Nitram81 2 Skrevet 15. Juli, 2023 Aften! Jeg kunne godt tænke mig at prøve gloryhole, og kan se de har det på SexBio i Århus. Men er der overhovedet hunkøn dernede eller er det primært mænd..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren73 6 Skrevet 15. Juli, 2023 Der er kun mænd, har ikke mødt piger/kvinder derinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nitram81 2 Skrevet 15. Juli, 2023 Det er lige godt satans, hvorfor er piger så kedelige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 449 Skrevet 15. Juli, 2023 Nitram81 skrev, for 13 minutter siden: Det er lige godt satans, hvorfor er piger så kedelige Du kan bare forestille dig at det er en kvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 738 Skrevet 15. Juli, 2023 Jeg er interesseret i den slags setups, men ikke i klubber og heller ikke på et beskidt offentlig toilet haha. Men overordnet set, så er tanken vildt fræk! Kan man lave en fusion således at I kan se lidt af mig imens? men hvor det stadig er anonymt?.. så er jeg "solgt" haha. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 113 Skrevet 15. Juli, 2023 Vixenida skrev, for 26 minutter siden: Jeg er interesseret i den slags setups, men ikke i klubber og heller ikke på et beskidt offentlig toilet haha. Men overordnet set, så er tanken vildt fræk! Kan man lave en fusion således at I kan se lidt af mig imens? men hvor det stadig er anonymt?.. så er jeg "solgt" haha. Det kunne være et fedt setup hvis det kunne lade sig gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyde6 72 Skrevet 16. Juli, 2023 Vixenida skrev, for 6 timer siden: Jeg er interesseret i den slags setups, men ikke i klubber og heller ikke på et beskidt offentlig toilet haha. Men overordnet set, så er tanken vildt fræk! Kan man lave en fusion således at I kan se lidt af mig imens? men hvor det stadig er anonymt?.. så er jeg "solgt" haha. Du må gerne sige til hvis det lykkes at finde et sted, jeg er vildt klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cromorne 28 Skrevet 16. Juli, 2023 Vi må have fat i en snedker der bygger det som vi vil have det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 16. Juli, 2023 Vixenida skrev, for 14 timer siden: Kan man lave en fusion således at I kan se lidt af mig imens? men hvor det stadig er anonymt?.. så er jeg "solgt" haha. Altså, så kunden stadig er anonym? I så fald kan jeg godt forestille mig et par måder det kunne laves, hvis man har et lokale til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 490 Skrevet 17. Juli, 2023 Citat Men overordnet set, så er tanken vildt fræk! Kan man lave en fusion således at I kan se lidt af mig imens? men hvor det stadig er anonymt?.. så er jeg "solgt" haha. Man kan vel bare hænge et gardin op og klippe et hul i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 738 Skrevet 17. Juli, 2023 Vil gerne at kunden ser noget af mig, da det tænder mig at du beundrer min krop , så måske et lydisoleret plexiglas med hul i, hvor I så kan se alt af mig, men hvor jeg har ansigt tildækket. Lav lige sådan et til mig haha. Men seriøst, det ville jo være helt optimalt, da der med sådan setup slet ikke er snak, og det virkelig bare er med det sensuelle i fokus. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2947 Skrevet 17. Juli, 2023 Jeg har også set nogen reklamere for det med et gardin stof væg der kan man selv designe hul størrelser og den slags nemmere. Det er dog en skrøbelig installation hvis den er et midlertidigt sted som et hotelværelse for hvis den falder ned så ryger den anonymitet som er vigtig for @Vixenida Den slags løsninger er nemmere at lave godt privat hvor man kan bedre permanent sikre og teste løsningen af inden brug men det er ikke alle der vil have kunderne forbi privaten og så er det svært for så skal man jo være heldig nok til at kende en god ven eller andre man stoler på der vil låne deres lejlighed til formålet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 17. Juli, 2023 Vixenida skrev, for 46 minutter siden: Vil gerne at kunden ser noget af mig, da det tænder mig at du beundrer min krop , så måske et lydisoleret plexiglas med hul i, hvor I så kan se alt af mig, men hvor jeg har ansigt tildækket. Lav lige sådan et til mig haha. Men seriøst, det ville jo være helt optimalt, da der med sådan setup slet ikke er snak, og det virkelig bare er med det sensuelle i fokus. Det bliver næppe lydisoleret når der skal være et hul i. Resten burde dog være muligt, uden de store problemer. Et alternativ kunne være at du havde kameraer på din side af hullet, der streamede oplevelsen direkte ud på en skærm på gæstens side. Begge dele er dog svært at gøre særlig mobilt, så det skal nok helst være et sted det kan stå permanent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 738 Skrevet 17. Juli, 2023 Kamera på min side af "væggen" er faktisk ikke dum idé ! Vil ihverfald lige overveje hele det her gloryhole setup.. kunne være frækt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 17. Juli, 2023 Vixenida skrev, for 2 timer siden: Kamera på min side af "væggen" er faktisk ikke dum idé ! Vil ihverfald lige overveje hele det her gloryhole setup.. kunne være frækt! Kunne godt se det for mig! Med kamera løsningen kan du også få flere vinkler, hvis du har flere kameraer, for at gøre det ekstra kinky. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 113 Skrevet 20. Juli, 2023 Jeg har engang prøvet hvor det var muligt at få en arm igennem hvor man kunne berører mens man fik et blow det var frækt setup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 471 Skrevet 20. Juli, 2023 Vixenida skrev, den 17.7.2023 at 09:24: Vil gerne at kunden ser noget af mig, da det tænder mig at du beundrer min krop , så måske et lydisoleret plexiglas med hul i, hvor I så kan se alt af mig, men hvor jeg har ansigt tildækket. Lav lige sådan et til mig haha. Men seriøst, det ville jo være helt optimalt, da der med sådan setup slet ikke er snak, og det virkelig bare er med det sensuelle i fokus. Frækt scenarie! Jeg ser, at der er en del lækkert at betragte Et alternativ - som slet ikke er et glory hole, men kan lidt af det samme: Han står, sidder i en stol eller ligger med hænderne fastspændt, så han ikke kan røre men kun betragte. Du er maskeret og kan drive ham til vanvid med læber og tunge .. og vise din krop på den frækkeste måde. Jeg ville være fan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 19. August, 2023 Miss_Lola skrev, den 26.7.2023 at 14:12: Ja det gør der da Vil det sige at det er muligt at møde dig der ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg