Carstenbak 1 Skrevet 24. Juli, 2023 Hej Drenge Jeg har prøvet at kneppe sugarbabe Gigi1000 og hun kan virkelig li at få sex, og hvis I er godt udrustet så bliver hun rigtig glad Hun sutter rigtig godt og er rigtig glad for pik Hun har en lækker krop med et par gode kasser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1065 Skrevet 24. Juli, 2023 (edited) Lyder lækkert , ser hun ud som på billedet? Vil hun have den i 2éren også? Hvad måtte du af med i sugar? Redigeret 24. Juli, 2023 af pdrhan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carstenbak 1 Skrevet 24. Juli, 2023 Hun ser bedre ud end på billederne, og hun er pisse sød, hvad jeg gav vil jeg ikke oplyse, det er mellem hende og mig Nej hun er ikke til analsex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 24. Juli, 2023 (edited) Redigeret 24. Juli, 2023 af sikkersex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 24. Juli, 2023 men velkommen gigi , hav en dog dag. Og husk dårlig omtale er bedre end ingen ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 346 Skrevet 24. Juli, 2023 Carstenbak skrev, for 3 timer siden: Hej Drenge Jeg har prøvet at kneppe sugarbabe Gigi1000 og hun kan virkelig li at få sex, og hvis I er godt udrustet så bliver hun rigtig glad Hun sutter rigtig godt og er rigtig glad for pik Hun har en lækker krop med et par gode kasser. Altid troværdigt indlæg når profilen er helt ny, og de eneste opslag er skamrosning af en bestemt pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 24. Juli, 2023 Profilen er slettet, så hvis TS er pigen selv, så er hun hvert fald ret dårlig til at reklamere for sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 24. Juli, 2023 Emptyman skrev, for 2 timer siden: Profilen er slettet, så hvis TS er pigen selv, så er hun hvert fald ret dårlig til at reklamere for sig selv. måske har hun synes det var for slemt at vide at der var to tråde om hende her men jo hun er væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg