Guest Sisse Skrevet 27. December, 2013 Hejsa alle sammen. Jeg vil gerne tillade mig at sige jer, både piger og drenge en stor tak for alle jeres søde og dejlige hilsner i anledning af min fødselsdag. Det har virkelig rørt mig at modtage så mange sms, mails, opkald samt pb'er her inde med hilsner. Og en stor tak for alle gaverne. Blomster. Chokolade og guf til de små svin. Og tak til alle gæsterne i dag fordi i har gjort jer så umage. Det har været et helt fantastisk fødselsdagsknald. Jeg ønsker jer alle sammen et helt fantastisk nytår og håber på endnu mere godt humør og gode oplevelser i året der kommer. Kram fra Sisse 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. December, 2013 TILLYKKE og kæmpe fødselsdags kram til dig sisse pigen. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 27. December, 2013 Jamen, mange gange tilykke. Havde du været på Djævle Øen, så havde jeg også været der med en lille gave og en stooooor en ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. December, 2013 Jamen, mange gange tilykke. Havde du været på Djævle Øen, så havde jeg også været der med en lille gave og en stooooor en 250g rå marcipan ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 27. December, 2013 Hip Hip Hurra - Også et stort og kærligt kram herfra, glad for jeg blev en del af fejringen, det var som altid fantastisk... du kan slet ikke lade være Rigtig godt nytår til dig og svinene... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. December, 2013 Jeg anede ikke, at du havde fødselsdag. Men et stort tillykke herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miker179 266 Skrevet 30. December, 2013 Lettere forsinket, men bedre sent end aldrig Stort tillykke med dagen...*S* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. December, 2013 Du får da også lige en forsinket fødselsdags hilsen herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg