pacer 2588 Skrevet 19. Juli, 2023 Okay ikke det helt vilde men det gjorde mig så tændt at jeg ikke kan huske hvornår det sidst er sket. Havde bestilt alm blid olie massage og body to body. Massagen med varm olie var rigtig skøn. Efter en halv time tog hun sit tøj af og begyndte sin b2b, blev helt overrasket over hvor slank og lækker hun var nøgen. Hun begyndte at køre rundt på min ryg, med tydelig indlevelse og jeg kunne mærke hendes lille dusk gnubbe op af mig. Blev vendt rundt og så begyndte jeg at deltage med min hænder der forsigtigt strejfede hendes køn, hun var tydelig ophidset. Hun arbejde sig op af mod mit ansigt og hendes kønshår strejfede min mund som villigt tog fat med læberne, det endte med hun sad på mit ansigt og min tunge var dybt begravet alt imens hun med rigeligt olie gav mig svensk. Hun holdt flere pauser undervejs med det svenske og kærte brysterne runt om kalorius, efter 50 min blev hun lidt mere målrettet stadig med min tunge i fuld galop. Det endte som det skulle og fik en fin afvaskning bag efter. Oplevelsen var helt i top min bedste b2b ever, sjovt nok var hun ikke særlig talende eller smilende men tændt var hun utvivlsomt. Jeg lægger den her fordi jeg ikke vil angive navn for jeg tror ikke det er normal service, Jeg gav drikkepenge noget jeg ellers aldrig gør, nu var prisen i forvejen også fordelagtig så synes det var passende at lægge lidt mere end aftalt på trods af min sparsomme økonomi. Fed oplevelse og jeg skal selvsagt forbi igen på et tidspunkt. / Pacer 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 19. Juli, 2023 Det er de uventede drejninger, der gør man gider Thai miljøet. Man ved aldrig hvordan det ender. Og tak for intet link, så ikke andre forventer/forlanger det samme. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-addict1 101 Skrevet 19. Juli, 2023 Dejlig beretning, men fuldstændig værdiløs for os andre, den burde være i"de grå sider" i ugens rapport. Herinde bliver man kun misundelig og har ikke indtryk af vi er her for og læse historier uden og kunne bruge det til noget. Tak fordi du trods alt lagde den i den rigtige gruppe. 1 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4640 Skrevet 19. Juli, 2023 Thai-addict1 skrev, for 23 minutter siden: fuldstændig værdiløs for os andre I forhold til, om du kan bruge beretningen til at opsøge pigen og håbe på at få samme omgang? Ja, så er den værdiløs. I forhold til @pacers bevidste valg om at skrive, så beretningen giver et indblik i, hvad der nogen gange kan ske i thaimiljøet, hvor selv de af os med en del år på bagen kan blive overraskede, der er det bestemt ikke værdiløst. Så for folk, som er nysgerrige på thaimiljøet og de særlige ting, som nogen gange sker der, har det værdi, men hvis man som dig er ligeglad med beretninger om sidstnævnte, så er din konklusion ikke så overraskende. Er derudover enig med @sweetstone i, at det er fint, at trådstarter bevidst har udeladt et link. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 19. Juli, 2023 Thai-addict1 skrev, for 39 minutter siden: Dejlig beretning, men fuldstændig værdiløs for os andre, den burde være i"de grå sider" i ugens rapport. Herinde bliver man kun misundelig og har ikke indtryk af vi er her for og læse historier uden og kunne bruge det til noget. Tak fordi du trods alt lagde den i den rigtige gruppe. At du bliver misundelig kan jeg ikke gøre ved, pointen er jo at beskrive hvad der kan ske under et thai besøg hvis man er heldig nok. Havde det været til de grå sider havde hun nok taget den til roden og blevet kneppet op af vægen mens hendes 2 veninder slikke røv og kugler imens, alt sammen helt gratis bare fordi jeg var uimodståelig. Jeg glædes over det har værdi for mig selv og andre. Jeg har besøgt mange thaipiger i tidens løb og nogle få gange har jeg fået mere end forventet, også mere end denne gang. Jeg er glad for du trodsalt både starter og slutter med ros. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 400 Skrevet 19. Juli, 2023 Det er det fede ved thaimassage. Man kan aldrig helt vide hvordan tingene ender. Jeg er helt pjattet med den vinkel på det. Nogle gang kommer man hjem med vilde oplevelser, andre gange var det bare en normal massage. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg