Hop til indhold

Recommended Posts

Har idag haft et besøg af Maria 

https://annoncelight.dk/showad/286014
det er ikke pigen på billederne man møder, og hvis det er hende er det rigtig gamle billeder. De ting der er aftalt på forhånd vil hun ikke udføre og siger det har ikke været aftalen. Prisen der var aftalt var ALT for høj til den service hun udførte. Hun ligner en der ikke er særlig gammel og er så tynd at det er helt usundt at se på. Sexen var dårlig, og hun endte med at spille den af på mig for at få mig til at komme og så afsted igen, orkede ikke engang at tage en omgang mere så dårligt var det. Hun er tydeligt sat ind i at betalingen foregår først og så bagefter vil hun ikke udføre hvad der er aftalt, tror ikke der er hende der svare på sms man sender, og hun taler stort set ikke engelsk.

penge ud af vinduet, så lad endelig vær med at besøge eller få besøg af hende.

det er det dyreste handjob jeg nogensinde har fået, så lad endelig vær med at prøve hende.

Redigeret af Rgem5

Del dette indlæg

Link til indlæg

hagbarth

Der er vidst kun thaipigerne tilbage, der skifter lidt, og ellers stinker det af, at en mellemmand eller to, tjener kassen på noget mere eller mindre organiseret med en masse kvinder, på samme adresse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rgem5 skrev, for 10 timer siden:

det er ikke pigen på billederne man møder, og hvis det er hende er det rigtig gamle billeder.

Så længe i ikke sender pigerne afsted igen med uforrettet sag eller vender om i døren når i konstatere at det ikke er pigen på billederne, så vil de blive ved med at bruge falske billeder......

Al øvrig beskrivelse af seancen er trist læsning. Hvis pigen både ser meget ung ud, usund tynd, ikke har noget begreb om hvad der er aftalt osv, så burde enhver voksen mand fandenme pakke grejet sammen og sende pigebarnet hjem..

Del dette indlæg

Link til indlæg
hagbarth skrev, 1 time siden:

Uden overdrivelse forekommer udbudet af GP’er i Kolding grænseløst ringe.

Det er faktisk en kæmpe underdrivelse du kommer med det. Det er håbløst..... 

Det er faktisk også lidt vildt, at det først er nu at en annonce der har været 'aktiv' siden 2019 har fået en anmeldelse.. Så godt arbejde, tak for det! Nu hvor du tog hende hjem, skulle du vel  ikke vide hvilken adresse hun holder til på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 20 timer siden:

Så længe i ikke sender pigerne afsted igen med uforrettet sag eller vender om i døren når i konstatere at det ikke er pigen på billederne, så vil de blive ved med at bruge falske billeder......

Al øvrig beskrivelse af seancen er trist læsning. Hvis pigen både ser meget ung ud, usund tynd, ikke har noget begreb om hvad der er aftalt osv, så burde enhver voksen mand fandenme pakke grejet sammen og sende pigebarnet hjem..

Jeg er helt enig, det ville jeg også have gjort under normale omstændigheder, men ud over hendes ansigt, som var fyldt med makeup, var det meget svært at se resten. Og hun ville have betaling med det samme, det var der nok en grund til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listelømmel skrev, for 20 timer siden:

Rgem5

Hvorfor stoppede du ikke købet, og sendte den stakkels pige ud af døren ?

Det skulle også være gjort, men som jeg kommenterede på en anden, var det meget svært at se, da hin skjulte det meste til efter betalingen og vi var igang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listelømmel skrev, den 10.7.2023 at 13:01:

hagbarth

Der er vidst kun thaipigerne tilbage, der skifter lidt, og ellers stinker det af, at en mellemmand eller to, tjener kassen på noget mere eller mindre organiseret med en masse kvinder, på samme adresse.

Hun har givet en adresse hvor jeg kunne komme, den var slotsalle 6000 Kolding 

Redigeret af Keeper
Adresse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, den 10.7.2023 at 13:12:

Redigeret - læste forkert. 

Redigeret af udinaturen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rgem5 skrev, for 10 timer siden:

Hun har givet en adresse hvor jeg kunne komme, den var slotsalle 6000 Kolding 

Kælderværelset under køreskolen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
HeinoH skrev, for 4 timer siden:

Samme telefonnummer som den annonce jeg blev snydt af. 22126074

Hvordan blev du snydt..?

var det den adresse hun opgav..?

havde skrevet med en anden og hun sendte billeder af nogenlunde den samme som keg fik billeder af her.

beder altid om at de sender billeder som ikke er på annoncen, og det har altid passet, men ikke denne gang desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rgem5 skrev, for 5 timer siden:

Hvordan blev du snydt..?

var det den adresse hun opgav..?

havde skrevet med en anden og hun sendte billeder af nogenlunde den samme som keg fik billeder af her.

beder altid om at de sender billeder som ikke er på annoncen, og det har altid passet, men ikke denne gang desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...