Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde thaipiger til eventuel sex? Jeg søger noget der ikke er mod betaling.... En form for datingsite eller andet men det skal ikke koste noget...? 

Håber der er nogen der ved hvordan man finder de lækre thaipiger!!

På forhånd tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg

ikke en god side..... man skal betale et medlemsskab af 200 kroner for 1 måned før dem man  skriver til kan se den besked man har sendt dem! ØV!

Del dette indlæg

Link til indlæg

ikke en god side..... man skal betale et medlemsskab af 200 kroner for 1 måned før dem man  skriver til kan se den besked man har sendt dem! ØV!

Det vrimler med sider og nogle er da sikkert værre end andre. Du kan også "fedte" dig ind et sted og blive inviteret til en fest, hvor der er thaier eller filippinere, men det kræver selvfølgelig lidt networking, hvis ikke man lige har en "forbindelse". Asiaterne holder flere årlige fester og der er altid en blanding af faste forhold - piger/kvinder, der af den ene eller anden årsag, ikke længere er sammen med sin danske mand og så måske enkelte, der er på besøg på turistvisa. Derudover er der altid nogle, der har kontakt til en søster, kusine eller...., der søger en dansk mand. Men det er en anelse uklart, hvad du egentlig søger, når du beskriver det som "Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde thaipiger til eventuel sex?"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...