Mrjax 1 Skrevet 10. Juli, 2023 (edited) Lavede en aftale med denne pige, og pris og service var aftalt.. https://annoncelight.dk/showad/353321 mødte op, og måtte konstatere, at hendes billeder, intet har med virkeligheden at gøre, pigen du møder, er en rigtig lille tyksak, og bestemt ikke værd at spilde tid og penge på.. jeg sagde til hende, at hun spildte både sin egen og andres tid, med falske annoncer, hvilket hun blot afviste… adressen er i slagelse.. Redigeret 10. Juli, 2023 af Keeper Adr 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18133 Skrevet 10. Juli, 2023 "Nærkampsmassage".. Det tør jeg nok ikke prøve.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 914 Skrevet 10. Juli, 2023 JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden: "Nærkampsmassage".. Det tør jeg nok ikke prøve.. Ja, det lyder spøjst, men vi fik vidst mysteriet om hvad det betyder opklaret her - det skulle altså være b2b massage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 152 Skrevet 10. Juli, 2023 Mrjax skrev, for 5 timer siden: Lavede en aftale med denne pige, og pris og service var aftalt.. https://annoncelight.dk/showad/353321 mødte op, og måtte konstatere, at hendes billeder, intet har med virkeligheden at gøre, pigen du møder, er en rigtig lille tyksak, og bestemt ikke værd at spilde tid og penge på.. jeg sagde til hende, at hun spildte både sin egen og andres tid, med falske annoncer, hvilket hun blot afviste… adressen er i slagelse.. Er enig i din vurdering, men det må være nogle dage siden du har besøgt hende, hun er i kalundborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrjax 1 Skrevet 10. Juli, 2023 frisk fyr skrev, for 1 time siden: Er enig i din vurdering, men det må være nogle dage siden du har besøgt hende, hun er i kalundborg. Det er kun i annoncen der står Kalundborg, adressen er søndermarksvej i slagelse.. det var idag kl 11.00 jeg var der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrjax 1 Skrevet 10. Juli, 2023 Eventyrmanden skrev, for 4 timer siden: Ja, det lyder spøjst, men vi fik vidst mysteriet om hvad det betyder opklaret her - det skulle altså være b2b massage Det turde jeg hellere ikke da jeg så hende i døren…! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 10. Juli, 2023 Du må ikke oplyse adresse, når det ikke står i annoncen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 152 Skrevet 10. Juli, 2023 Mrjax skrev, for 3 timer siden: Det er kun i annoncen der står Kalundborg, adressen er søndermarksvej i slagelse.. det var idag kl 11.00 jeg var der Ok, jeg besøgte hende igår i kalundborg, og fik at vide at hun lige var kommet fra slagelse og skulle blive i kalundborg i 1 uge. Men fair nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 11. Juli, 2023 Mrjax skrev, for 23 timer siden: Lavede en aftale med denne pige, og pris og service var aftalt.. https://annoncelight.dk/showad/353321 mødte op, og måtte konstatere, at hendes billeder, intet har med virkeligheden at gøre, pigen du møder, er en rigtig lille tyksak, og bestemt ikke værd at spilde tid og penge på.. jeg sagde til hende, at hun spildte både sin egen og andres tid, med falske annoncer, hvilket hun blot afviste… adressen er i slagelse.. Nu står der "Vær opmærksom på falske billeder: Denne annoncør har indenfor de seneste 90 dage fået fjernet et eller flere falske billeder fra en annonce." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg