Hop til indhold
Pussyadvisor

VIDEOANMELDELSE: Mia største bryster i Kbh

Recommended Posts

Nobody gave you  permission to post anything…. It’s disgusting and so disrespectful to make money like this. And you promised to make another videos of another girls. Better if hide yourself because you will have problem (i was mia but i dont have account).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jennifer I understand your concern regarding you collagues mistreatment - I saw the video which was uploaded and it was not you in iit. She had tattoos and although I haven’t seen you irl I still believe I would be able to tell.

Til andre i forummet: Ja videoen er blevet taget ned. Men det er vel også sådan det mundtlige samtykke foregår, altså rette vedkommende kan altid tage samtykket tilbage.

Det var umiddelbart et fedt koncept. Såfremt begge parter er indforstået med aftalen. Manden har jo ikke lagt skjul på hans handling og intention så jeg kan derfor ikke lige se hvorfor det ville give mening ligefrem at politianmelde manden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Javelja skrev, for 15 minutter siden:

Jennifer I understand your concern regarding you collagues mistreatment - I saw the video which was uploaded and it was not you in iit. She had tattoos and although I haven’t seen you irl I still believe I would be able to tell.

Til andre i forummet: Ja videoen er blevet taget ned. Men det er vel også sådan det mundtlige samtykke foregår, altså rette vedkommende kan altid tage samtykket tilbage.

Det var umiddelbart et fedt koncept. Såfremt begge parter er indforstået med aftalen. Manden har jo ikke lagt skjul på hans handling og intention så jeg kan derfor ikke lige se hvorfor det ville give mening ligefrem at politianmelde manden.

Jeg forstår det som at det er Mia som skriver fra Jennifers eroguide account fordi hun ikke har sådan en?

Der må slet ikke være tvivl om at hun vil tillade filmen på nettet, og har han rent mel i posen vil der også være tekst beskeder mellem dem om det inden han uploader den, det er klart, jeg medvirker selv i 2 videoer på OF og begge gange har vi da skrevet om det inden hun uploadede! Alt andet er da helt uacceptabelt, fandme klamt hvis det er som det ser ud lige nu, en mand med en rådden sjæl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dårlig stil hele vejen igennem synes ikke det har noget med en anmeldelse at gøre at lægge et link op til en onlyfans video af sexen som man prøver at tjene penge på. 

Men det stikker jo helt af da det viser sig at GPen / Pigen ikke har givet lov til at han deler videoen på den måde for at tjene på det og så kommer med en bøvet undskyldning om forkellige syn på om der var tilladelse. 

Enten har du tilladelse / samtykke til at dele videoen og har det på skrift eller også så har du ikke det er ret ligetil. :angry: 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 8 timer siden:

Dette er intet mindre end en chokerende tråd. Hvordan fanden kan man overhovedet overveje at mene det er OK at offentliggøre en video man har taget hos en pige??

And feel free to report it to the Police as well. It's obviously not legal to publish such video material.

i dont have account because the website is doesnt work and i dont have time to create an account as well. I just feel this uncorrect to me and to anothet girls….its just not okay! I dont wanna go to the police because why??!?…. But i wanted to protect my friend for example Sabrina etc, because he just planned to post them as well. We are humans and its so disrespectful, also we try to keep in secret your  privat things as a client… but to make money with a video…increlible! Without any question….. crazy and disrespectful. (mia)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I think this “gentleman” didnt think i will see this post but my really dear client sent me if i agreed or not.. i was in shock maybe its my fault to let people make video of me, but i was thinking people has more respect… i was wrong. Disgusting. (Mia)

Redigeret af JenniferBigTits

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Hulbror

Du fik da helt ret - det er Mia der skriver igennem Jennifers profil.

Enig ift. det skriftlige samtykke per sms. Især i forhold til vedkommende der uploader og eventuel senere anmeldelse, der er rimelig vigtigt at have noget dokumentation på tilladelsen.

@Dillermand Junior

Jeg er ikke ekspert indenfor lovgivning om samtykke, men du har altså ikke helt ret. Der findes både mundtlig- og skriftligt samtykke og sidstnævnte er allerbedst for at undgå nogen tvivl.

Det kan jo givetvis godt være at han fik tilladelse og som Mia så har fortrudt eller misforstået, hvorfor det også er blevet til sådan et shitshow det er havnet i nu.

Min pointe er nok bare, at det ikke giver nogen mening at lave en bevidst kriminel handling (optage sex og ligge det på internettet) for derefter at gå ud at reklamere omkring det på et offentligt forum. Det ville være så uintelligent at jeg lidt formoder at trådstarter ikke har haft noget ondt i sinde. 

Jeg fik ærlig talt bare lyst til at besøge hende efter at have set den 5 min lange video. Genial reklame efter min mening. Omvendt er jeg ærgerlig over hvis det ikke var frivilligt alligevel. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skulle ikke skjules på nogen måde, derfor er det også lagt op under pigens navn.
Er slet ikke i tvivl om pigerne læser deres anmeldelser. Så selvfølgelig ville hun da se når videoen kom op.

Der er ingen grund til at gå i detaljer herinde.

Da pigen skrev til mig sletter jeg videoen. Det kom noget bag på mig. Men hvorfor begynde at diskutere noget som der i virkeligheden kun er en person der styrer/bestemmer - og det er pigen. Længere er den ikke herfra.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Javelja skrev, for 13 minutter siden:

Det kan jo givetvis godt være at han fik tilladelse og som Mia så har fortrudt eller misforstået, hvorfor det også er blevet til sådan et shitshow det er havnet i 

Selvfølgelig har han ikke tilladelse når pigen skriver her i tråden fra den anden GPs profil at han ikke havde fået lov :angry: 

Det at videoerne er taget ned igen viser også at der ikke var tilladelser på plads. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 6 minutter siden:

Selvfølgelig har han ikke tilladelse når pigen skriver her i tråden fra den anden GPs profil at han ikke havde fået lov :angry: 

Det at videoerne er taget ned igen viser også at der ikke var tilladelser på plads. 

Det kan da godt være at han har haft tilladelse hvis de enten har talt eller skrevet sammen inden videoen blev optaget og uploadet. At hun så vælger af den ene eller anden grund at trække samtykke tilbage resultere så i at manden tager videoen ned? Hvis man skulle følge den tankegang du kører skulle han så have lavet videoen blive for at bevise sin uskyld? Uanset hvad så er det som trådstarter selv siger - det en en sag for gp’en og uploaderen. Det var bare fristende at udfordre din tankegang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 4 timer siden:

Hun skriver der ikke var tilladelse stop dig selv 

Ingen ved hvad der er op og ned, på den baggrund er det svært at tage nogens parti.
Det kan nemt være sådan at Mia har fortrudt efter at have set videoen og der ikke er lavet en egentlig kontrakt. Who knows. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, 1 time siden:

Ingen ved hvad der er op og ned, på den baggrund er det svært at tage nogens parti.
Det kan nemt være sådan at Mia har fortrudt efter at have set videoen og der ikke er lavet en egentlig kontrakt. Who knows. 

Jeg ser ingen grund til at så tvivl om pigens oprigtighed når man læser hvad hun skriver og hvordan hun formulerer det.

Uanset hvad hav en skriftlig underskrevet kontrakt hver gang med alle kvinderne hvis du vil tjene penge på den måde det er det mindste man kan sørge for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Der er ikke nødvendigvis nogens parti at tage. Det er ulovligt at dele video'er uden en klar aftale. Det mener den ene part ikke der var, så det var der ikke.....

Det kan nemt være sådan at Mia har fortrudt efter at have set videoen og der ikke er lavet en egentlig kontrakt.

Tjah. Hvis der ikke foreligger en kontrakt, kan det nok ikke bevises at der findes nogen som helst aftale der kan fortrydes. Jeg tvivler på at en sms-korrespondence er nok til at tjene penge på at udstille andre på den måde, hvis de ikke vil.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 2 minutter siden:

Der er ikke nødvendigvis nogens parti at tage. Det er ulovligt at dele video'er uden en klar aftale. Det mener den ene part ikke der var, så det var der ikke.....

Det er netop at tage nogens parti at tage den enes part udsagn til indtægt selvom du ikke aner hvad der i virkeligheden er sket.

Jeg tvivler på ham der har lavet videoerne kan være så torske dum at han ligger dem på onlyfans og advisere dem her uden at have overvejet pigerne nok ville opdage det lyn hurtigt og det  potentielt ville få konsekvenser for ham. Men det er da muligt, den sidste idiot er ikke født. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
pacer skrev, for 25 minutter siden:

Det er netop at tage nogens parti at tage den enes part udsagn til indtægt selvom du ikke aner hvad der i virkeligheden er sket.

Jeg behøver jo ikke have direkte viden om hvad der er sket, når pigen siger der ikke er givet tilladelse, og TS siger der er "uenighed om tilladelse". Det behøver du heller ikke. Det er ikke at tage stilling at konkludere at i det tilfælde findes der ikke en tilladelse.

pacer skrev, for 26 minutter siden:

Jeg tvivler på ham der har lavet videoerne kan være så torske dum at han ligger dem på onlyfans og advisere dem her uden at have overvejet pigerne nok ville opdage det lyn hurtigt og det  potentielt ville få konsekvenser for ham. Men det er da muligt, den sidste idiot er ikke født. 

Tjooh... bum bum

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 3 minutter siden:

Jeg behøver jo ikke have direkte viden om hvad der er sket, når pigen siger der ikke er givet tilladelse, og TS siger der er "uenighed om tilladelse". Det behøver du heller ikke. Det er ikke at tage stilling at konkludere at i det tilfælde findes der ikke en tilladelse.

Det kan du ikke konkluderer ud fra de udsagn, du kender ikke til deres fælles korrespondance. Men vi kan nok godt konkluderer det ikke foreligger en klokkeklar kontrakt, vores ven er er amatør og han som minimum ikke tænkt sin ellers gode idé igennem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
pacer skrev, for 13 minutter siden:

Det kan du ikke konkluderer ud fra de udsagn, du kender ikke til deres fælles korrespondance. Men vi kan nok godt konkluderer det ikke foreligger en klokkeklar kontrakt, vores ven er er amatør og han som minimum ikke tænkt sin ellers gode idé igennem. 

Men det gør jeg. Konkluderer. Og understøttes af at videoen er fjernet. Det er der nok en grund til..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfra ved vi egentlig at det reelt er Mia der skriver fra Jeniffers profil?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 1 time siden:

Nu kører du da helt ud af et langdrev i konspirationer for at retfærdigøre trådstarters dårlige og uacceptable opførsel. 

• Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 4 timer siden:

Det aner vi ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 4 timer siden:

Nu kører du da helt ud af et langdrev i konspirationer for at retfærdigøre trådstarters dårlige og uacceptable opførsel. 

Prøv lige at geare lidt ned, han stiller blot spørgsmålstegn ved om man reelt kan være sikker på det er hende.

Han forsvarer på ingen måde TS og dennes opførsel. 

Utroligt folk farer op og griber høtyven, såfremt nogen stiller spørgsmålstegn. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er meget simpelt hvis han vil køre den slags forretning så hav helt klare kontrakter på brugen det er ikke sket derfor er videoerne nede igen alt andet er komplet ligegyldigt spekulation og motivforskning

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferBigTits skrev, for 23 timer siden:

Nobody gave you  permission to post anything…. It’s disgusting and so disrespectful to make money like this. And you promised to make another videos of another girls. Better if hide yourself because you will have problem (i was mia but i dont have account).

Know what else is "disgusting"? The way you treat your customers, straight up opti fuck, worst experience I've ever had was with you.

Del dette indlæg

Link til indlæg
zenzyg skrev, for 41 minutter siden:

Know what else is "disgusting"? The way you treat your customers, straight up opti fuck, worst experience I've ever had was with you.

Mia eller Jennie?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...