Hop til indhold
Mrjax

Pamela slagelse.. Hold jer langt væk..

Recommended Posts

Lavede en aftale med denne pige, og pris og service var aftalt..

https://annoncelight.dk/showad/353321

mødte op, og måtte konstatere, at hendes billeder, intet har med virkeligheden at gøre, pigen du møder, er en rigtig lille tyksak, og bestemt ikke værd at spilde tid og penge på..

jeg sagde til hende, at hun spildte både sin egen og andres tid, med falske annoncer, hvilket hun blot afviste…

adressen er  i slagelse..

Redigeret af Keeper
Adr

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

"Nærkampsmassage":ph34r:.. Det tør jeg nok ikke prøve:lol:.. 

Ja, det lyder spøjst, men vi fik vidst mysteriet om hvad det betyder opklaret her - det skulle altså være b2b massage :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrjax skrev, for 5 timer siden:

mødte op, og måtte konstatere, at hendes billeder, intet har med virkeligheden at gøre, pigen du møder, er en rigtig lille tyksak, og bestemt ikke værd at spilde tid og penge på..

jeg sagde til hende, at hun spildte både sin egen og andres tid, med falske annoncer, hvilket hun blot afviste…

Er enig i din vurdering, men det må være nogle dage siden du har besøgt hende, hun er i kalundborg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frisk fyr skrev, for 1 time siden:

Er enig i din vurdering, men det må være nogle dage siden du har besøgt hende, hun er i kalundborg.

Det er kun i annoncen der står Kalundborg, adressen er søndermarksvej i slagelse..

det var idag kl 11.00 jeg var der

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 4 timer siden:

Ja, det lyder spøjst, men vi fik vidst mysteriet om hvad det betyder opklaret her - det skulle altså være b2b massage :lol:

Det turde jeg hellere ikke da jeg så hende i døren…!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrjax skrev, for 3 timer siden:

Det er kun i annoncen der står Kalundborg, adressen er søndermarksvej i slagelse..

det var idag kl 11.00 jeg var der

Ok, jeg besøgte hende igår i kalundborg, og fik at vide at hun lige var kommet fra slagelse og skulle blive i kalundborg i 1 uge. Men fair nok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrjax skrev, for 23 timer siden:

Nu står der "Vær opmærksom på falske billeder: Denne annoncør har indenfor de seneste 90 dage fået fjernet et eller flere falske billeder fra en annonce."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...