sunny 122 Skrevet 14. Juli, 2023 Ville faktisk have besøgt Hana i Skive, men fandt ud af, at hun nu har forlagt residensen til Esbjerg - heldigt for Jer på de kanter :) Så jeg fik kontakt til Lisa i Struer, hvilket absolut var en god oplevelse. Jeg fik 45 min med B2B og FP. til ren UG. Hendes superfransk er sublimt - hun er en ren Nilfisk - så jeg måtte stoppe hende, inden festen ellers hurtigt var forbi. Jeg tog en omgang missionær og nød udsigten, og det var så godt, at jeg aldrig nåede at nyde udsigten til hendes i øvrigt velformede baller - så det bliver næste gang. Alt i alt til et 12-tal. Stedet ligger ud til gaden, men der kan parkeres et stykke der fra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 122 Skrevet 14. Juli, 2023 Jeg skal nok opdatere med link senere - men annoncen er lige nu ikke aktiv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 44 Skrevet 14. Juli, 2023 Tak for anmeldelsen. https://annoncelight.dk/showad/363655 Er hun glat barberet? / Western Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olsen40 74 Skrevet 15. Juli, 2023 sunny skrev, for 14 timer siden: Jeg skal nok opdatere med link senere - men annoncen er lige nu ikke aktiv. https://annoncelight.dk/showad/375947 Her er Lisa Mvh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 122 Skrevet 15. Juli, 2023 Western skrev, for 14 timer siden: Tak for anmeldelsen. https://annoncelight.dk/showad/363655 Er hun glat barberet? / Western Jeps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 44 Skrevet 16. Juli, 2023 olsen40 skrev, den 15.7.2023 at 09:45: https://annoncelight.dk/showad/375947 Her er Lisa Mvh. Beklager jeg indsatte det forkerte link. / Western Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knald62 16 Skrevet 17. Juli, 2023 Er lidt nysgerrig på denne Lisa. Hvad str bryster ca? Billeder snyder sandsynligvis… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 17. Juli, 2023 Små bryster Men ser ud til de har været store da hun var gravid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 17. Juli, 2023 sunny skrev, den 14.7.2023 at 19:19: Så jeg fik kontakt til Lisa i Struer, hvilket absolut var en god oplevelse. Dejligt endelig at høre noget om Lisa, og at det var en god oplevelse. For nogen tid siden forsøgte jeg jo uden held at besøge hende, men endte så hos Hana i stedet. Det var dejligt, men Lisa's lod ligger absolut stadig i krukken og venter på at blive trukket op. Jeg mener, at hun tidligere skrev at hun er en dansktalende pige sidst i tyverne med en vægt som ikke kan forskrække en badevægt. Er der noget af det der holder stik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 122 Skrevet 18. Juli, 2023 Storspilleren skrev, for 23 timer siden: Dejligt endelig at høre noget om Lisa, og at det var en god oplevelse. For nogen tid siden forsøgte jeg jo uden held at besøge hende, men endte så hos Hana i stedet. Det var dejligt, men Lisa's lod ligger absolut stadig i krukken og venter på at blive trukket op. Jeg mener, at hun tidligere skrev at hun er en dansktalende pige sidst i tyverne med en vægt som ikke kan forskrække en badevægt. Er der noget af det der holder stik? Hun er dejlig slank og fin - med helt naturlige bryster. Hun holder i øvrigt ferie resten af ugen (jeg besøgte hende lige igen i mandags - og jo, en ren fornøjelse med udsigten bagfra :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.jyden1970 5 Skrevet 21. Juli, 2023 Western skrev, den 14.7.2023 at 23:22: Tak for anmeldelsen. https://annoncelight.dk/showad/363655 Er hun glat barberet? / Western Hende på link er en flot pige , men i min verden er hun kedelig, gider ikke pigen har mere travlt med telefonen end den kunde hun nu er sammen med.. og det har jeg også fortalt hende ... Hvilket ikke faldt i go jord haha. Efter 10-15 rejste jeg mig tog tøj på og sagde jeg gerne ville ha nogle af mine penge retur, og det fik jeg , havde betalt for en 1 time. Fik det halv retur . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 44 Skrevet 21. Juli, 2023 W.jyden1970 skrev, for 1 time siden: Hende på link er en flot pige , men i min verden er hun kedelig, gider ikke pigen har mere travlt med telefonen end den kunde hun nu er sammen med.. og det har jeg også fortalt hende ... Hvilket ikke faldt i go jord haha. Efter 10-15 rejste jeg mig tog tøj på og sagde jeg gerne ville ha nogle af mine penge retur, og det fik jeg , havde betalt for en 1 time. Fik det halv retur . Hvem besøgte du? Lisa eller Emma? (Bemærk det link du citerer er et forkert link fra min side og ikke hende tråden handler om.) / Western Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spir 10 Skrevet 24. Juli, 2023 Kan se at nogle har lagt link op omkring Ny Emmy, Struer - er der nogle her der har besøgt hende og kan fortælle noget af deres oplevelser med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 30. Juli, 2023 W.jyden1970 skrev, den 21.7.2023 at 08:41: Hende på link er en flot pige , men i min verden er hun kedelig, gider ikke pigen har mere travlt med telefonen end den kunde hun nu er sammen med.. og det har jeg også fortalt hende ... Hvilket ikke faldt i go jord haha. Efter 10-15 rejste jeg mig tog tøj på og sagde jeg gerne ville ha nogle af mine penge retur, og det fik jeg , havde betalt for en 1 time. Fik det halv retur . Nøjagtig samme oplevelse jeg havde.... Det er overhovedet ikke pengene værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A Kjeldsen 21 Skrevet 30. Juli, 2023 maxmuld skrev, for 33 minutter siden: Nøjagtig samme oplevelse jeg havde.... Det er overhovedet ikke pengene værd Hvem er det du kommenter på er det Lise eller er det Emmy?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.jyden1970 5 Skrevet 4. Oktober, 2023 Link er Emmy , Lisa er et besøg vær, det er helt sikkert.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silver 11 Skrevet 4. Oktober, 2023 Tror de to piger har samme adresse. Måske nogen ved mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basse73 1 Skrevet 8. November, 2023 maxmuld skrev, den 30.7.2023 at 12:14: Nøjagtig samme oplevelse jeg havde.... Det er overhovedet ikke pengene værd Har lige besøgt Lisa og hun har ikke travlt hverken med at blive færdig eller kikke på telefonen hun er bare en dejlig pige behandling hende ordentligt gutter og du får tilbage igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg