Hop til indhold
Nitram81

Gloryhole Århus

Recommended Posts

Aften!

Jeg kunne godt tænke mig at prøve gloryhole, og kan se de har det på SexBio i Århus. Men er der overhovedet hunkøn dernede eller er det primært mænd..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nitram81 skrev, for 13 minutter siden:

Det er lige godt satans, hvorfor er piger så kedelige :P

Du kan bare forestille dig at det er en kvinde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er interesseret i den slags setups, men ikke i klubber og heller ikke på et beskidt offentlig toilet haha. 

Men overordnet set, så er tanken vildt fræk! Kan man lave en fusion således at I kan se lidt af mig imens? men hvor det stadig er anonymt?.. så er jeg "solgt" haha. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, for 26 minutter siden:

Jeg er interesseret i den slags setups, men ikke i klubber og heller ikke på et beskidt offentlig toilet haha. 

Men overordnet set, så er tanken vildt fræk! Kan man lave en fusion således at I kan se lidt af mig imens? men hvor det stadig er anonymt?.. så er jeg "solgt" haha. 

Det kunne være et fedt setup hvis det kunne lade sig gøre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, for 6 timer siden:

Du må gerne sige til hvis det lykkes at finde et sted, jeg er vildt klar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, for 14 timer siden:

Kan man lave en fusion således at I kan se lidt af mig imens? men hvor det stadig er anonymt?.. så er jeg "solgt" haha. 

Altså, så kunden stadig er anonym? I så fald kan jeg godt forestille mig et par måder det kunne laves, hvis man har et lokale til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

Man kan vel bare hænge et gardin op og klippe et hul i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil gerne at kunden ser noget af mig, da det tænder mig at du beundrer min krop :), så måske et lydisoleret plexiglas med hul i, hvor I så kan se alt af mig, men hvor jeg har ansigt tildækket. Lav lige sådan et til mig haha. 

Men seriøst, det ville jo være helt optimalt, da der med sådan setup slet ikke er snak, og det virkelig bare er med det sensuelle i fokus. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også set nogen reklamere for det med et gardin stof væg der kan man selv designe hul størrelser og den slags nemmere. 

Det er dog en skrøbelig installation hvis den er et midlertidigt sted som et hotelværelse for hvis den falder ned så ryger den anonymitet som er vigtig for @Vixenida 

Den slags løsninger er nemmere at lave godt privat hvor man kan bedre permanent sikre og teste løsningen af inden brug men det er ikke alle der vil have kunderne forbi privaten og så er det svært for så skal man jo være heldig nok til at kende en god ven eller andre man stoler på der vil låne deres lejlighed til formålet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, for 46 minutter siden:

Vil gerne at kunden ser noget af mig, da det tænder mig at du beundrer min krop :), så måske et lydisoleret plexiglas med hul i, hvor I så kan se alt af mig, men hvor jeg har ansigt tildækket. Lav lige sådan et til mig haha. 

Men seriøst, det ville jo være helt optimalt, da der med sådan setup slet ikke er snak, og det virkelig bare er med det sensuelle i fokus. 

Det bliver næppe lydisoleret når der skal være et hul i. :P Resten burde dog være muligt, uden de store problemer.

Et alternativ kunne være at du havde kameraer på din side af hullet, der streamede oplevelsen direkte ud på en skærm på gæstens side. Begge dele er dog svært at gøre særlig mobilt, så det skal nok helst være et sted det kan stå permanent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, for 2 timer siden:

Kamera på min side af "væggen" er faktisk ikke dum idé :) !   

Vil ihverfald lige overveje hele det her gloryhole setup.. kunne være frækt!

Kunne godt se det for mig! Med kamera løsningen kan du også få flere vinkler, hvis du har flere kameraer, for at gøre det ekstra kinky.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har engang prøvet hvor det var muligt at få en arm igennem hvor man kunne berører mens man fik et blow det var frækt setup

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, den 17.7.2023 at 09:24:

Frækt scenarie! Jeg ser, at der er en del lækkert at betragte ;)

Et alternativ - som slet ikke er et glory hole, men kan lidt af det samme: Han står, sidder i en stol eller ligger med hænderne fastspændt, så han ikke kan røre men kun betragte. Du er maskeret og kan drive ham til vanvid med læber og tunge .. og vise din krop på den frækkeste måde. Jeg ville være fan ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...