Hop til indhold
Lucky69luke

Fantastisk hård massage med mindblowing afslutning

Recommended Posts

Hej Drenge,

Her lige et look back på gode oplevelse hos Roskilde thai massage!

http://www.thaimassage76.dk/abningstider

Pigerne er alle exam. Massage piger der kan deres kram både massage og afslutning!

Jeg har haft fornøjelsen of to forskellige piger, begge Thai og mellem 30-40 år,

Dejlig fyldige .. God røv, faste og store bryster str. 85-90 D skåle ;-)

De levere den fulde pakke, men jeg har kun nuppet massage og HJ/BJ indtil nu!

Jeg kan kun huske navnet på den ene Amy, men hun tog mig med på en oplevelses tur!

Amy startede med at foreslå B2B og forklarede at hun ville bringe mig helt op i skyerne,

Hun viste mig sin dejlige barm og guderne skal vide jeg var fristet, de kaldte på mig .. I kor;-)

Nu havde jeg bestemt mig for massage (Kun) og havde faktisk lige fået sex ...så klart hoved.

Massagen var fantastisk, hun kan virkelig noget med de hænder og de komplementeredes jeg.

Dermed åbnede jeg igen diskussionen omkring en afslutning og det famøse B2B program.

Hun havde virkeligt godt fat i mig med massagen, og fik barmen helt ind over mig (hovedet).

Hun forstod lige at trække kjolen op så de små trusser kunne afsløre nogle stramme læber!

Jeg måtte give mig og bestille et blow, men udfordrede hende at det ville være hårdt arbejde,

Jeg kunne mærke det var en af de dage... Jeg havde jo en god oplevelse i bukserne fra igår!

Amy, Stimulerede under massagen i en såden grad at jeg jeg var imponeret hun kunne noget,

Det blev en dejlig tid hvor Amy professionelt arbejde med min pik det stod lige op i luften !

Men jeg kom bare ikke hun gav den fuld gas, gik dybt , stramme læber og tunge arbejde,

Til sidst var hun tæt på krampe i kæberne og gik til HJ hvor sluttelig hun flåede gummien af.

Nu blev det til special behandling af glans mens rod og boller fik jerk og shquezzes ;-) humm

Da jeg endeligt kom sprøjtede jeg Big time, så selv vulkanske gejsere ville nikke anerkendende.

Amy, svedte og brokkede sig noget, sagde at nu skulle jeg bestille b2b next time ... Det gør jeg så!

Del dette indlæg

Link til indlæg

2 besøg er det blevet til. Begge med kort varsel, men uden problemer.

Stedet ligger lige ved siden af McDonalds, så hvis man kommer uanmeldt og der er optaget kan man jo enten vente hos dem eller i deres egen ventestue.

Det betyder også at parkering ikke er et problem.

Mit første besøg var lidt spøjst. Jeg bestilte en Roskilde speial, som skulle være ½ time olie massage & ½ time Tantra (hvilket jeg ikke havde prøvet på det tidspunkt) her startede en ældre dame ud med den almindelige massage, og efter en halv time forsvandt hun og en yngre og langt kønnere model tog over – det endte naturligvis i et HJ, med åben top og fri berøring

2 gang fik jeg den kønne fra start, og historien gentog sig: God massage & godt HJ i topløs forfatning.

Stedet kan klart anbefales, tror jeg må prøve en b2b, næste gang, det var jeg ikke klar over de tilbød

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen of to forskellige piger, begge Thai og mellem 30-40 år,

Dejlig fyldige .. God røv, faste og store bryster str. 85-90 D skåle :wink:

De levere den fulde pakke, men jeg har kun nuppet massage og HJ/BJ indtil nu!

Jeg kan kun huske navnet på den ene Amy, men hun tog mig med på en oplevelses tur!

Fandt du ud af, om Amy eller den anden pige har naturlige/ægte bryster? :)

Når/hvis du finder ud af navnet på pige nr. 2, må du gerne oplyse det her i tråden.

Det er altid rart at have et navn at gå efter, når man besøger en (thai-) klinik.. ;)

Amy lyder til at være topklasse - jeg mener også at kunne huske anmeldelser fra Hedomax i sin tid, hvor en eller anden "politibetjenten" positivt anmeldte både Amy og 3-4 andre af pigerne fra samme klinik, men det er efterhånden en del år siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Amy,

Var ret ny ! Og her betyder det ankommet i sommers direkte fra London hvor hun masserede!

Desværre ingen ny Info om brysterne men må vist snart derned det har jeg jo loved .. Mig selv;-)

Hende uden navn er en gl. Slager på stedet 10 + år i DK år siger hun de fleste på adressen!

Navnet kan jeg simpelthen ikke mere desværre men gå efter den lidt robust dame hvis du lyster.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...