Danishman 85 Skrevet 17. Juli, 2023 Goddag venner. Jeg efterlyser 2 thai piger hvor man kan få fuld pakke med begge sammen. Helst mellen Randers og vejle. Nogen som ved? Gerne med anal slug Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 17. Juli, 2023 PP Massage i Aarhus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 17. Juli, 2023 (edited) @Danishman Anal slug findes vist kun under efterlysninger Redigeret 17. Juli, 2023 af Cords Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 17. Juli, 2023 Jyskpik skrev, for 47 minutter siden: PP Massage i Aarhus Der er rigtig mange rosende ord herinde på PP massage. Men er det rigtig men ikke kan finde nogle af pigerne på annoncelight eller andre steder. Og hvis ikke hvordan sikre man sig så det er nogle sprøde piger på stedet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 90 Skrevet 17. Juli, 2023 Danishman skrev, 1 time siden: Goddag venner. Jeg efterlyser 2 thai piger hvor man kan få fuld pakke med begge sammen. Helst mellen Randers og vejle. Nogen som ved? Gerne med anal slug Gad vide om der findes noget tilsvarende i den store by København eller tæt derpå? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 17. Juli, 2023 (edited) Strandløven skrev, for 1 time siden: Gad vide om der findes noget tilsvarende i den store by København eller tæt derpå? Du kan jo prøve at oprette din egen tråd, i stedet for at afspore denne. Det gør du her; https://www.eroguide.dk/forum/forum/84-efterlysninger-af-thaimassage-og-thaipiger-på-sjælland-og-københavn/ Redigeret 17. Juli, 2023 af Gløden 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 17. Juli, 2023 Danishman skrev, for 2 timer siden: Jeg efterlyser Jeg har rapporteret dit indlæg således at en Moderator kan flytte tråden til "Efterlysninger, Jylland" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jusse22 22 Skrevet 17. Juli, 2023 Prada skrev, for 3 timer siden: Der er rigtig mange rosende ord herinde på PP massage. Men er det rigtig men ikke kan finde nogle af pigerne på annoncelight eller andre steder. Og hvis ikke hvordan sikre man sig så det er nogle sprøde piger på stedet ? Jeg mener at Gip(b) altid er der, men resten af GP'erne roterer væk når de tre måneder er gået. Jeg kunne selvfølgelig gætte forkert. Gip er i mine meget sprød, med stor renovation på forlygterne, og ellers en meget tynd krop. Hun er skide sjov at være sammen med, og prøver altid at listen en pige eller to med i legen, hvis du betaler for det. Der er ikke meget at gå forkert med hos PP, så bare gå på besøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 17. Juli, 2023 Prada skrev, for 7 timer siden: Der er rigtig mange rosende ord herinde på PP massage. Men er det rigtig men ikke kan finde nogle af pigerne på annoncelight eller andre steder. Og hvis ikke hvordan sikre man sig så det er nogle sprøde piger på stedet ? Jeg garanterer for at du ikke bliver skuffer: https://massago.dk/klinikker/pp-thaimassage/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg