fisselars 1 Skrevet 15. Juli, 2023 Kære GP’ere Er det stadig svært/umuligt at få arbejdsskadeforsikring, bank og revisor til erhvervet? Det er jo et erhverv som er både moms- og skattebelagt, så det føles ret urimeligt at i ikke kan få rimelige vilkår. Er der interesse for at få det i branchen som helhed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-addict1 90 Skrevet 15. Juli, 2023 Tror ikke forsikring er så stort problem, de bliver registreret som massage. Revisor er vist heller ikke problem, der findes mange små rundt omkring der gerne vil lave det for de små forretninger. Men ja bank og mobilepay er samme problem som for alle andre selvstændige, specielt mobilepay er næsten umuligt hvis de ser der er noget med sex i butikken. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18126 Skrevet 15. Juli, 2023 (edited) fisselars skrev, for 2 timer siden: Kære GP’ere Er det stadig svært/umuligt at få arbejdsskadeforsikring Jeg fik en gang et opkald fra forsikringsmand Mikkel.. Han ringede fra sådan et forsikringsselskab fordi jeg er cvr registreret.. Samtalen lød sådan her: Mikkel: Hejsa det er Mikkel jeg ringer fra *indsæt selv navn på større forsikringsselskab* for at fortælle dig om alle vores forsikringer der vil gøre det nemmere og sikre for dig at føre din forretning. Mig: Hejsa Mikkel.. Jeg tror desværre ikke liiiige i har nogle forsikringer jeg kan bruge....... Mikkel: Argh det skal du ikke være så sikker på vi forsikringer mange forskellige brancher og selvstændi *afbrudt af mig* Mig: Men ser du Mikkel.. Jeg er prostitueret..... Mikkel: *Voldsomt akavet grineflip* nej det kan jeg godt se.. Det skulle måske lige være noget arbejdsskade noget *mere grin* Mig: Men Mikkel.... Det ville nok være en akavet opgave for vurderingsmanden Mikkel: *Endnu mere akavet grineflip* ja jeg ser hvad du mener.. Du må have en fortsat dejlig dag og tak Mig: God dag til dig også og tak for samtalen Sååååøhm forsikring er ikke det nemmeste nej.. Havde en lignende samtale med Anders der ringede fra et firma der lavede hjemmesider for folk.. Redigeret 15. Juli, 2023 af JenniferRomantica 1 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg