TheLion 724 Skrevet 9. Juli, 2023 (edited) Efter mange overvejelser, så var jeg forbi Diana på Amager på endnu en solskinsdag. Valget stod mellem hende og Victoria, der er ny i landet, men der var noget ved Dianas billeder, der gjorde udslaget. Pigen reklamerer med at kende til en geishas hemmeligheder og holder til i et hotel på Amager – lad os sige på den mere nordlige del af øen. Hun har vist tidligere været i landet, hvor hun vist har gået under navnet sexy Sofia, har @AgentLeman gjort mig opmærksom på. Diana: https://nympho.dk/n12684/4092/i-am-liberated-in-pleasure-and-know-the-secrets-of-a-geisha/ (links til nympho.dk virker ikke). Jeg blev hentet i receptionen af pigen iført lidt almindelig afslappet tøj (kunne minde lidt om et joggingsæt), der fulgte mig op på værelset. Krystal-blå øjne og langt, lyst hår. Penge blev udvekslet. Så var det i bad. Jeg havde bestilt en time med CIM til i alt 2.150 kr. Jeg skal sige det med det samme. Pigen er ung, hun skriver selv 21 år, og hun har en fin bøjle, så jeg tjekkede lige med alderen for en sikkerheds skyld – det er ellers ikke noget, jeg typisk gør. Hun skriver selv, at hun er fra Estland. Hun er i hvert fald fra et af østlandene. Da jeg kom ud stod hun i sådan en lille sort top og så må jeg inddrømme utrolig fin ud. Og så var pigen faktisk også meget sød – især meget serviceminded. Lagenaktiviteten foregik i en lille hems, hvor der var en trappe op. Ikke helt perfekt, der havde jeg foretrukket, at det havde været en almindelig seng – det gør det lidt nemmere at varme op med kys inden. Meget fine, små bryster, slank, egentlig ok høj og en spinkel pige. Anyway, udmærkede kys. Ikke helt tungekys, men det hjalp lidt, da vi fik “varmet” op. Først ned på hende, så blow, der var udmærket. Hun gjorde det rigtig fint og med stor iver, men der manglede måske lige lidt erfaring – der var lidt tænder. Anyway, vi startede i missionær, så doggy, missionær og så blow igen, hvor jeg afsluttede i munden på hende. Der indgik også lidt håndservietter undervejs, men uden at det gjorde det store. Bagefter den obligatoriske pudesnak. Igen en meget sød pige – det må jeg faktisk sige. Meget stålsat og også kvik. Fin til at sætte en ramme. Det engelske var ikke perfekt, men med alder og det hele taget i betragtning – så gjorde hun det altså rigtig fint. Kommer jeg igen? Det kunne meget vel være. Det er en rigtig sød pige. Hvis man efterspørger ungpige-looket, så fås det ikke meget bedre. Lokationen kunne være lidt bedre (jeg anbefaler, at man bruger parkeringskælderen tæt på), der er lige det med hemsen, måske lige lidt mere tunge i kyssene og lidt mindre tænder ved blowjob, men alt i alt – en rigtig fin oplevelse. Pigen er der vist en uges tid endnu, så der er god mulighed for at nå et besøg (nogle gange er hendes annonce af mystiske årsager ikke aktiv). Vi bringer lige en af de helt store britiske forfattere på banen i dagens anledning: ”Fear not for the future, weep not for the past.” Percy Bysshe Shelley. God jagt derude /TheLion Redigeret 9. Juli, 2023 af TheLion Korrektur mm. 6 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NickNick 158 Skrevet 9. Juli, 2023 Sagde du bøjler på tænderne? Måske derfor hun har svært ved BJ?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 824 Skrevet 9. Juli, 2023 glad for at du havde en fin oplevelse med hende . genkender meget af det du skriver , og det lyder til hun er blevet noget mere erfaren siden jeg besøgte hende somom hun stadig er i starten af hendes karriere hehe er enig med dig i at hun er sød og meget ungpige agtig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 9. Juli, 2023 (edited) NickNick skrev, for 12 minutter siden: Sagde du bøjler på tænderne? Måske derfor hun har svært ved BJ?! Haha, det er bare et par togskinner – jeg har også set en anden pige med det her for nylig på nympho.dk. Jeg ved ikke, hvor stor en rolle det spiller for et blow? AgentLeman skrev, for 11 minutter siden: glad for at du havde en fin oplevelse med hende . genkender meget af det du skriver , og det lyder til hun er blevet noget mere erfaren siden jeg besøgte hende somom hun stadig er i starten af hendes karriere hehe er enig med dig i at hun er sød og meget ungpige agtig Haha, godt at høre at der er fremgang Redigeret 9. Juli, 2023 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 9. Juli, 2023 (edited) * Og 8 dage står der faktisk på hendes profil, hvis man vil vide helt nøjagtig var længe hun bliver her Redigeret 9. Juli, 2023 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman52 660 Skrevet 9. Juli, 2023 Jeg kan ikke ser nogle priser på annoncen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1592 Skrevet 9. Juli, 2023 Det er korrekt. Det er Sexy Sofia, der har skiftet navn Godt at se hende tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 10. Juli, 2023 (edited) Gentleman52 skrev, for 8 timer siden: Jeg kan ikke ser nogle priser på annoncen ? Godt at du spørger, jeg fik ikke skrevet det i anmeldelsen. Nej, der er ikke priser på hendes profil, men du kan evt. læse det, jeg har skrevet, om hvad den samlede pris blev i anmeldelsen. 2.150 kr. for en times GFE med CIM. Af respekt for pigen vil jeg ikke angive yderligere af priserne her, men hun er meget flink til at svare, hvis du skriver og spørger efter priser Redigeret 10. Juli, 2023 af TheLion Tilføjelse mm. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 10. Juli, 2023 (edited) yrghh skrev, for 7 timer siden: Det er korrekt. Det er Sexy Sofia, der har skiftet navn Godt at se hende tilbage Fedt også med lidt tidligere anmeldelser af pigen. Dem kan man sikkert finde et par af, hvis man søger (på hendes tidligere navn) Redigeret 10. Juli, 2023 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1180 Skrevet 10. Juli, 2023 Tak for anmeldelsen, hun frister. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 10. Juli, 2023 Jeg har også været forbi - og det blev en blandet oplevelse. Først lidt om pigen; næsten ekstremt petite, vel ikke mere end 40-45 kilo. Billederne er ægte, men alligevel et stykke fra virkeligheden. For mig minder hun om Ida, der vandt Xfaktor, blot i en mere petite udgave. Hun er virkelig sød og imødekommende og med et dejligt sind. Men hun er også meget forsigtig og bestemt ikke et vilddyr. Kyssene er også til den forsigtige side. Største minus er at jeg stod på gaden efter knap 30 min. af de 45 min. jeg havde betalt for - og forskellen her er nu alligevel 400kr. Jeg blev på ingen måde smidt ud eller skynnet på, men jeg kunne godt fornemme at showet var slut, da raketten var affyret i munden på hende. Og herefter et hurtigt bad og så videre. Så vil jeg besøge hende igen? Så bliver det kun 30 min., og til 1.100 kr. for en halv time med basisydelse, så er der også andre attraktive alternativer. Hun er her en uge mere og ved ikke om hun kommer igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 11. Juli, 2023 (edited) … And Justice for All skrev, for 6 timer siden: Jeg har også været forbi - og det blev en blandet oplevelse. (…) Hun er virkelig sød og imødekommende og med et dejligt sind. Men hun er også meget forsigtig og bestemt ikke et vilddyr. Kyssene er også til den forsigtige side. Største minus er at jeg stod på gaden efter knap 30 min. af de 45 min. jeg havde betalt for - og forskellen her er nu alligevel 400kr. (…) Så vil jeg besøge hende igen? Så bliver det kun 30 min., og til 1.100 kr. for en halv time med basisydelse, så er der også andre attraktive alternativer. Hun er her en uge mere og ved ikke om hun kommer igen. Tak for også lige at smide lidt af dine tanker på bordet. Jeg synes netop selv, at det overordnet var en rigtig fin oplevelse – især hvis man er til ungpige-looket. Hun var egentlig ret på, da jeg var der, men hun er også forsigtig som andre har været inde på med nogle af de ting, som hun ikke bryder sig om. Jeg vil ikke helt sammenligne hende med Ida fra X Factor. Der er mere ungpige-look her hos Diana, men ellers forstår jeg godt sammenligningen. Jeg tror, at hun gæster landet med jævne mellemrum, så der burde være mulighed også for et besøg i fremtiden Redigeret 11. Juli, 2023 af TheLion Korrektur mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 11. Juli, 2023 (edited) ½angel skrev, for 7 timer siden: Tak for anmeldelsen, hun frister. Godt at høre – jeg synes hun er fin (med de par småting, som jeg har nævnt) Redigeret 11. Juli, 2023 af TheLion 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 824 Skrevet 12. Juli, 2023 (edited) fik genbesøgt diana i går efter din anmeldelse @TheLion fordi jeg troede hun var blevet bedre ( og fordi udvalget de sidste dage har været mangelfuld efter min smag ) mit besøg gik som mit første . synes jeg nu har spildt nok penge på hende , kommer ikke igen hun er super sød og har en lækker krop hvis man er til ungpige kroppen . smukt ansigt med smukke blp øjne ( sædvanlige mængde photoshop og rigtige vinkler i billeder dog ) hun er lige så uerfaren som sidst og har ingen interesse i at levere en indlevende service . stort set bare et hul . hun kurver sin ryg igen på en måde så man ikke kan komme til fx ved slik til hende . kan kun anbefale at tage hende i doggy så man bedre kan komme til og det er altså også bare et smukt syn generelt skal man kun besøge hende vil man vil have en spinkel ungpigekrop , men ikke pga indlevelsen og da slet ikke gfe Redigeret 12. Juli, 2023 af AgentLeman 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 12. Juli, 2023 AgentLeman skrev, for 1 time siden: (…) mit besøg gik som mit første . synes jeg nu har spildt nok penge på hende , kommer ikke igen (…) hun er lige så uerfaren som sidst og har ingen interesse i at levere en indlevende service . stort set bare et hul . hun kurver sin ryg igen på en måde så man ikke kan komme til fx ved slik til hende . kan kun anbefale at tage hende i doggy så man bedre kan komme til og det er altså også bare et smukt syn generelt skal man kun besøge hende vil man vil have en spinkel ungpigekrop , men ikke pga indlevelsen og da slet ikke gfe Fair nok. Så er der mere Diana til os andre. Jeg synes faktisk, at hun er ret fin, men jo jo, der er noget med, at hun netop er lidt forsigtig, og noget hun bryder sig mere om end andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 13. Juli, 2023 @AgentLeman - jeg kan følge dig til punkt og prikke. Den vilde oplevelse, der var lagt op til i hendes sms, var der i hvert fald ikke. Er man til den helt petite teenagekrop (selvom hun er 22), så er hun nok det mest indlysende valg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frenchlover 10 Skrevet 13. Juli, 2023 Hold da op nogle pæne billeder. Ja det får en til at føle sig ung igen. Der er et meget begrænset slags udbud af den type af kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 13. Juli, 2023 (edited) … And Justice for All skrev, for 1 time siden: @AgentLeman - jeg kan følge dig til punkt og prikke. Den vilde oplevelse, der var lagt op til i hendes sms, var der i hvert fald ikke. Er man til den helt petite teenagekrop (selvom hun er 22), så er hun nok det mest indlysende valg. Fair nok. AgentLeman skrev, for 19 timer siden: (…) hun er lige så uerfaren som sidst og har ingen interesse i at levere en indlevende service . stort set bare et hul . hun kurver sin ryg igen på en måde så man ikke kan komme til fx ved slik til hende . kan kun anbefale at tage hende i doggy så man bedre kan komme til og det er altså også bare et smukt syn (…) Jeg må dog blankt erkende, at jeg har lidt svært ved at følge den her del med, “at hun stort set bare er et hul”, selvom hun netop er forsigtig og der er et par ting, hun ikke bryder sig om. Men som nævnt – jeg brokker mig ikke, så er der mere Diana til os andre Redigeret 13. Juli, 2023 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 13. Juli, 2023 @TheLion - jeg er enig i at hun på ingen måde bare er et hul. Nok mere en meget stille og forsigtig ung kvinde, end en vild løvinde. Om man er til det ene eller andet må være op til den enkelte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 13. Juli, 2023 … And Justice for All skrev, for 18 minutter siden: @TheLion - jeg er enig i at hun på ingen måde bare er et hul. Nok mere en meget stille og forsigtig ung kvinde, end en vild løvinde. Om man er til det ene eller andet må være op til den enkelte. Haha, jeg ved nu heller ikke om løvinde er det rigtige udtryk at bruge lige her, men netop helt sikkert en meget fin pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niasset2000 66 Skrevet 14. Juli, 2023 (edited) Hun svarer ingen steder så har vist forladt landet for en stund Redigeret 14. Juli, 2023 af niasset2000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 15. Juli, 2023 (edited) niasset2000 skrev, den 14.7.2023 at 15:38: Hun svarer ingen steder så har vist forladt landet for en stund Profilen har været aktiv de seneste par dage. Jeg tænker, at der kan være så meget, men jeg tror ikke, at der er så længe til, at hun skal hjem. Fik du fat på hende? Redigeret 15. Juli, 2023 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niasset2000 66 Skrevet 19. Juli, 2023 TheLion skrev, den 16/7/2023 at 01:41: Profilen har været aktiv de seneste par dage. Jeg tænker, at der kan være så meget, men jeg tror ikke, at der er så længe til, at hun skal hjem. Fik du fat på hende? nej desværre. min tålmodighed er heller ikke stor så skrev kun den dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 19. Juli, 2023 (edited) niasset2000 skrev, for 1 time siden: nej desværre. min tålmodighed er heller ikke stor så skrev kun den dag Haha, fair nok. Den er der jo nok nogen, der har mere af end andre. Om det er godt eller skidt skal jeg ikke gøre mig klog på. Hun er ellers fin – ellers tror jeg hun gæster byen med jævne mellemrum så måske en anden god gang Redigeret 19. Juli, 2023 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg