Tiko2023 22 Skrevet 12. Juli, 2023 (edited) Er der nogen der har prøvet hende Esma ,overvejer et besøg hos hende hun ser lækker ud ,hun er muligvis fra Tyrkiet Redigeret 12. Juli, 2023 af Keeper Billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 12. Juli, 2023 Underlig tråd, en klinik der spørger og en gigolo der svarer ? 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 12. Juli, 2023 Cords skrev, for 3 minutter siden: Underlig tråd, en klinik der spørger og en gigolo der svarer ? What?! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2942 Skrevet 12. Juli, 2023 PoulPik skrev, for 3 timer siden: What?! Efterfulgt af en gigolo der er forvirret 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 13. Juli, 2023 Dillermand Junior skrev, for 10 timer siden: Efterfulgt af en gigolo der er forvirret Du må jo have et kedeligt liv, og desuden har jeg (desværre) ikke modtaget betaling for nogle af de kvinder jeg har haft sex med. Selvom det ville være fint, men at du syntes det er sjovt, at alle der poster, skulle defineres som en Gigolo, vidner mere om din humor, end faktuelle data. Tror du trænger til lidt frisk luft, mini-diller 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 789 Skrevet 13. Juli, 2023 @PoulPik tror det er fordi du er oprettet som gigolo. der kan nok forkomne ironi fra @Dillermand side af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øffe 2817 Skrevet 13. Juli, 2023 Larschristian skrev, for 33 minutter siden: @PoulPik tror det er fordi du er oprettet som gigolo. Bare så DU selv kan se hvad vi andre kan se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 789 Skrevet 13. Juli, 2023 Øffe skrev, for 7 minutter siden: Bare så DU selv kan se hvad vi andre kan se Det er ikke mig du skal forklare det du har citeret forkert jeg er med på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øffe 2817 Skrevet 13. Juli, 2023 Larschristian skrev, for 2 timer siden: Det er ikke mig du skal forklare det du har citeret forkert jeg er med på det Det var ikke til dig - det var til ham der ikke ved h-vem-vad han er kan jo godt se at du ikke er fatsvag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2942 Skrevet 13. Juli, 2023 PoulPik skrev, for 4 timer siden: Selvom det ville være fint, men at du syntes det er sjovt, at alle der poster, skulle defineres som en Gigolo, vidner mere om din humor, end faktuelle data. Tror du trænger til lidt frisk luft, mini-diller Nej du og Solman 174 har bare ikke selv fattet at i er oprettet på Eroguide som Gigolo det har i selv gjort derfor kommentarerne og Tiko2023 er oprettet som bordel / Glædeshus det er jer selv der har nosset i det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 13. Juli, 2023 Dillermand Junior skrev, for 9 minutter siden: har bare ikke selv fattet Poul har fået det at vide før. Han er bare ligeglad. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 13. Juli, 2023 Så er der rettet lidt i profiler. Tilbage til anmeldelsen Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg