Hop til indhold
Guest Antoninus

Prettypoison Aarhus

Recommended Posts

Bmand skrev, for 23 timer siden:

Er der slet ikke en der kan fortælle lidt om hende :)

Vi tager en for holdet ind imellem og laver en feedback på det her på siden. Måske er det din tur.

DU kan jo bare gå igen hvis det er fusk og lusk

Men jeg holder med beundreren at det virker lidt. Men hvad måske er hun bare genert og ikke vil ligge flere billeder op;)

Redigeret af elcon71

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har mødt denne skønne kvinde (dog i Odense) Jeg blev lukket ind af hendes veninde Sofiaa, da PP var i bad. Sofiaa er sørme også  en sød, frisk og også meget flot kvinde. Jeg blev budt på en sodavand, og vi small talkede lidt.

Efter kort tid kom PP. ind til os iført håndklæde og intet andet (jeg måtte li synke en gang og tælle til 10) vildt sprød og sød, vi afregnede og gik på værelset.

Jeg havde på forhånd bestilt blowjob mit allez, da det er min ting. Håndklædet faldt og den lækreste krop blev vist frem, og bestemt ingen berøringsangst. Der blev leveret et godt blowjob og afslutningen med hende på knæ, var li hvad jeg manglede på en standard onsdag. Jeg er fan og kommer helt sikkert igen når hun gæster Odense næste gang. Måske til en trekant med dem begge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...