Hop til indhold

Recommended Posts

Tror grunden til at det er svært at finde anmeldelser er fordi hun hele tiden skifter navn (men beholder billederne).

Besøgte hende engang for et års tid siden det var slet ikke pengene værd. Man må næsten ikke røre ved hende og det er tæt på umuligt at kommunikere med hende. Hun bruger translate til alt og forstår heller ikke engelsk.

Så med mindre det har ændret sig meget siden kan jeg i hvertfald ikke anbefale det

Del dette indlæg

Link til indlæg
rmd10cl skrev, for 33 minutter siden:

Tror grunden til at det er svært at finde anmeldelser er fordi hun hele tiden skifter navn (men beholder billederne).

Besøgte hende engang for et års tid siden det var slet ikke pengene værd. Man må næsten ikke røre ved hende og det er tæt på umuligt at kommunikere med hende. Hun bruger translate til alt og forstår heller ikke engelsk.

Så med mindre det har ændret sig meget siden kan jeg i hvertfald ikke anbefale det

Mange tak. 
Ja når man ofte skifter navn så er det fordi der er ugler i mosen, en skam for hun er lige min kop te.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...