Milner 534 Skrevet 21. Juli, 2023 Har set nogle tiktok filmklip fra pige-gader i Bla. Pattaya, - piger sidder på lange rækker med deres mobiltelefon, venter vel på en "sponser"? Hvordan undgår man at komme hjem med en ladyboy?? Er man "ladyboy" uanset om man er opereret eller stadig har sin penis?? Håber nogle har lidt erfaring? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 542 Skrevet 21. Juli, 2023 Hvis du finder det svært at se forskel eller er svagtseende, så er det en god idé at holde igen med alkoholen efter mørkets frembrud. Herudover ser jeg på bl.a. på følgende fysiske træk; højde over 1.70 m, store fødder/hænder, skulderstørrelsen, adamsæble, silikonebryster, meget make-up og en meget overdrevet lys stemme. Disse kan give en god indikation på, at der er tale om en ladyboy/katoey. Jeg vil skyde på, at jeg har været sammen med 50-75 thaipiger fra Pattaya og det har aldrig været tale om en ladyboy/kateoy. Jeg bruger dog også primært apps til at møde dem, hvilket (måske?) mindsker risikoen, da de fleste ladyboys på diverse apps, trods alt nævner at de er ladyboys, hvilket er rigtig god stil. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 21. Juli, 2023 ErnstOle skrev, for 4 minutter siden: svært at se forskel eller er svagtseende, Det er jeg så ikke alene om, med tanke på hvor tit vi bare her hjemme har diskussionen om diverse thaipiger 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 21. Juli, 2023 Milner skrev, 1 time siden: Hvordan undgår man at komme hjem med en ladyboy?? Du kan evt øve dig og få noget praktisk erfaring ved at besøge Luna Bar & Thai Corner på Vesterbro inden turen går til Thailand. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 359 Skrevet 21. Juli, 2023 Hvis du finder dem på ThaiFriendly, så kan du evt. altid spørge "Are you a real girl?". Et godt skridt ville også være at få vagten på dit hotel til at tjekke ID og få ham til at se om det er en ladyboy (enten kan det fremgå af ID-kortet eller også kan han spotte det når han ser personen - han er jo trods alt lokal). 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 21. Juli, 2023 Se på højden. De fleste thai kvinder er under 165. Ladyboys som er på arbejde har desuden næsten altid skruet påklædning, make-up og adfærd op til niveau "for meget" og er også ofte mere højrøstede og pågående. Du kan sagtens undgå dem hvis du ønsker. Siden du er nybegynder så får du lige lidt velmente råd med på vejen: Lad være med at virke som et let offer (dvs lad være med at drikke dig fuld). Undgå slåskampe. Pas på din drink. Pas på i trafikken. Politiet holder stort set altid med Thai'en. Undgå invitationer til ping-pong shows - det er svindel. Tæl dine byttepenge. Se evt også en youtube video om "top 10 scams in thailand" - det er ikke kun i nattelivet man kan komme galt afsted. Altså kort sagt: Undgå at være et fæ. Hvis det er barer du har set i de der videoer hvor der sidder piger på stole og ligner at de venter på nogen, så lyder det som om du har set nogle beer bars. Pigerne her får som udgangspunkt provision af din bar tab, og det er sådan set deres job. Nogle vil forsøge at ryste flere penge ud af dig i form af tips. Det behøver du ikke give dem hvis du ikke vil. Hvis du har lyst til at knalde med pigen, så kan du spørge om hun har lyst til "short time" (dvs en tur til hotellet eller ovenpå af ca 1 times varighed) eller "long time" som er en overnatning på dit hotel. Hvis hun siger alt muligt andet end ja tak så betyder det nej og du kan finde dig en anden bar. Hvis i bliver enige om at tage arrangementet udenfor baren, så skal der betales "bar fine" som er en kompensation til baren for at pigen tages ud af barens økonomi for aftenen. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg