padelguden 510 Skrevet 16. Juli, 2023 https://nympho.dk/n7093/2583/mila/ Besøgte hende i 2022. Glemte at anmelde, da annoncen hurtigt røg ned igen. Ikke at forveksle med en anden ung Mila, der boede med Sofia Sweet Baby i Vanløse! Men skrækkelig oplevelse. Ældre end sine billeder med voldsomt meget appelsinhud på maven, hængende bryster og lugtede dårligt for neden. Tog mit gode tøj og gik efter meget kort tid. Hun virkede desuden ikke som en, der var her, fordi hun elskede det. 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2380 Skrevet 16. Juli, 2023 padelguden skrev, 1 time siden: Ikke at forveksle med en anden ung Mila, der boede med Sofia Sweet Baby i Vanløse! Godt du skriver det…jeg var lige ved at tro det var den “rigtige” Mila Og jeg har endda besøgt hende flere gange. Sofia var også lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 824 Skrevet 17. Juli, 2023 tak for anmeldelse husker hun var her sidste år med en der hed carolina . havde gode erfaringer med veninden , men husker ikke at have læst en anmeldelse om mila man kan egentlig godt se det med alderen på et af hendes billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mila.H 0 Skrevet 17. Juli, 2023 With all my kind regards, I would probably get upset of a review like this. If it was truth. But there’s a big “but” in all you are writing Don’t want to talk about details. But smelling and my breast - I’m sorry… it’s not about me 100% Wish you a good and peaceful day P.S. I came here once. For a short period of time… be kinder to ladies. I’m pretty sure in myself. So you are welcome to examine once again. Would meet you with pleasure! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mila.H 0 Skrevet 17. Juli, 2023 AgentLeman skrev, for 7 timer siden: дякую за відгук пам'ятаю, вона була тут минулого року з кимось на ім'я Кароліна. мала хороші враження від подруги, але не пам’ятаю, щоб читала відгук про Мілу ви насправді можете побачити це з віком однієї з її фотографій Hi, nice to meet you, though with such circumstances i stayed here a short period of time, maybe this is the reason You are also very welcome to visit me Have a nice day Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 824 Skrevet 18. Juli, 2023 Mila.H skrev, den 17.7.2023 at 15:23: Hi, nice to meet you, though with such circumstances i stayed here a short period of time, maybe this is the reason You are also very welcome to visit me Have a nice day how long are you in denmark ? i think a recent closeup video of you will help clarify things and attract customers 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 824 Skrevet 18. Juli, 2023 @padelguden kan du uddybe hvorfor det var så dårligt ? forstår godt hvis du følte dig snydt pga udseende eller lugt men leverede hun også dårlig service ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mila.H 0 Skrevet 18. Juli, 2023 AgentLeman skrev, for 2 timer siden: how long are you in denmark ? i think a recent closeup video of you will help clarify things and attract customers Thank you for your advice, AgentLeman I’m here till the end of the month Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OneGuy 149 Skrevet 21. Juli, 2023 padelguden skrev, den 17.7.2023 at 00:00: https://nympho.dk/n7093/2583/mila/ Besøgte hende i 2022. Glemte at anmelde, da annoncen hurtigt røg ned igen. Ikke at forveksle med en anden ung Mila, der boede med Sofia Sweet Baby i Vanløse! Men skrækkelig oplevelse. Ældre end sine billeder med voldsomt meget appelsinhud på maven, hængende bryster og lugtede dårligt for neden. Tog mit gode tøj og gik efter meget kort tid. Hun virkede desuden ikke som en, der var her, fordi hun elskede det. Jeg tror, at du mener hende som er anmeldt her: Hende besøgte jeg også. Og ja, det var ret skuffende. Men jeg er altså ret sikker på, at det er en anden, selvom jeg godt nok ikke har besøgt den aktuelle Mila. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pyteq 73 Skrevet 24. Juli, 2023 Jeg tror også der er blevet sammenblandet et par navne her. Jeg besøgte Mila (https://nympho.dk/n7093/2583/mila/) til morgen og der var ingen hængende bryster eller ubehagelige lugte. Tværtimod blev jeg mødt af en venlig, smilende og køn kvinde, der afgjort lignede sine billeder og f.eks. billedet fra en gade-café med et glas hvidvin kunne snildt være taget i dag. Havde aftalt en time, og med bad før og efter endte det med at der var gået lidt mere før jeg stod ved bilen igen. Helt sublim start på ugen som jeg gerne gentager hvis muligheden byder sig. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikkel2 4 Skrevet 26. Juli, 2023 Besøgte hende den anden aften, og havde en hel fantastisk gfe oplevelse med en super nuttet dejlig pige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikkel2 4 Skrevet 26. Juli, 2023 Besøgte hende den anden aften, og havde en hel fantastisk gfe oplevelse med en super nuttet dejlig pige ps! Inden jeg bliver beskyldt for falsk reklame, så tjek lige oprettelses datoen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg