Horny Smølf 80 Skrevet 16. Juli, 2023 Kære brødre. Jeg har søgt, men kan intet finde om denne GP. https://annoncelight.dk/showad/342334 Er der virkelig ingen der vil fortælle lidt om hende? Hun har annonceret i ca. 5 år og annoncen bliver opdateret ugentligt, så hun er aktiv. Der må da være nogen der kan fortælle noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 16. Juli, 2023 ok med så meget stalker interesse du har angående hende, så er det vel dig der skal besøge hende og berette for os andre 3 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 16. Juli, 2023 Horny Smølf skrev, for 1 time siden: Kære brødre. Jeg har søgt, men kan intet finde om denne GP. https://annoncelight.dk/showad/342334 Er der virkelig ingen der vil fortælle lidt om hende? Hun har annonceret i ca. 5 år og annoncen bliver opdateret ugentligt, så hun er aktiv. Der må da være nogen der kan fortælle noget. Hvis annoncen har kørt i 5 år, kan det vel ikke stå helt skidt til. Havde det været fake, skulle du nok høre om det, og nogle kvinder frabeder sig anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1459 Skrevet 16. Juli, 2023 Horny Smølf skrev, for 2 timer siden: Kære brødre. Jeg har søgt, men kan intet finde om denne GP. https://annoncelight.dk/showad/342334 Er der virkelig ingen der vil fortælle lidt om hende? Hun har annonceret i ca. 5 år og annoncen bliver opdateret ugentligt, så hun er aktiv. Der må da være nogen der kan fortælle noget. Det er umiddelbart et ret skidt tegn hvis hun har opdateret ugentligt i 5 år og ingen har ville skrive om hende. Det er også et skidt tegn der ingen billeder er, nu da hun beskriver sig selv som flot, det er ret let at smide nogle billeder på hvor man ikke kan se hvem hun er, så en god grund til ingen billeder at have i 5 år, den er svær... Jeg er på nuværende tidspunkt rimelig sikker på jeg ikke vil beskrive hende som flot hvis jeg ser hende. Hvis der virkelig havde ligget en som de fleste ville beskrive som "en flot dansk milf" til 1000,- for 30 min. Så er der ret høje odds for at nogen havde skrevet om det herinde, for nogen må jo besøge hende i ny og næ siden hun bliver ved med at opdatere og reklamere i så lang tid, det er nok bare ikke værd at skrive hjem om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McFarlane 262 Skrevet 16. Juli, 2023 Eller også er hun så lækker at folk holder hende for sig selv. Dine lommepsykologiske overvejelser tjener jo ikke noget formål. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 16. Juli, 2023 Hulbror skrev, for 6 minutter siden: Det er umiddelbart et ret skidt tegn hvis hun har opdateret ugentligt i 5 år og ingen har ville skrive om hende. Det er ikke alle kvinder i branchen der ønsker anmeldelser.. Nogle direkte frabeder sig dem.. Prisen på de 1000 kr vidner for mig om at hun i hvertfald ikke har været nødt til at sænke sine priser så hun har højst sandsynlig det antal gæster hun som minimum ønsker pr vagt.. Hvad angår billeder så det ikke nemt at undgår at blive genkendt hvis først mistanken er der.. Jeg blev genkendt ud fra min beskrivelse og mine total fotoshoppede prof billeder.. Du kan jo evt selv prøve med billeder af folk du kender hvor meget der faktisk skal til før du ikke kan genkende dem.. Og så det næææsten ligegyldigt med billeder hvis de skal fotoshoppes så meget at man som gæst ikke genkender kvinden på billedet.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kevin 62 Skrevet 16. Juli, 2023 Her er en advarsel Katja Vestegnen forfærdeligt - Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og København - Eroguide.dk Jeg har ikke selv været der 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1459 Skrevet 16. Juli, 2023 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Det er ikke alle kvinder i branchen der ønsker anmeldelser.. Nogle direkte frabeder sig dem.. Prisen på de 1000 kr vidner for mig om at hun i hvertfald ikke har været nødt til at sænke sine priser så hun har højst sandsynlig det antal gæster hun som minimum ønsker pr vagt.. Hvad angår billeder så det ikke nemt at undgår at blive genkendt hvis først mistanken er der.. Jeg blev genkendt ud fra min beskrivelse og mine total fotoshoppede prof billeder.. Du kan jo evt selv prøve med billeder af folk du kender hvor meget der faktisk skal til før du ikke kan genkende dem.. Og så det næææsten ligegyldigt med billeder hvis de skal fotoshoppes så meget at man som gæst ikke genkender kvinden på billedet.. Fair nok - min mavefornemmelse kan tage fejl - Der er chance for at hun er en skjult diamant som frabeder sig anmeldelser fra de som besøger hende og så finder vi jo aldrig ud af det her på eroguide, så er den eneste vej at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 16. Juli, 2023 Hulbror skrev, for 20 minutter siden: Fair nok - min mavefornemmelse kan tage fejl - Der er chance for at hun er en skjult diamant som frabeder sig anmeldelser fra de som besøger hende og så finder vi jo aldrig ud af det her på eroguide, så er den eneste vej at besøge hende Eller han kunne være heldig at andre har besøgt hende og sender en PB nu han har spurgt på hende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1459 Skrevet 16. Juli, 2023 JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden: Eller han kunne være heldig at andre har besøgt hende og sender en PB nu han har spurgt på hende.. Vi krydser fingre for en happy ending på efterlysningen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 19. Juli, 2023 Personligt ville jeg aldrig booke tid hos en GP, der ikke har billeder på profilen. Om de billeder så er ægte, er jo en tillidssag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg