Hop til indhold

Recommended Posts

ja trængte bare til noget massage og havde før læst noget om at de var dygtige i Rønde wellness...

Så det skulle prøves, har ikke været der før. Bestilte en time og spurgte om jeg kunne tage bad først, altså kommunikation på sms, "ja ok bare iorden", skrev hun, men da jeg så ankom var det bare direkte henvisning til madrassen. 
Massagen var god, hun fandt nogen ømme punkter, brugte meget albuer. Hun virkede sød og i godt humør. Ingen pirring, men god kontakt med fingre på kroppen. Har heller ikke før prøvet et varmt vådt håndklæde  over øjnene.

Men... 

De var to i lokalet og aldrig har jeg da oplevet så meget snak. På Thai. 
Mobilen ringede 2 gange og hun tog den. Plus hvad hun ellers gik efter.
Der er to brikse med gardiner mellem, man er godt nok tæt på den anden.
Jeg havde så meget olie på kroppen da jeg kom hjem at jeg måtte tage et langt bad.

...kommer nok ikke igen

Redigeret af Jankanda

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jeg ikke genkende

Den ældre af dem synes jeg giver god massage, hun har blandet sig en enkelt gang, hvis der var for meget snak

Hun går altid over tiden, hun virker som om hun gerne vil gøre det ordentligt, det giver jeg hende ekstra for

Mit olie tørrer hun af undervejs

De har også et briks i værelset ved siden af, så der er 3 brikse i alt

Jeg kommer igen, men der er absolut intet frækt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...