Hop til indhold
John Smith

An interesting experience in Oehlenslchlægersgade 70

Recommended Posts

Having some time to waste before flying home I intended to go to one of the massage parlors in Oehlenslchlægersgade. I think there are 4 or 5 parlors between Istedgade and Dybbølsgade. For no particular reason at all I picked the massage parlor located at #70. I don't even know its name (or even if it has a name).

When I rang the doorbell someone peeked through the curtain and then nothing happened. I almost decided to go move on when I heard some fumbling at locks and the door opened. I was greeted by a mid thirties lady with long black hair wearing a black mini-dress. I spotted another girl in the background, who I think was naked (from a shower?), slipping into a room to the side. And right next to the door was a 'room' with a bed with another thai woman/girl sleeping (or pretending to). The place itself looked dark and messy, but at least it was warm.

'My' girl lead me to a backroom, with a couch and a high bed (high as in the top of the matrass was about 1m from the floor, which turned out convenient). She started in Danish, but luckiley for me she spoke well enough English to get negotiation going. This was a bit strange as she started with with offering 1 hour for 1000 kr without saying what would be included. And when I asked, she showed me a menu with prices for massages (300/400 kr). As I didn't come for a massage, we settled on 700kr for 'a good time' for BJ and sex (and surprisingly no mention of 30 mins or 1 hour).

After I paid, she told me to get undressed and went off, judging by the sound of running water to wash herself. Coming back, she closed was supposes to be a door, but doesn't quite fit. However, a curtain in front of the door at least gave a little visible privacy.

Laying on the bed she undressed (ie took her little black dress off) which was funny as she seemed 'shy' to undress, turning her back before getting naked. She hopped on the bed and started caressing me with her nails, the occasional 'accidental' touching of her breasts on my body while bending over. At this point I started to get a bit disappointed as it looked mechanical without really trying to please me. And indeed as expected, after 2 or 3 minutes she had enough, told me to sit up on the edge of bed and hopped on the floor to give me a blow job.

Here the height of the bed showed its virtues: she sat on her knees but had to strech and straighten up to reach my penis with her mouth, giving me a good view of her beautiful small breasts (with hard nipples) and looking down her belly I saw her nice black bush. Great views! The BJ was nice, but not great. But then something happened: her hand disappeared between her legs and she started playing with herself, which was a big turn on. So much that she almost got me over the edge...so I withdrew from her mouth and asked her to slow down. She got up and sat down on the couch and told me to get up and come closer, all the while her fingers working her pussy. She bent over to start sucking me again, but still being close to coming, i hold off and asked her to continue playing with herself. And she did -I never expected that!

And she kept going, laying down on the couch, one leg upon th bed the other on the floor, giving me a good view. Her free hand caressing her own body, pinching her nipples. This wnet on for a while, changing positions, getting hold of my penis with her hand or mouth every now and then. And he face showing joy turning to lust. Before long she worked herself up to a climax, shivering and bucking on the couch. Brilliant!

I'm no expert, but I think this was real and not a show. Because it was all very quiet and hardly any focus on me. And afterwards, back on the bed again, I asked for 69, but she kept withdrawing her pussy, telling me she's too sensitive. In the end she turned around and finished me off with a mixture of BJ/HJ.

Real or not, it was extremely arousing and well worth the time and money! Next time I'm back in CPH (which is in 4 weeks), I hope she's available again :-P 

Unfortunately I don't know her name, but if any of you fancy her, she's got long black hair, a big tattoo on her back and some on her legs. And she wears a fine gold necklace and another fine gold bracelet around her right ankle.

John (who apologises for writing in English, but thought this experience well worth a review!)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej John, og tak for din anmeldelse.. :)

Vi har fået strenge påbud om fra ledelsen, at vi ikke på dette danske site må svare dig på engelsk, så forhåbentlig forstår du svarene på dansk!

Din betaling på 700 kroner omfattede iflg det aftalte "Blowjob og sex" - men det ser på din anmeldelse ikke ud som om du fik sex/samleje/dansk!?

Var det fordi hendes BJ/HJ var for effektivt, at du ikke kom videre eller var det bare et fravalg? ;)

Vh./TH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej John, og tak for din anmeldelse.. :)

Vi har fået strenge påbud om fra ledelsen, at vi ikke på dette danske site må svare dig på engelsk, så forhåbentlig forstår du svarene på dansk!

Din betaling på 700 kroner omfattede iflg det aftalte "Blowjob og sex" - men det ser på din anmeldelse ikke ud som om du fik sex/samleje/dansk!?

Var det fordi hendes BJ/HJ var for effektivt, at du ikke kom videre eller var det bare et fravalg? ;)

Vh./TH

Jeg kom til at tænke på, om det ikke var iorden, at svare på dansk og så indsætte en oversat version lige under?

Dvs. der svares på begge sprog (identiske svar...alt efter ens evner til at oversætte :-))

/S

Del dette indlæg

Link til indlæg

(Hmm...er ikke et fortrolig med de muligheder der er for at inkludere 'citat'...her er mit spørgsmål)

Jeg kom til at tænke på, om det ikke var iorden, at svare på dansk og så indsætte en oversat version lige under?

Dvs. der svares på begge sprog (identiske svar...alt efter ens evner til at oversætte  :smile:)

/S

Del dette indlæg

Link til indlæg

(Hmm...er ikke et fortrolig med de muligheder der er for at inkludere 'citat'...her er mit spørgsmål)

Dvs. der svares på begge sprog (identiske svar...alt efter ens evner til at oversætte  :smile:)

/S

Hej McQueen,

det lyder da som en udmærket ide, som man/jeg ikke kan forestille sig, nogen vil have noget imod :)

Hvis altså ham, der svarer, gider have ulejlighed med at svare på begge sprog - det kræver jo en smule mere tid end blot at svare på dansk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer
McQueen sagde den 28 Dec 2013 - 1:14 PM:

/S

Det synes jeg umiddelbart lyder til at være en fantastisk ide for alle, men jeg vil lige tillade mig at vende det i bunkeren. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der er da slettet et par indlæg i denne streng- ikke? Det er en god ide at gøre opmærksom på at en streng er redigeret, synes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer
Aarhuselsker sagde den 28 Dec 2013 - 9:44 PM:

Der er da slettet et par indlæg i denne streng- ikke? Det er en god ide at gøre opmærksom på at en streng er redigeret, synes jeg.

Her bliver jeg dig svar skyldig, men jeg kan med sikkerhed sige, at jeg ikke har slettet noget, og jeg kan ikke se, hvorfor kollegerne skulle have gjort det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ohhh og dohhhh. Jeg blandede strengen An Elderly osv sammen med denne. Beklauwer så møj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ohhh og dohhhh. Jeg blandede strengen An Elderly osv sammen med denne. Beklauwer så møj.

Whoooooooppppps, to tråde og en fuck up. :oops:  Shit happens. :geek:

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er ingen fuck up. Det vulgære ord bruger jeg aldrig. Hvor ser du det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

Undskyldninger for at skrive på engelsk. Jeg kan læse dansk (eller i det mindste få en rimelig forståelse). Jeg kan læse dansk (eller i det mindste få en rimelig forståelse). Og ved hjælp af Google Translate er jeg i stand til at læse anmeldelser og gøre mine valg. Men at skrive dansk er umuligt for mig. (Så jeg har Google Transalted dette!)

@Thorshammer: Ja det er rigtigt. I sidste ende, jeg 'kun' fik et BJ / HJ for 700. Men det var mit valg på det tidspunkt. Hele erfaringer var stor og værd at hver cent.

John

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

Undskyldninger for at skrive på engelsk. Jeg kan læse dansk (eller i det mindste få en rimelig forståelse). Jeg kan læse dansk (eller i det mindste få en rimelig forståelse). Og ved hjælp af Google Translate er jeg i stand til at læse anmeldelser og gøre mine valg. Men at skrive dansk er umuligt for mig. (Så jeg har Google Transalted dette!)

@Thorshammer: Ja det er rigtigt. I sidste ende, jeg 'kun' fik et BJ / HJ for 700. Men det var mit valg på det tidspunkt. Hele erfaringer var stor og værd at hver cent.

John

Tak for dit svar, John Smith :)

Din Google oversættelse fra engelsk til dansk kan sagtens forstås.

Hvis du i forbindelse med dit næste besøg kan finde ud af navnet på den pige, du besøgte i Oehlenschlägersgade, må du meget gerne angive det her i denne tråd!

Hun lader bestemt til at være et besøg værd.

Vh./TH :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ingen fuck up. Det vulgære ord bruger jeg aldrig. Hvor ser du det?

hmmm fuck up er det ikke et engelsk ord??? det må vi så altså ikke bruge?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...