besøge GP'er på deres sidste dage i byen.. så her tager jeg exostars 'anbefaling'... Jeg holder mig væk, og finder et andet sted at bruge mine penge... nogle anbefalinger? :-D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 8. Juli, 2023 DonOdense skrev, for 2 timer siden: Det er hendes sidste dag i Kolding, og havde overvejet at give hende et skud.. men jeg har virkelig dårlige erfaringer efterhånden med at besøge GP'er på deres sidste dage i byen.. så her tager jeg exostars 'anbefaling'... Jeg holder mig væk, og finder et andet sted at bruge mine penge... nogle anbefalinger? :-D Helt klart Diana i Holsted. https://annoncelight.dk/showad/281646 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid uden 63 Skrevet 9. Juli, 2023 exostar skrev, den 7.7.2023 at 14:30: Gud hvor jeg ikke fatter jeg besøgte hende. 25 min efter stod jeg på gaden, havde betalt for 45 min. Totalt ingen indlevelse, ingen kys som aftalt udover et tantekys. Bevares flot og okay krop, som beskrevet men det kunne lige så godt være en dukke. Kune simpelthen ikke holde begejstringen.. ingen anbefalinger herfra desværre Lige nøjagtig også min oplevelse af hende.Hun er totalt opreklameret i.m.ø. Da jeg besøgte hende -ikke i Kolding;men et andet af de steder hun opholder sig- lagde hun ud med at rykke den aftalte tid et kvarter.Det går nok............-da vi så skulle til at igang startede hun ud med at rykke i den så man skulle tro hun ville have den til at gå løs -og den slags tænder jeg slet ikke på.Da det så heller ikke virkede tog hun den i munden til et absolut elendigt BJ uden nogen form for indlevelse;og da den så modstræbende blev stiv nok til at jeg kunne trænge ind kvitterede hun lige ved at rykke sig lidt til siden hver gang jeg skulle støde,så hendes ben/lår spærrede for at jeg kunne trænge i bund............Det er det værste købesex jeg har fået! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 9. Juli, 2023 Altid uden skrev, for 3 timer siden: Lige nøjagtig også min oplevelse af hende.Hun er totalt opreklameret i.m.ø. Da jeg besøgte hende -ikke i Kolding;men et andet af de steder hun opholder sig- lagde hun ud med at rykke den aftalte tid et kvarter.Det går nok............-da vi så skulle til at igang startede hun ud med at rykke i den så man skulle tro hun ville have den til at gå løs -og den slags tænder jeg slet ikke på.Da det så heller ikke virkede tog hun den i munden til et absolut elendigt BJ uden nogen form for indlevelse;og da den så modstræbende blev stiv nok til at jeg kunne trænge ind kvitterede hun lige ved at rykke sig lidt til siden hver gang jeg skulle støde,så hendes ben/lår spærrede for at jeg kunne trænge i bund............Det er det værste købesex jeg har fået! Det der med at rykke sig til siden gjorde hun hele tiden ved mig også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 9. Juli, 2023 Hvad forventer i af de her piger, der rykker rundt fra by til by? De behøver jo ikke levere noget som helst, en uge senere er de et nyt sted. Jo hurtigere de får dig ud, jo bedre. Enkelte er det samme sted og forsøger vel der at opbygge et fast klientel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nelly660 2 Skrevet 9. Juli, 2023 Welcome Gentlemen! My name is Nelly. I would like to comment on these comments!! I think a lot of people are unwisely criticizing the girls here, especially since some of them haven't even met me! I think a girl can have a bad day, I think it's possible to work regardless... It's when people are in a bad mood at a normal workplace and still work.. also, I haven't worked in the same house with Melinda for almost 3 years and we're still being brought together. i understand why?!! Only Melinda and Nelly are always on stage! :) The fact that we changed cities every week, gentlemen, is that a problem? Stop joking!!..... Why shouldn't I like the challenge and meeting new people.!!! And one more important thing! I would ask all forum gentlemen not to judge unwisely... thank you... Regards, Nelly... :) :* 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid uden 63 Skrevet 9. Juli, 2023 hagbarth skrev, 1 time siden: Hvad forventer i af de her piger, der rykker rundt fra by til by? De behøver jo ikke levere noget som helst, en uge senere er de et nyt sted. Jo hurtigere de får dig ud, jo bedre. Enkelte er det samme sted og forsøger vel der at opbygge et fast klientel. Ja,det kan du have ret i. Jeg har fundet een som jeg bliver ved at besøge så længe hun er her. Det der slog mig med Nelly var at hun har fået så fine anmeldelser herinde -og jeg synes hun var seriøst dårlig. Jeg har ikke selv lagt en anmeldelse op af hende ;men når nu muligheden byder sig synes jeg at også min oplevelse skal frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid uden 63 Skrevet 9. Juli, 2023 Nelly660 skrev, for 4 minutter siden: Welcome Gentlemen! My name is Nelly. I would like to comment on these comments!! I think a lot of people are unwisely criticizing the girls here, especially since some of them haven't even met me! I think a girl can have a bad day, I think it's possible to work regardless... It's when people are in a bad mood at a normal workplace and still work.. also, I haven't worked in the same house with Melinda for almost 3 years and we're still being brought together. i understand why?!! Only Melinda and Nelly are always on stage! The fact that we changed cities every week, gentlemen, is that a problem? Stop joking!!..... Why shouldn't I like the challenge and meeting new people.!!! And one more important thing! I would ask all forum gentlemen not to judge unwisely... thank you... Regards, Nelly... :* Nelly...........No problem that you are changing cities a.s.o. ............But a problem when you don't deliver the promised. Take a day off then instead. I don't care about your rumour aruondhere ;but if you had given me a good experience I would have visited you again. You didn't want me to feel welcome the day I visited you;so I'll keep warning others from visiting you. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 9. Juli, 2023 Pigerne kan jo gøre som de vil, eller kan de? Det har altid undret mig at de er på fra tidlig morgen til sen aften alle dage, ingen pauser. Den eneste grund er vel at maximere indtjeningen,forhåbentlig til dem selv, men mon det ikke er andre der vil have en bid kagen. Mange ned ansigtsbilleder ser også lidt kuede ud. Tror ikke at der nogen danske piger der kører så hårdt på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT123 111 Skrevet 9. Juli, 2023 (edited) hagbarth skrev, for 40 minutter siden: Pigerne kan jo gøre som de vil, eller kan de? Det har altid undret mig at de er på fra tidlig morgen til sen aften alle dage, ingen pauser. Den eneste grund er vel at maximere indtjeningen,forhåbentlig til dem selv, men mon det ikke er andre der vil have en bid kagen. Mange ned ansigtsbilleder ser også lidt kuede ud. Tror ikke at der nogen danske piger der kører så hårdt på. En lidt firkantet måde du stiller det op. De er på telefonen i det tidsrum. svarer beskeder og aftaler tid. Men tro nu ikke at de sidder og venter. De søde piger jeg kender til er også ude af huset. Laver alt muligt andet. går ture i shopping center osv. ser netflix. Min gode veninde som desværre ikke er her for tiden. Sendte tit billeder hvor hun eks. nød en kop kaffe på rooftop når hun var i Ålborg. Gik ture ved vandet. eller i sommer varmen nød en is på gågaden. Var inden på fængsel museumet i Horesens. ude at spise på kinesisk restaurant. Vil ihvertfald ikke sige de piger er kuede. Hvis de er lidt længer ude har de tit en bil til rådighed. altså de sig selv, men selfølgelig skal de dække de udgifter der er til stedet. for udlejmingen. Ligesom du skal betale for at bo til leje osv. Behøver jo ikka at gøre dem dum. Mange af dem er veludannet piger. Kender ikke Nelly vil også tror hun er det, snakker da perfekt Engelsk osv. svar godt for sig. Redigeret 9. Juli, 2023 af TT123 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg