BaronVonKandis2 111 Skrevet 9. Januar, 2024 BrandMand09 skrev, 1 time siden: Not crazy - wild. I'm pretty sure it's a compliment. Lucia Española skrev, 1 time siden: I am crazy ? OOh Lucia. Are you soon coming to Denmark again. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucia Española 102 Skrevet 9. Januar, 2024 I haven't left. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fedthår 22 Skrevet 10. Januar, 2024 Lucia Española skrev, for 12 timer siden: I haven't left. Posible to visit you ? PM me... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 632 Skrevet 10. Januar, 2024 fedthår skrev, 1 time siden: Posible to visit you ? PM me... Lucia vil rigtig gerne have besøg, bare send en sms, det duer ikke, at ringe hendes engelsk er jeg til samtaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 356 Skrevet 10. Januar, 2024 Servciesboy skrev, for 7 timer siden: Lucia vil rigtig gerne have besøg, bare send en sms, det duer ikke, at ringe hendes engelsk er jeg til samtaler Lad dette svar blive den sidste ud i hvad diverse maskinoversættelser kan bruges til af markedsføring. Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
IkkeSÅdum 19 Skrevet 13. Januar, 2024 Er lige vendt hjem fra endnu et besøg hos Lucia og ligger med et smil her på sofaen. Lucia er en fantastisk kvinde hvor du, hvis du behandler hende med respekt, kan se frem til hed sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 203 Skrevet 19. Januar, 2024 IkkeSÅdum skrev, den 13.1.2024 at 17:43: Er lige vendt hjem fra endnu et besøg hos Lucia og ligger med et smil her på sofaen. Lucia er en fantastisk kvinde hvor du, hvis du behandler hende med respekt, kan se frem til hed sex. Er hun behåret eller glat? Synes ikke jeg kan læse mig frem til det og vil ikke spilde hendes tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
IkkeSÅdum 19 Skrevet 20. Januar, 2024 Sommer79 skrev, for 20 timer siden: Er hun behåret eller glat? Synes ikke jeg kan læse mig frem til det og vil ikke spilde hendes tid. Hun er glatbarberet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg