Hop til indhold
Guest Graphite

Emma i Århus

Recommended Posts

Guest Graphite

Jeg havde fornøjelsen af Emmas selskab en time i dag.

Kommunikationen op til selve mødet kunne have været bedre. Der var lange svartider og jeg nåede at tænke et par gange, at det nok ikke blev til noget alligevel. Det gjorde det dog og heldigvis for det! Hun står selv for SMS-kommunikationen, så det er jo forståeligt hvis hun har haft en travl dag.

I døren blev jeg mødt en super lækker og petit pige, og alle bange anelser forsvandt da jeg så hendes dejlige smil og mærkede hendes imødekommenhed. Hendes billeder på annoncen lyver ikke, og jeg synes hun ser endnu bedre ud i virkeligheden. 

Selve mødet handlede om sex og ikke massage, som jeg ved hun også tilbyder. Emma skriver i hendes annonce, at hun går til fitness - det skal jeg lige love for jeg kunne mærke. Sjældent er jeg blevet så godt og grundigt gennemkneppet.

Jeg er ikke i tvivl om, at hun skal besøges igen. Absolut 10/10. Jeg savnede dog i høj grad en ventilator så meget som vi gik til den.

Pas godt på hende drenge, hun er fandme sød og dejlig.

https://annoncelight.dk/showad/368304

Del dette indlæg

Link til indlæg
Graphite skrev, den 9.7.2023 at 22:51:

Jeg havde fornøjelsen af Emmas selskab en time i dag.

Kommunikationen op til selve mødet kunne have været bedre. Der var lange svartider og jeg nåede at tænke et par gange, at det nok ikke blev til noget alligevel. Det gjorde det dog og heldigvis for det! Hun står selv for SMS-kommunikationen, så det er jo forståeligt hvis hun har haft en travl dag.

I døren blev jeg mødt en super lækker og petit pige, og alle bange anelser forsvandt da jeg så hendes dejlige smil og mærkede hendes imødekommenhed. Hendes billeder på annoncen lyver ikke, og jeg synes hun ser endnu bedre ud i virkeligheden. 

Selve mødet handlede om sex og ikke massage, som jeg ved hun også tilbyder. Emma skriver i hendes annonce, at hun går til fitness - det skal jeg lige love for jeg kunne mærke. Sjældent er jeg blevet så godt og grundigt gennemkneppet.

Jeg er ikke i tvivl om, at hun skal besøges igen. Absolut 10/10. Jeg savnede dog i høj grad en ventilator så meget som vi gik til den.

Pas godt på hende drenge, hun er fandme sød og dejlig.

https://annoncelight.dk/showad/368304

Hvor omkring holder hun til ? 
er det diskret ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vær opmærksom på at ikke alle har oplevet den der fantastiske service, ud fra hendes profil giver hun udtryk for at det er første gang i Danmark, hvilket langtfra er tilfældet. Hun har tidligere kaldet sig Samantha.

Min egen erfaring er at man skal holde sig langt væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Graphite
MrLovaLova skrev, for 2 timer siden:

Vær opmærksom på at ikke alle har oplevet den der fantastiske service, ud fra hendes profil giver hun udtryk for at det er første gang i Danmark, hvilket langtfra er tilfældet. Hun har tidligere kaldet sig Samantha.

Min egen erfaring er at man skal holde sig langt væk.

Det eneste fra den tråd jeg kan genkende fra mit besøg er, at jeg ikke måtte bruge fingre på hende. Jeg spurgte ikke om jeg måtte slikke hende, så den del ved jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Graphite
Aarhusfyr1974 skrev, for 3 timer siden:

Hvor omkring holder hun til ? 
er det diskret ?

Indgang ved trafikeret vej i nordbyen, dog primært biler og ikke fodgængere. Jeg følte mig ikke udstillet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Emma- et par gange sidst hun var i Århus og jeg oplevede virkelig intens sex. Jeg  er ikke vild med at slikke så for mig 30 eller 60 minutter vild sex fungerede meget godt. Jeg husker at vi prøvede nogle vild lækre og frække stillinger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...