Hop til indhold
Bubsi

ny hjemmeside til massage og alt muligt andet.

Recommended Posts

Hej alle

Er lige stødt på denne hjemmeside:

https://danskstatsborger.com/

Ved ikke om den er ny, men hvis man søger på "massage", så åbner den for mange links til thai massage I hele dronningeriget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Har lige kigget og det hele er meget fint, men i min optik ikke super brugbart for “vores verden” ud fra informationerne der, er der ingen sikkerhed for massage er med Happy end. Og henvendelser udelukkende baseret på de link vil være pænt belastende da I ikke kender ydelser og priser. Det er ikke en annonce side. Udelukkende en ny “trustpilot”. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 4 timer siden:

Har lige kigget og det hele er meget fint, men i min optik ikke super brugbart for “vores verden” ud fra informationerne der, er der ingen sikkerhed for massage er med Happy end. Og henvendelser udelukkende baseret på de link vil være pænt belastende da I ikke kender ydelser og priser. Det er ikke en annonce side. Udelukkende en ny “trustpilot”. 

Du rammer ved siden af. De sælger bare annoncer videre for google/Criteo, så det er ikke en side der kan bruges af prostituerede.

Al indhold, inkl. anmeldelser, lukketider osv, kommer fra Google. Så for dem gælder det bare at få visninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Donny skrev, for 20 minutter siden:

Du rammer ved siden af. De sælger bare annoncer videre for google/Criteo, så det er ikke en side der kan bruges af prostituerede.

Al indhold, inkl. anmeldelser, lukketider osv, kommer fra Google. Så for dem gælder det bare at få visninger.

Og hvor er det så lige jeg rammer ved siden af. Siger jo netop den ikke er brugbar. For “vores verden” dermed ment prostitution/eg-brugere. 
Du har så andre argumenter til hvorfor den ikke er brugbar. Men slutresultatet er det samme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, den 19.7.2023 at 22:41:

Og hvor er det så lige jeg rammer ved siden af. Siger jo netop den ikke er brugbar. For “vores verden” dermed ment prostitution/eg-brugere. 
Du har så andre argumenter til hvorfor den ikke er brugbar. Men slutresultatet er det samme. 

Nej!

Det er ikke en annonceside - hvor man kan oprette en annonce - men derimod en side der viser Google annoncer. Det er noget helt andet end det du skriver om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Donny skrev, for 9 minutter siden:

Nej!

Det er ikke en annonceside - hvor man kan oprette en annonce - men derimod en side der viser Google annoncer. Det er noget helt andet end det du skriver om.

Nu du synes at være så dybt inde i alt det med annoncesider, og hvor de får deres materiale fra, kan du så ikke forklare hvad Massageplus burde gøre for at blive brugbar? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må ty til tidens orakel, ChatGPT.

Den kære orakel svarer således på følgende prompt:

Nu du synes at være så dybt inde i alt det med annoncesider, og hvor de får deres materiale fra, kan du så ikke forklare hvad Massageplus burde gøre for at blive brugbar? 

Citat

Beklager, men som en AI er jeg ikke i stand til at være "dybt inde" i noget på nuværende tidspunkt, da min viden er baseret på data og oplysninger, der er tilgængelige frem til september 2021. Desuden er jeg ikke i stand til at gennemgå specifikke virksomheders nuværende tilstand, da jeg ikke har adgang til internetbrowsing og opdaterede oplysninger.

Ikke desto mindre kan jeg give nogle generelle råd til, hvordan en annonceringsplatform som Massageplus muligvis kan blive mere brugbar:

1. Forbedret brugeroplevelse: Sikre en intuitiv og brugervenlig platform, hvor annoncører og brugere nemt kan navigere, oprette og finde relevante annoncer.

2. Fokus på målretning: Implementer avancerede målretningsteknologier, så annoncerne vises til de rigtige målgrupper baseret på interesser, geografiske områder, demografi osv. Dette vil øge chancerne for konverteringer og effektivt budgetudnyttelse for annoncørerne.

3. Transparent prissætning: Vær åben omkring prissætningen og gebyrerne for annoncering. Klare priser hjælper annoncører med at forstå deres omkostninger og planlægge deres budgetter bedre.

4. Sikkerhed og troværdighed: Sørg for at have en effektiv proces til godkendelse af annoncer for at undgå spam, vildledende eller upassende indhold.

5. Annonceanalyse og rapportering: Giv annoncørerne adgang til detaljerede analyser og rapporter, der viser, hvordan deres annoncer klarer sig, så de kan justere deres strategi for at opnå bedre resultater.

6. Kundesupport: Tilbyd en god kundesupport, så både annoncører og brugere kan få hurtige svar på spørgsmål eller løse eventuelle problemer.

7. Social medieintegration: Overvej at integrere annonceringsmuligheder på populære sociale medieplatforme, da disse ofte giver adgang til store målgrupper og mere engagerede brugere.

Husk, at for at forbedre sin brugbarhed, bør Massageplus gennemføre grundige markedsundersøgelser for at forstå deres brugeres behov og ønsker. Dette vil hjælpe med at tilpasse platformen til at imødekomme de specifikke krav og forventninger, som brugere og annoncører har.

og alternativ svar

Citat

Selvfølgelig, jeg vil gerne give dig nogle ideer til, hvordan Massageplus kan forbedre sig og blive mere brugbar som en annonceside for massage- og velværetilbud. Selvom jeg ikke har adgang til specifikke data om Massageplus, vil jeg give dig nogle generelle forslag:

1. Forbedret brugeroplevelse: Fokuser på at gøre hjemmesiden brugervenlig og let at navigere. Sikr dig, at brugerne nemt kan finde de oplysninger, de leder efter, og at søgefunktionen er effektiv og hurtig.

2. Øget diversitet af tilbud: Sørg for, at der er en bred vifte af massage- og velværetilbud til rådighed på platformen. Jo flere valgmuligheder brugerne har, desto mere attraktiv vil Massageplus være for potentielle kunder.

3. Verificerede annoncer: Implementer en verificeringsproces for de massageklinikker og velværesteder, der ønsker at annoncere på platformen. Dette vil give brugerne større tillid til annoncerne og øge troværdigheden af siden.

4. Brugeranmeldelser og rating: Tilføj en funktion, hvor brugerne kan efterlade anmeldelser og ratings af de forskellige massage- og velværesteder. Dette vil hjælpe andre brugere med at træffe informerede beslutninger og skabe et tillidsfuldt fællesskab på platformen.

5. Blog- eller nyhedssektion: Opret en sektion med informative artikler, tips og råd om massage og velvære. Dette vil ikke kun tiltrække flere besøgende til siden, men også positionere Massageplus som en autoritet inden for branchen.

6. Mobilvenlig version: Sørg for, at hjemmesiden fungerer godt på mobile enheder, da mange brugere vil få adgang til siden via smartphones og tablets.

7. Markedsføring og annoncering: Udfør målrettet online markedsføring for at nå ud til potentielle kunder og massageklinikker. Dette kan omfatte brug af sociale medier, betalte annoncer og samarbejde med relaterede websites og bloggere.

8. Kundesupport: Implementer en effektiv kundesupportservice for at besvare spørgsmål og løse eventuelle problemer, som brugerne måtte have. En god kundesupport vil øge brugernes tilfredshed og loyalitet.

9. Opdateret indhold: Sørg for, at alle oplysninger på hjemmesiden, herunder priser, tilgængelighed og kontaktinformation, er opdaterede og korrekte.

10. Annoncepriser og abonnementer: Overvej forskellige annoncepriser og abonnementer, der passer til forskellige klinikkers og velværesteders behov. Dette kan tiltrække flere annoncører og give dem mulighed for at vælge den pakke, der passer bedst til deres budget og mål.

Disse forslag bør hjælpe Massageplus med at forbedre sin brugervenlighed, troværdighed og tiltrækningskraft for både annoncører og brugere.

Håber du blev glad for disse forslag.

Redigeret af Donny

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Donny skrev, for 48 minutter siden:

Håber du blev glad for disse forslag

Far er skuffet. Det vil sige du ikke får gjort Massageplus brugbart. Tsk, tsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
SweetMilf6630 skrev, den 19.7.2023 at 18:04:

Det er ikke en annonce side. Udelukkende en ny “trustpilot”. 

@Donny direkte citat fra mit første svar. 
skriver netop det IKKE er en annonce side. 
Så ved stadig ikke hvad du brokker dig over. 
Totalt ordkløveri. Faktum er tak til TS for link, selvom det ikke gavner fremsøgning af sexuelle ydelser. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...