Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har set både godt og mindre godt om dette sted: http://www.velvaerebutikken.dk/ .

Well, jeg tog chancen en aften efter at have bestilt tid pr tlf.

Stedet er opdelt i gardinadskilte kabiner - men på det pågældende tidspunkt var der ingen andre kunder. Der sad en håndfuld thaitøser og snakkede i den anden ende af lokalet, mens jeg fik massage, men det var ikke noget der generede. Med lidt muzak på transistorradioen glemte jeg helt at de var der.

Her i kulden var det en fed feature, at de har en "varme-madras" - specielt fordi jeg er lidt en frossenpind. Tilmed blev jeg også dækket af et opvarmet håndklæde - alt i alt en god start.

Massøren hed "A", og var dansktalende og ganske snakkesalig. I slut-trediverne og ganske pæn. Hun havde nok lidt for meget tempo på massagen til mit temperament - jeg er lidt mere til semi-blødt nusseri. Men andre vil sandsynligvis finde det tiltalende. Hun trykker godt til og tæsker godt rundt på musklerne. Jeg tror bagsiden var færdig efter 20-25 min, og så kom vi til forsiden, som også var hurtig klaret. Hun spurgte om min semi-stivert også skulle have en tur, og jeg bekræftede. Også i denne disciplin var hun lige rigelig brutal efter min vurdering, men det var såmænd udmærket, selvom jeg som nævnt foretrækker det mere blidt. Anyway, jeg var godt tyk bag ørerne, og skød alligevel kanonen af i rekordtempo.

Hun spurgte om hun skulle fortsætte massagen, og jeg takkede ja. Det gav lidt ekstra hånd- og overkropsmassage, og slutteligt hovedbund, ansigt og skuldre i siddende positur.

Jeg sad i bilen ca. 50 minutter efter min ankomst. Lidt kortere tid end jeg havde betalt for, men til hendes forsvar nåede hun det hele igennem alligevel.

En fin oplevelse, men heller ikke mere end det.

Mvh Brunata

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mine 2 besøg i Osted, har begge været uden "forløsning", så jeg troede faktisk slet ikke det var muligt.

1. gang var i "baglokalet", med en yndig, stille pige, og her var jeg helt i adamkostume, så scenen var ligesom sat til mere

2. gang beholdt jeg godt nok underhylerne på, det var også i forlokalet med de gardin adskildte båse, og her byder min blufærdighed mig altså ikke at udfordre "afslutningsskæbnen" selv om pigen var temmelig lækker med et par dejlige udstillede bryster. Jeg har det altså lidt svært ved at man kan hører hvad der sker lige ved siden af.

Masagen var begge gange helt i top, så det er altså noget de kan finde ud af, og aftalen i telefonen, foregik på fint thai-dansk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Brunata

Du har været i kyndige hænder på Ai - og rigtigt, hun kan godt gøre det med hurtige bevægelser - men hun er rigtigt set, grundig, sød og venlig.

Hun taler meget - men mht. hurtig eller ej, så syntes jeg aldrig, at jeg er blevet snydt med tiden. Tværtimod - og hun er god med sine hænder. Jeg tænker måske også, at du da bare kan spørge hende høfligt, om hun kan sætte farten lidt ned :-P . Men jeg har fået viden om, at min tidligere anmeldte Fa/Faa kommer retur igen...her efter Nytår. En ung sød, ikke så snaksalig slank og kærlig pige - som giver (syntes jeg) en god, grundig, afslappet, dyb og fornuftig massage...helt efter din aftale. Her behøver jeg heller ikke, at nævne noget om afslutning (ligesom hos Ai).

Faa gør det lidt kært/frækt således: Mens jeg ligger på maven, har der været lidt "tilfældige" dejlige stille berøringer med håndklædet på røven. Når jeg så vender mig, tænker jeg jo helt klart, at de fleste steder, hvor håndklædet blive brugt, der tjekker de lige tilstanden og begejstringen. Dernæst bliver håndklædet lagt på igen, og massagen fortsætter på bryst, mave, lår og ben. Når hun så vender tilbage til lår massagen, også måske bedre kendt som inderlår massage, så spørger hun altid, om alt er okay. Jeg siger så smilende - "Det er rigtigt godt". Så trækker hun stille håndklædet af, mere olie på hendes hænder, og så mere inderlårs massage - og ja så får jeg så automatisk en olie svensker.

Hyggelig, sjov, spændende og kær måde - og så afslutter hun med én af mine favoritter - hovedmassage. Det er dejligt når man lige har fået det andet hoved tømt, så slapper jeg helt af, og går glad og tilfreds derfra. Typisk efter en hel time og tit også efter 1 timer og 15 min.

Om man kan få anden afslutning - det ved jeg ikke - har ikke prøvet og tror det ikke. Men jeg mener OD har skrevet, at hende som ejer klinikken, også har et sted i Roskilde, ved hendes Thai handel der, også har noget massage i baglokalet...måske der er mere på menuen der ?

Hyg og rigtigt godt Nytår.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I baglokaler i butikken i Roskilde er der KUN massage på menuen. Jeg har været der, og tog underhyler af for at signalere at jeg var interesseret i mere, men der var ingen antydninger i mutters ellers ganske udmærkede massage. Hun gjorde dog meget ud af at reklamere for at jeg næste gang skulle besøge osted, hvor jeg også har været et par gange og fået HJ som afslutning.

Hvis der er nogen som har fået mere end HJ vil jeg gerne høre om det, da det lige kunne sætte prikken over i'et. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Der er ingen forskel på hvad der ydes i Osted eller Roskilde, det er de samme piger der er begge steder.
Dvs. Massage, +HJ, og med lidt held topløs betjening.

Jeg havde en lidt blandet oplevelse i Roskildeafdelingen.
Det er som nævnt et lille thaisupermarked med et par båse i baglokalet.

Synes nok jeg havde set hende der stod bag kassen, ..det var ejeren af velværebutikken.

Det var også hende der skulle massere mig, alt imens hun skulle passe kasseapparatet i butikken!
Så der var massage i højst 5 minutter ad gangen, så ud og betjene kunder, det var helt til grin!

Samtidig snakkede vi om Osted, at jeg kendte Ai og Fah, jeg havde meget svært ved at forstå
hvad hun sagde, men mente at sagde noget om at Fah ville komme om 20 min., det troede jeg ikke rigtig
på, alt imens hun på thai snakkede i telefon og masserede med den anden hånd.

Så var hun igen ude at betjene kunder, og nu kunne jeg hører der blev talt på thai.
Pludselig blev gardinet trukket fra, og så stod der en ganske nydelig ung pige og spurgte om
det var ok, jaja endelig, kom blot nærmere.

Hendes navn var Fah, men ikke den Fah jeg tidligere havde mødt af et par omgange i Osted.
Hun gav en udmærket massage, og da jeg kunne se hun havde en rigtig pæn figur med et par
gode store struttende bryster, ville jeg gerne lidt mere, det blev til HJ med topløs berøringsvenlig betjening.
Det er nok det vildeste man kan opnå begge steder.

Blev enige om at jeg skulle møde hende igen, jeg skulle booke tid i Osted hvor hun normalt er.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvilken butik i Roskilde deler ejer med den i Osted? Der er vist nok 2 i Roskilde.

Ifølge thailisten øst er der pt. min. 4 stk. i Roskilde, det er Jantima der deler ejer med den i Osted.

Jantima Thai Massage
Jernbanegade 30 
4000 Roskilde
Tlf. 30 11 00 04

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad tager de for HJ???

Der er ingen forskel på hvad der ydes i Osted eller Roskilde, det er de samme piger der er begge steder.
Dvs. Massage, +HJ, og med lidt held topløs betjening.

Jeg havde en lidt blandet oplevelse i Roskildeafdelingen.
Det er som nævnt et lille thaisupermarked med et par båse i baglokalet.

Synes nok jeg havde set hende der stod bag kassen, ..det var ejeren af velværebutikken.

Det var også hende der skulle massere mig, alt imens hun skulle passe kasseapparatet i butikken!
Så der var massage i højst 5 minutter ad gangen, så ud og betjene kunder, det var helt til grin!

Samtidig snakkede vi om Osted, at jeg kendte Ai og Fah, jeg havde meget svært ved at forstå
hvad hun sagde, men mente at sagde noget om at Fah ville komme om 20 min., det troede jeg ikke rigtig
på, alt imens hun på thai snakkede i telefon og masserede med den anden hånd.

Så var hun igen ude at betjene kunder, og nu kunne jeg hører der blev talt på thai.
Pludselig blev gardinet trukket fra, og så stod der en ganske nydelig ung pige og spurgte om
det var ok, jaja endelig, kom blot nærmere.

Hendes navn var Fah, men ikke den Fah jeg tidligere havde mødt af et par omgange i Osted.
Hun gav en udmærket massage, og da jeg kunne se hun havde en rigtig pæn figur med et par
gode store struttende bryster, ville jeg gerne lidt mere, det blev til HJ med topløs berøringsvenlig betjening.
Det er nok det vildeste man kan opnå begge steder.

Blev enige om at jeg skulle møde hende igen, jeg skulle booke tid i Osted hvor hun normalt er.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er godt nok længe siden, men har prøvet fuld pakke i Osted en sen aften, men tror ikke det er normalt på stedet. Var der 2 gange efter, hvor der ikke blev tilbudt noget som helst ej heller hj.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er godt nok længe siden, men har prøvet fuld pakke i Osted en sen aften, men tror ikke det er normalt på stedet. Var der 2 gange efter, hvor der ikke blev tilbudt noget som helst ej heller hj.

Hvad måtte du bøde for fuld pakke?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...