Hop til indhold

Recommended Posts

Vær hilset Brødre
Lang tid er der gået, siden jeg sidst har skrevet herinde.
Jeg kunne umiddelbart ikke finde en anmeldelse af Masha (ok jeg har ikke brugt meget tid på at lede), så her kommer der så en
Skala 1-10 hvor 10 er bedst

Den korteversion
Sted: 5
Ligger centralt og diskret i Herlev. 1. sal i en opgang. Rent og pænt. Rent lagen.
Så ikke toiletforholdende.
Masha  sørgede dygtigt for, at jeg ikke rendte ind i en anden kunde.
Blev ikke tilbudt drikkelse

Pigen: 7
Masha er ganske lækker og sød. Og meget berøringsvenlig.
Lille og normalvægtig.
Fine bryster, som jeg dog ikke så i fri natur
Ok engelsk til det nødvendige.

Massagen:  6
Masha masserer ganske ok, og massagen ligger i den bløde ende af skalaen.
Hovedbundsmassagen var lækker. Hun spurgte om lov til at massere mit hoved - det har jeg aldrig været ude for før.
Jeg er skaldet, så måske derfor.
En smule lir og pillen på bollerne blev det også til inden turn around

Ekstra: 7
Fint udført handjob. Masha var meget berøringsvenlig undervej, hvilket giver 7 i stedet for 5.
Brysterne var stramt bundet op, så dem fik jeg ikke ud i det fri.
Men jeg fik da lirket hånden ned til varmen.

Pris: 8
500 Kr. for en halv times ok massage, samt en god spiller med pilleadgang. Det er sku i orden.

Overordnet: 7
Alt i alt en god oplevelse.
God pris og jeg fik hvad jeg betalte for, af en lækker thaipige.
Ingen overraskelser (som jo ellers ofte sker på thaisteder, både positive og negative).
Jeg kommer nok igen til fuld pakke.

Den lidt længere version
Efter lang tids afholdenhed, syntes jeg, at det var på tide med lidt thai selskab.
Billederne så fine ud, og tilbud om en halv times massage inkl handjob lød jo godt.
Jeg skrev, og fik svar med det samme, så det var let at lave en aftale.
Jeg dukkede op, og blev lukket ind af en, som slet ikke lignede Masha fra billederne.
Men heldigvis dukkede Masha op med det samme, og mums - der var ikke meget tøj, og det der var overlod ikke meget til fantasien.
Jeg bestilte den halve time med HJ, og jeg blev også tilbudt fuld pakke.
Fuld pakke tager jeg næste gang.

Jeg skal ikke belemrer jer med detaljerne vedrørende selve massagen. Den var som massage nu engang er.
Naturligvis blev bollerne kildet lidt.
Turn around....
Masha gik nu i gang med et glimrende HJ, og satte sig tilrette, så jeg havde adgang til godterne.
Brysterne var stramt indpakket så dem fik jeg ikke ud, men bløde var de.
Jeg fik lirket hånden ind i trusserne, og alt gik som det skulle, mens jeg nulrede klitten.

Derefter afvaskning, påklædning og farvel.
Tiden passede meget godt - lidt mere end en halv time efter ankomst stod jeg på gaden igen.

Jeg kan godt finde på at komme igen. Og i så fald bliver det til fuld pakke med Masha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spillemanden skrev, den 10.7.2023 at 18:34:
Vær hilset Brødre
Lang tid er der gået, siden jeg sidst har skrevet herinde.
Jeg kunne umiddelbart ikke finde en anmeldelse af Masha (ok jeg har ikke brugt meget tid på at lede), så her kommer der så en
Skala 1-10 hvor 10 er bedst

Den korteversion
Sted: 5
Ligger centralt og diskret i Herlev. 1. sal i en opgang. Rent og pænt. Rent lagen.
Så ikke toiletforholdende.
Masha  sørgede dygtigt for, at jeg ikke rendte ind i en anden kunde.
Blev ikke tilbudt drikkelse

Pigen: 7
Masha er ganske lækker og sød. Og meget berøringsvenlig.
Lille og normalvægtig.
Fine bryster, som jeg dog ikke så i fri natur
Ok engelsk til det nødvendige.

Massagen:  6
Masha masserer ganske ok, og massagen ligger i den bløde ende af skalaen.
Hovedbundsmassagen var lækker. Hun spurgte om lov til at massere mit hoved - det har jeg aldrig været ude for før.
Jeg er skaldet, så måske derfor.
En smule lir og pillen på bollerne blev det også til inden turn around

Ekstra: 7
Fint udført handjob. Masha var meget berøringsvenlig undervej, hvilket giver 7 i stedet for 5.
Brysterne var stramt bundet op, så dem fik jeg ikke ud i det fri.
Men jeg fik da lirket hånden ned til varmen.

Pris: 8
500 Kr. for en halv times ok massage, samt en god spiller med pilleadgang. Det er sku i orden.

Overordnet: 7
Alt i alt en god oplevelse.
God pris og jeg fik hvad jeg betalte for, af en lækker thaipige.
Ingen overraskelser (som jo ellers ofte sker på thaisteder, både positive og negative).
Jeg kommer nok igen til fuld pakke.

Den lidt længere version
Efter lang tids afholdenhed, syntes jeg, at det var på tide med lidt thai selskab.
Billederne så fine ud, og tilbud om en halv times massage inkl handjob lød jo godt.
Jeg skrev, og fik svar med det samme, så det var let at lave en aftale.
Jeg dukkede op, og blev lukket ind af en, som slet ikke lignede Masha fra billederne.
Men heldigvis dukkede Masha op med det samme, og mums - der var ikke meget tøj, og det der var overlod ikke meget til fantasien.
Jeg bestilte den halve time med HJ, og jeg blev også tilbudt fuld pakke.
Fuld pakke tager jeg næste gang.

Jeg skal ikke belemrer jer med detaljerne vedrørende selve massagen. Den var som massage nu engang er.
Naturligvis blev bollerne kildet lidt.
Turn around....
Masha gik nu i gang med et glimrende HJ, og satte sig tilrette, så jeg havde adgang til godterne.
Brysterne var stramt indpakket så dem fik jeg ikke ud, men bløde var de.
Jeg fik lirket hånden ind i trusserne, og alt gik som det skulle, mens jeg nulrede klitten.

Derefter afvaskning, påklædning og farvel.
Tiden passede meget godt - lidt mere end en halv time efter ankomst stod jeg på gaden igen.

Jeg kan godt finde på at komme igen. Og i så fald bliver det til fuld pakke med Masha

Masha er virkelig dejlig og en lækker pige. Har besøgt hende mange gange og har et skønt forhold til hende. En jeg altid vender tilbage til. Pas godt på hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper

Helt enig, Masha er super dejlig og lækker, herudover er hun bare ægte charmerende, virkelig behageligt selskab.<3<3<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...